בפרק הקודם:
"איפה שלך?"-לפתע ליאם פנה אלי ואיבדתי ריכוז.
"מה?"
"האקדח"-אמר בגיחוך.
"במקום"-קרצתי לעברו ועקפתי אותו מתקדמת לכיוון מתחם הקזינו כשליאם מאחוריי והשומרים שלנו מאחור.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
"בלי שטויות רייצ'ל"-קולו של ליאם נשמע מאחוריי כשהתקרבנו לכיוון הכניסה של הקזינו, שעמדו בה מאבטחים."ככה אתה מכיר אותי?"-פניתי אליו בציניות והוא גיחך.
"את יודעת איך להוציא אדם מדעתו"
"שם?"-פנה המאבטח.
"סמית, רייצ׳ל סמית"-אמרתי באיטיות, מדייקת בכל אות ואות.
"סמית?"-התגרה בי המאבטח וגיחוכו של ליאם נשמע מאחוריי."לא רשום, מצטער מותק אבל אין כניסה"
החיוך הדבילי של המאבטח רק גרם לי לרצות עוד יותר למחוקו מהפרצוך שלו.לקחתי את הדפים עם השמות מידיו בכוח.
"מה את עושה יחתיכת..."-קטעתי אותו בכך שנתתי בעיטה לברכו והוא נאנח בכאב.השומר השני הוציא את אקדחו וכיוון אלי.
"תוריד אותו מיד"- השומרים שלנו הוציאו את האקדחים וכיוונו אליו."לא תעשה כלום?"-פניתי לליאם שפשוט עמד מאחוריי והתעסק בנייד שלו.
"משימה שלך, אני רק גיבוי"-לחש לאוזני בטון משועשע וגילגלתי את עיניי.
לקחתי את העט שהיה מצורף לדפים והכנסתי את השם שלי לרשימה.
"שהשם שלי לא ימחק מהרשימה הזו"-אמרתי זורקת את הדפים על המאבטח ועוקפת אותו.פתחתי את הדלתות של הקזינו ומוזיקה רועשת פגעה באוזניי.
האנשים ישבו מסביב לשולחנות ושיחקו כשמסביבם האלכוהול מפוזר.
"אללה איזה ניצחון, תן איזה עוד סיבוב"-צעקות מהשולחן השמאלי ממני נשמעו.
העברתי את מבטי לכיוון האדם שהתלהב מהניצחון הרגעי שלו וגיחוך נפלט ממני.נגשתי לנגן שעמד בצידו של המתחם והוצאתי בפראות את הכבלים והמוזיקה התנתקה.
קולות בוז נשמעו מהאנשים שהיו כאן.
"מי עשה את זה"-נשמעה צעקה מאחד השולחנות והאדם קם על רגליו בזעם."היי את, מי נתן לך רשות לגעת בדברים בקזינו שלי"
הוא עשה את צעדיו לכיווני והשומרים שלי מהרו לעצור אותו.
"לא יפה כריסטופר, לא יפה"-קולו של ליאם נשמע.
הוא ישב ליד הבר ושתה מהכוס וויסקי שהיתה לו ביד ואני תהיתי מתי הספיק."מי אתה"-קולו של כריסטופר נשמע תקיף.
"ככה אתה תוקף נשים? חשבתי שאתה גבר"-המשיך ליאם, עושה כמה צעדים לכיוונו.
"אני אשאל שוב? מי אתה ומי הכניס אותכם פנימה?""אנחנו הכנסנו את עצמנו"-אמרתי בציחקוק מתקדמת גם אני לכיוונו.
"ומה אתם צריכים?"-כריסטופר שאל וחקרתי אותו עם עיני.
"אתה יודע... אבי לא אוהב לחכות הרבה זמן לכסף שלו"-אמרתי שמה את ידייי בכיסי ומסתובבת סביבו.
"ואני לא אוהבת שמשחקים איתי משחקים"
הוצאתי את האקדח שלי והטענתי אותו.צעקותיהם של האנשים המבוהלים החלו להישמע והם מיהרו בפחד לעזוב את הקזינו.
