Dark Love- part 83

3.6K 248 52
                                    

בפרק הקודם:
לקחתי את התיק שלי, האקדח שהיה מוחבא מתחת לכרית שלי, את הטלפון, המפתחות של הג׳יפ ויצאתי מחדרי לכיוון היציאה מהאחוזה.
_______________________________________

המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
"נסיעה טובה גבירתי"-אמר סטיב כשהתקדמתי לג׳יפ שלי.

"תודה רבה"-אמרתי בחיוך, נכנסת לג׳יפ ועושה את דרכי למטווח הכי קרוב.

צריך להוציא אנרגיות ולשפר את המיומנות שלי עם אקדחים, לא נגעתי בו ממזמן.

ובעקבות המצב כרגע עם רוג׳ר אני צריכה להיות בהיכון, אני לא יכולה לתת לו לתפוס אותי לא מוכנה.

התקרבתי לשער של האחוזה והשומרים שראו אותי ישר צעקו אחד לשני ״תפתחו מיד את השער!גברת סמית כאן״.

חיכיתי כמה שניות ושהשומרים פתחו לי את השער, לוחצתי על הגז ויצאתי במהירות משטח האחוזה.

לאחר כמה דקות של נסיעה, הטלפון שלי שוב צילצל, מפסיק את השירים הרועשים ששמעתי ברכב ועל מסך המדיה היה רשום מספר לא מזוהה.

סיננתי, אני לא יודעת מי זה ומעדיפה לא לחשוב על מי זה יכול להיות...

אני צריכה להפסיק לתת לו להיכנס לתוך חיי, הוא לא יגרום לי להסס או לחשוב פעמיים האם לצאת מהאחוזה או לא.

***

לאחר חצי שעה של נסיעה הגעתי למטווח הכי קרוב באזור ועצרתי ממול המתחם.

"גברת סמית"-אדם כלשהו ניגש אלי לאחר שחניתי את הג׳יפ ממול הכניסה ויצאתי ממנו.

"מכירים?"-שאלתי אותו כשקולי היה יציב ומרתיע.

"לא, אבל אין אדם שלא מכיר אותך גבירתי.
אני כריסטופר מנהל המטווח הזה"-אמר בחיוך קטן והושיט את ידו כדי ללחוץ את ידי.

הושטתי אליו את ידי ולחצתי את שלו.

"נעים להכיר"-אמרתי.

"בואי תכנסי, אני מבין שהגעת הנה כדי לירות"-אמר פותח לי את הדלת ואני וסטיב נכנסנו פנימה, בזמן ששאר השומרים הקיפו את המתחם.

"לאון, תביא את אחד האקדחים הטובים שיש"-פקד לאחד מעובדיו שעמדנו במטווח.

"אין צורך, יש לי את שלי"-אמרתי מוציאה את אקדחי שהיה ממוקם מאחורי גבי.

"כמובן גבירתי, לא חשבתי על זה. שהות נעימה"-אמר בחיוך קטן ומיהר לברוח לאחר שראה את אקדחי בידי.

גיחוך קטן לא איחר ויצא מפי בזמן שגילגלתי את עיניי.

"אנשים מצחיקים אותי כל פעם מחדש"-אמרתי מכניסה את המחסנית לאקדח.
"זה הטבע שלהם, להילחץ מאנשים בעלי מעמד"-אמר סטיב עם צחוק קטן שהיה מלווה בדבריו.

"כמובן"-מילמלתי, מכניסה את הטלפון לכיס האחורי של הג׳ינס ומתחילה לירות ללא מעצורים.

Dark Love- אהבה אפלהWhere stories live. Discover now