Dark Love- part 82

3.7K 223 39
                                    

בפרק הקודם:
"בן זונה"-אמרתי תופסת את ראשי.
"בן זונה אני ארצח אותווו"-צרחתי בכל כוחי ודלת החדר ישר נפתחה.
_______________________________________
המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
"רייצ׳ל, רייצ׳ל תסתכלי עלי"-ליאם מתיישב על ברכיו ותופס בחוזקה את ידיי ומשך אותם לכיוונו.

"תסתכלי עלי רייצ׳ל, מה קרה"-שאל בצעקה מעיף את שיערי מפניי ומרים את ראשי.

"הוא ימצא אותנו, ימצא ויהרוג אותה"-אמרתי בבכי כשצמרמורת עברה בגופי.

"מי ימצא אותנו רייצ׳ל?"-שאל בקולו הסמכותי כשעיניו משדרות רק דאגה.

"רוג׳ר"-עניתי עוצמת את עיניי ומנגבת את דמעותיי.

מבטו של ליאם נהיה אדיש אפילו קצת כועס.
הוא בהחלט החזיק את עצמו וניסה להישאר מאופק.

קמתי על רגליי, משתחררת מאחיזתו ומתקדמת לאיימי, לוקחת אותה על ידי ויוצאת למרפסת הגדולה שבחדר.

"שששש נסיכה של אמא, אל תבכי"-אמרתי לה תופחת על גבה הקטן, מנסה להרגיע אותה.

"אמא מצטערת שהבהילה אותך"-אמרתי לה נושקת לאפה הקטן.

המשכתי להסתובב איתה במרפסת איזה 20 דקות והיא הספיקה להירגע אך שוב החלה לבכות.

"את רעבה?"-שאלתי אותה בלי תקווה שתענה.

התיישבתי על הכורסא בצבע שחור שהיתה במרפסת ביחד עם עוד אחת ושולחן מזכוכית.

הורדתי את הכתפייה של שמלתי ונתתי לאיימי לינוק.

לאחר כמה דקות ליאם נכנס למרפסת, העפתי לכיוונו מבט וישר החזרתי אותו לאיימי.
ליאם הניח עלינו שמיכה והתיישב בכורסא ליד.

"אל תדאגי לגבי רוג׳ר, אני הבטחתי לך שאני לא אתן לו לגעת בכן, וזה יהיה ככה"-אמר מניח את מרפקיו עליו רגליו ומסתכל עלי.

הינהנתי באיטיות ואיימי בדיוק הפסיקה לינוק.

סידרתי את שמלתי והעלתי אותה מעלי, קמה על רגליי ומתחילה לתפוח על גבה בעדינות.

"אני מביא לך את המילה של רייצ׳ל"-לפתע ליאם עטף אותנו בשתי ידיו ככה שחזו מודבק לגבי והניח את ראשו בשקע צווארי.

"אני מקווה שהוא לא יפגע בה"-מילמלתי ומיד הוספתי "זה כל מה שאני רוצה"

ליאם סובב אותי עם פניי כלפיו והניח נשיקה על שפתיי.

"כך זה יהיה, הוא בחיים לא יתקרב כה קרוב"-אמר וליטף את ראשה של איימי.

"עכשיו בואי, כנסו. נהיה קריר"-אמר וליווה אותנו פנימה.

נכנסנו פנימה לתוך החדר, משכתי ביד אחת את הסמיכה שהיתה מעלי והורדתי אותה, מניחה על הכורסא בצידו של החדר ומתקדמת עם איימי לעגלתה.

Dark Love- אהבה אפלהWhere stories live. Discover now