בפרק הקודם:
"למה זה היה?"-שאלתי מחזיקה בשפתיי בכואבות בזמן שהוא התרחק לכיוון הרכב שלו.הוא קרץ לי, פתח את דלת רכבו ונכנס פנימה התניע ונסע.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
לקחתי נשימה ארוכה ובהיטי ברכבו שנסע הרחק ממני ונעלם.הבנתי שהיום בערב תהיה שיחה ארוכה ומעצבנת ולא אוכל להישאר אצל ג׳ניפר ולהעלם מליאם.
"ליאם?"-נשמע קולה של ג׳ניפר מאוחרי ומיד לאחר מכן היא הניחה את ידה על כתפיי, מחבקת אותי.
הינהנתי קלות וחייכתי טיפה.
"סיימת? עם הכל?"-שאלתי אותה והיא הינהנה בחיוך.
"אני אקפיץ אותך"-אמרתי והתקדמנו לכיוון הרכב שלי.
***
חניתי של הרכב ממול ביתה של ג׳ניפר.
"נתראה בערב יפה שלי"-אמרה לפני שיצאה וחייכתי אליה."תיהיה הכי יפה"-צעקתי לפני שתרקה את הדלת והיא קרצה לי וצחקה.
יצאתי מהחנייה של ביתה ונסעתי לכיוון האחוזה שבה גרתי, איפה שאבי נמצא.
***
"גבירתי"-דמותה של נסיה היוצאת מהאחוזה כולה זוהרת ושמחה נגלתה אל מול עיניי כשיצאתי מהרכב שלי.
חייכתי אליה מתקדמת לכניסה.
"אבי פה?"-שאלתי ונכנסנו פנימה.
"כן גבירתי"-אמרה ולאחר שניה הוסיפה "במשרדו".
הינהנתי אליה והתקדמתי לכיוון המדרגות והתחלתי להעלות מעלה.
"תרצי לאכול גבירתי?"-קולה של נסיה נשמע מאחורי.
ובדיוק קירקוק קטן הורגש בבטני."אשמח מאוד, תגישי גם לאבי בבקשה"-ביקשתי והיא הנהנה והמשכתי להעלות מעלה לקומה של המשרד.
תיקתקתי הדלת וישר פתחתי אותה.
"רייצ׳ל"-אבי הרים את ראשו ואמר בקול שמח.
"את בסדר?"-שאל קם מכיסאו בזמן שאני עשיתי את צעדיי לכיוונו."אני בסדר, אבא"-מילמלתי נושקת ללחי שלו ומחבקת קצרות.
הוא החזיר לי חיבוק חם ולאחר שהתנתקנו מיהרתי להתיישב בכיסא ממול שולחנו.
"אני מניחה שלא אכלת"-אמרתי לו מרימה גבה והוא הינהן, מניח את המסמכים שבהם התעסק, בצד.
"את מכירה אותי טוב מאוד"-אמר בצחוק קטן וחייכתי בקטנה.
"אני מצטער על קלארק, הייתי צריך לברר עליו יותר"-אמר אבי ומיהרתי לבטל את דבריו.
"זה לא אשמתך אבא. אף אחד לא ידע שהוא יחליט להגיע"
"אני שמח שלפחות את בסדר"
"אבל לא ליאם"-אמרתי והוא הרים גבה.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...