בפרק הקודם:
ג׳ניפר ניסתה להקטין אותי כשיצאתי מהג׳יפ.צחקתי ורצתי לחבק אותה.
"התגעגעתי אליך"-אמרה חונקת אותי בחיבוק."גם אני"
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
הבאתי את ג׳ניפר לאחוזה ועשיתי לה סיור בה היא התלהבה."איך רואים שאת פה הרבה זמן, תראי איך עיצבת הכל בפנים"-אמרה בהתלהבות וקופצת על הספה.
"אהבת?"-שאלתי בעודי עומדת במטבח ומוזגת לנו שתייה קרה.
"מאוד"-אמרה וגיחכתי.
הכנסתי את הבקבוק בחזרה למקרר והתקדמתי לכיוונה של ג׳ניפר.
"קחי"-הושטתי לה את הכוס והיא הודתה לי.
"תראי לי את הבטן"-אמרה מניחה את הכוס על השולחן הקטן ממול.
"לא כל כך רואים"-אמרתי קמה ומרימה את הסוודר.
"היא גודלת"-אמרה מלטפת את בטני וצחקתי.
"אז לא"-צחקתי בקולי קולות והיא גילגלה את עינייה.
"את יודעת.."-החלה לומר לאחר כמה רגעי שקט.
"הוא הגיע אלי והתחיל לתחקר עליך, הוא חשב שאני מחביאה אותך אצלי"-המשיכה לומר בזמן שאני מביטה בכוס שהיתה בידי.
"ג׳ניפר, אני באמת לא מבינה אותו, אני לא יודעת מה הוא רוצה. אני לא רוצה להישאר קרובה אליו"-הסברתי את עמדתי, מביטה בה.
"אני מבינה אבל התינוק"
קטעתי אותה "מה איתו, הוא אוהב אותה, מאושר וכמו שהוא אמר לה שכלום לא יוכל להפריד בינהם. את יודעת שאני לא כזו, אני לא יכולה לבוא ולפרק את מה שיש בינהם בעזרת תינוק"-המשכתי לומר, מניחה את הכוס על השולחן.
"שיגיע הזמן אני אספר לו, אבל לא כרגע"-אמרתי מחייכת מעט לכיוונה של ג׳ניפר.
"אני עדיין לא מוכנה"-מילמלתי והיא הינהנה.נקודת מבט של ליאם
עבר כבר יותר מחודש מאז שהיא עזבה. היא החליפה את המספר ולא עונה ואני לא מצליח לזהות את מיקומה.היא לא היתה אמורה לעזוב, לא הייתי צריך לתת לה.
ישבתי במשרדי, עובד דרך המחשב ומטפל בבעיות שנוצרו במהלך השבוע האחרון שהייתי בחיפושים אחרייה.
"אדוני"-תיקתוק בדלת נשמע והעוזר שלי אמנון הופיע מולי.
"כן?"
קולי נשמע נוקשה.
"אף אחד מהשומרים הצמודים של גיברת סמית לא נמצא"-אמר ומרוב להט וכעס פתאומי שהציף אותי, דפקתי את אגרופי על השולחן.
"אני מצטער אדוני, אנחנו נמשיך בחיפושים אחריה"-אמר משפיל את מבטו בזמן שאני מבין בו במבט מאיים.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...