Dark Love- part 32

5.4K 372 48
                                    

בפרק הקודם:
"לא תודה, אני לא רעבה. שיהיה לך לילה טוב"-אמרתי לה ועליתי מעלה במדרגות.
"לילה טוב גברת סמית"
_______________________________________

המשך נקודת מבט של רייצ'ל
נכנסתי בדלתות החדר, זורקת את הטלפון על המיטה, את הנעלי עקב חולצת בעצבים.

התקדמתי בכעס לשירותים מניחה על הדרך את התיק שנח על ידי, על המיטה.

פתחתי את הברז של הכיור, מביטה במים הזורמים ונותנת למחשבותיי להציף את ראשי.

הוא כל הזמן משחק איתי.
נעלם, חוזר, מקרב אותי אליו ובאותה מידה מרחיק.

אני לא נכנסתי לעיסקה הזו של הנישואים כדי לשחק איתו.

אני צריכה את מקומו של אבי ואני בדרך לקבל אותה ואני בשום פנים ואופן לא אתן לו להשיח את דעתי.

הרמתי את עיניי מעלה במראה מביטה בעצמי ותורקת את ידיי בחוזקה בכיור.
"וואי"-צעקה קלה וחדה נפלטה מפי.

העצבים בעבעו בתוכי ולא ידעתי מה לעשות איתם.

הבטתי מעטה, לתוך הכיור מתמקדת במים הזורמים בזמן שהמחשבות שלי במקום אחר לגמרי.

כיביתי את זרם המים ולאחר כמה שניות נשמע שוב צילצול מהטלפון שלי.

גילגלתי את עיניי ויצאתי מהשירותים, מתקדמת למיטתי.

לקחתי את הטלפון לידי ועיניי נעצרו על המספר שהיה מוצג על המסך.

שמור אצלי בנייד הוא לא היה, אבל הספקתי בחיי לזכור וללמוד אותו בעל פה.

הבטתי במסך, לא עונה.
לא ידעתי אם בכלל לענות.

לאחר כמה שניות השיחה נותקה ומה שנשאר לי על המסך, זו הודעה שיש לי שיחה אחת לא נענתה.

ליבי התכווץ כל שניה שוב ושוב וניסיתי להירגע יודעת שזה לא אמור להזיז לי.

לא אכפת לי מהאדם הזה.
הוא לא בחיי ותודה על כך.

לא אכפת לי מרוג׳ר מדיסון.

שמתי את הטלפון על שקט, מחברת אותו למטען ומתקדמת לחדר ארונות.

לקחתי שורט שחור וגוזייה של קלוין קליין ומיהרתי להתלבש, מורידה את האוברול שלבשתי, מקפלת אותו ומניחה על הכורסא שעמדה בצד החדר.

לאחר מכן אספתי את שיערי לקוקו מרושל והתקדמתי שוב לשירותים כדי להוריד את האיפור.

****

עברה כבר שעה מאז שחזרתי.
אני עדיין בחדר, שוכבת במיטה ומביטה לתיקרה.

ליאם עדיין לא הגיע ומחשבות מוזרות החלו למלא את ראשי.

אנחנו נשואים כמעט שבועיים ואני כבר חושבת שהוא מצא לו מישהי מהצד.

כן, זו עסקה אבל עדיין.

הוצאתי אנחת אוויר מפי והסתובבתי על הצד, מתמקמת הנוח על המיטה ועוצמת את עיניי.

כמעט ושקעתי בשינה אם הדלת של החדר לא היתה נפתחת.

פקחתי את עיני, רואה את ליאם נכנס לחדר, סוגר את הדלת בשקט.

הוא העביר את ידו בשיערו והניח את צרור המפתחות של הרכב שלו על השולחן שלו בצד החדר.

הוא עדיין לא הביט בי אז מיהרתי לעצום את עיניי.

לא רציתי לדבר איתו.
שמעתי דלת נפתחת ונסגרת זו היתה הדלת של חדר ארונות מאחר והדלת של השירותיים פתוחה.

הסתובבתי לצד השני, עם פני לחלון מאחר והדלת היתה בצד שלי.

לאחר כמה שניות נשמע קול פתיחת הדלת ועצמתי את עיניי.

"נדבר?"- נשמע קולו מאחוריי אך לא פקחתי את עיניי.
"אני יודע שאת לא ישנה רייצ׳ל, אל תהיה תינוקת"-קולו העבה נשמע שוב ונשכתי את השפה שלי.

"אני תינוקת?"-התיישבתי על המיטה בעצבים, מביטה בו.

חיוך גדול עלה על פניו וזה רק עיצבן אותי יותר.

"ידעתי שזה ידליק אותך"-אמר מצביע עלי עם אצבעו.
"ליאם"-רטנתי בכעס.

"לאן נעלמת?"-שאלתי מעיפה את קצוות שיערי מאחורי אוזני.

"היו כמה סידורים, שאני אומר לך לחכות זה לחכות ולא לנסוע לבד"-קולו נשמע עצבני.
קמתי על רגליי ועשיתי צעד אליו.

"אתה לא חושב שהגזמת?"-אמרתי באדישות.
"במה בדיוק?"

"אני לא הבובה שלך, אתה לא יכול ככה לשלוט בי. אני לא אתן לך"-אמרתי מביטה ישירות לעיניו.

"הא כן?"-הוא הרים את גבו ודיבר אלי בטון מתגרה.
"ליאם"-צעקה חדה נפלטה מפי וידי מצאה את הדרך ללחי שלו.

"נמאס לי, זה חוזה"-התחלתי להגיד שהוא עדיין מביט הצידה וראשו מוטה לצד.
ידיי היו מכווצות לאגרופים ולסתו היתה נעולה.

"זה סה"כ חוזה. אני לא חייבת לך כלום, שנינו נכנסנו לזה במטרה אחת וזה לקבל את מה ששאפנו בשבילו כל חיינו"-המשכתי את דבריי מרגישה את עיניי מתמלאות במדמעות.

"אז תפסיק לגרום לי להרגיש רגשות שאני לא רוצה בהם, תפסיק לשחק איתי"-אמרתי תופסת בחולצתו עם ידי הימנית ועם השניה מניחה אגרוף בחזהו.

הוא סיבב את ראשי לכיווני.

"רייצ׳ל"

"אל תוציא את השם שלי מהפה שלך"-קטעתי אותו מביטה בחזהו ולא מעלה בעיניו.
הרגשתי את גופו מתקשח.

"בוא נשמור על מרחק, סבבה? לפני ששנינו נתפס במושג 'אהבה' "-אמרתי משחררת את חולצתו.

התרחקתי ממנו לוקחת את הנייד שלי, עוקפת אותו ונכנסת לחדר ארונות, משאירה אותו לבד.
לקחתי ג׳קט ארוך בצבע שחור ושמתי אותו עלי מאחר והייתי רק בגוזייה ושורט.

יצאתי מהחדר ארונות רואה אותו עדיין עומד במקומו, מביט לחלון כשידיו בכיסי הטרנינג שלבש.

לקלתי את התיק שלי של מייקל קורס בצבע שחור והכנסתי לשם את הארנק והמטען של הטלפון שלי.

"אני אעביר את הלילה אצל ג׳ניפר"-מילמלתי מעבירה את המפתחות מהיד הימנית לשמאלית, פותחת את הדלת ויוצאת, משאירה אותו מאחור.
_______________________________________
איך?

אתם הכוח שלי❤👍

Dark Love- אהבה אפלהWhere stories live. Discover now