שומריו של כריסטופר הגיעו וכיוונו לכיווני את האקדחים שלהם.
"תיגבורת הא?? נחמד"-התגרתי בו.
"מי את?"-כריסטופר שאל בקולו המאופק."רייצ׳ל לייט"-אמרתי נעמדת ליד ליאם שהניח את ידו על מותניי.
עיניו של כריסטופר נפתחו."את האמת, כרגע זה סמית. רייצ'ל סמית"-אמרתי בחיוך מתגרה והוא לקח צעד אחורה.
"סמית?"-הפחד שלו נטף מעיניו."אז אתה ליאם סמית?"-גימגם.
"בכבודו ובעצמו"-ליאם אמר בגאווה.
"למה באתם?"-מיהר לשאול עושה צעד אחורה."מה את צריכה?"-פנה אלי וקולו נשמע טיפה רועד.
"אמרתי לך אדון הארלו, הכסף של אבי""אין לי כרגע"
"למה אתה חושב שזה מעניין אותי?"-התקדמתי לכיוונו, מרימה את ראשו בעזרת אקדחי שהצמדתי לסנטרו.
"אני אח... אחזיר"
"אני יודעת שתחזיר, ואני רוצה שזה יהיה עכשיו"-צחקתי.אם הייתי יודעת שזה יהיה עד כדי כך משעשע, הייתי באה ממזמן.
"אין לי כרגע כסף"-התירוצים שלו המשיכו להישמע.
"אין לך כסף אבל אתה יודע לשבת ולהמר"-אמרתי מסתובבת סביבו.
"אני מציע לך להגיד אמת כריסטופר, אל תבזבז את הזמן שלנו"-אמר ליאם.
"למה מה אתם יכולים לעשות לי? אין לי כסף עכשיו"-אמר באומץ ועיקמתי את חיוכי.
עמדתי מאחורי גבו ונתתי בעיטה לרגליו והוא נפל על הריצפה בכאב.טעינת האקדחים של השומרים שלו נשמעו ושלנו נעמדו בהיכון.
"תורידו את הנשק"-אחד השומרים שלנו צעק.
"תגיד להם להוריד את הנשק כריסטופר, אני לא אוהבת משחקים"-אמרתי ואז התקרבתי לאוזנו "במיוחד אלו שאני מנצחת עוד מההתחלה"
גופו התקשח וזזתי ממנו, נעמדת ליד ליאם."פול"-צעקתו של כריסטופר נשמעה ואחד משומריו ענה במהירות "כן בוס"
"תביא מהמשרד שלי מזוודה עם חצי מיליון דולר"-פקודתו היתה לשומר שלו אבל עיניו הכועסות היו מכוונות אלי ואני חייכתי.את האמת, חשבתי שיהיה יותר קשה.
השומר שלו מיהר ללכת למשרדו ואני ירדתי לגובהו של כריסטופר שעדיין היה שרוע על הריצפה.
"פעם הבאה אל תגרום לנו לעשות בלאגן כזה"
העברתי את האקדח מליבו ועד סנטרו.
לאחר כמה רגעים השומר שלו הגיע וקמתי על רגליי והוא מסר לי את המזוודה.
הושטתי אותה לליאם, והוא הניח אותה על השולחן והחל לספור.
כריסטופר קם על רגליו ונעמד מולנו.
נשענתי על הבר והוצאתי את הנייד שלי והתעסקתי בו עד שליאם ספר את הכסף.
"הכל במקום"-אמר לאחר מספר דקות בהם התעסקתי בנייד שלי.
"מצויין"-הכנסתי אותו לכיס האחורי של המכנס וגם את האקדח.
"היית עושה את זה מההתחלה וחוסך לנו בעבודה"-קרצתי לכיוונו של כריסטופר ועקפתי אותו, עושה את דרכי החוצה.
_______________________________________
איך?#נתראה במוצ'ש הבא:)
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...