בפרק הקודם:
"תראו מי הגיעה"-נשמע קולו של קלארק ולאחר מכן מחיאות כפיים.
"ממש תאטרון"-התחיל לצחוק.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
"תסתום קלארק"-סיננתי מבין שפתיי והתקדמתי אליהם.
השומרים זזו חצי לימין וחצי לשמאל.
נותנים לי לעבור בינהם.
"מה את עושה פה"-נשמע קולו של ליאם.
"זה היה רעיון לא טוב בכלל, ליאם. סתם הדלקת אותי ועכשיו תשא בתוצאות"-אמרתי בקול אטום בלי להביט בו.
"מה קרה הבאת את הכלבלבים שלך רייצ׳ל"-אמר קלארק.
"מעניין למה שלך פה? אל תגיד לי שבקרב איתי היית צריך עזרה"-צחוק מר יצא מפי."אל תתגרי בי רייצ׳ל"-נשמעה צעקתו של קלארק והוא לפתע הוציא את האקדח שלו ומכוון אלי.
אחריו נשמעו במהירות התענות של אקדחים מאחוריי.
"כן? ומה תעשה?"-לקחתי צעד אליו.נקודת מבט כללית.
רייצ׳ל לקחה צעד אל כיוונו של קלארק שעדיין כיוון כלפיה אקדח.
כשהתקדמה אליו, האקדח שהיה בתוך הטייץ שלה נחשף לעיני ליאם וגיחוך מר ברח מפיו.
הוא בהחלט נדהם ממנה שוב ושוב.
קלארק העביר את מבטו לליאם שגיחך והחזיר לרייצ׳ל.נקודת מבט שך רייצ׳ל
"רצית קרב איתי קלארק, לא מלחמה. אני לא צודקת?""בדיוק"-אמר.
"אז למה לעזאזל האנשים שלך פה"-הרמתי את קולי.
"תסתמי רייצ׳ל"-הוא התעין את האקדח.
צחוק קטן ברח משפתיי ותפסתי בידו מסובבת אותה ותופסת את האקדח, זזה צעד אחורה ומכוונת אליו.
שומריו כיוונו את האקדחים אלי וסטיב ודונאלד נעמדו ממש מאחוריי."אחח"
"אני רואה שלמדת טוב מאוד את התכניקה של לונדון"-קלארק דיבר אלי, מחזיק בידו בכאב."בהחלט"-חייכתי אליו באדישות וזרקתי לצד את אקדחו, תופסת עם ידי את האקדח שהיה מאחורי גבי.
"לא חשבת שאבוא בלי שלי, נכון?"-שאלתי בוחנת את האקדח שלי ואז מכוונת אליו והוא צחק."עכשיו לעיניין קלארק מה אתה צריך"-נשמע קולו של ליאם.
"הנה הבעל האהוב שלך פתח את הפה"-המשיך להתגרות, מכניס את ידיו לכיסי מכנסו.
"אתה נראה מצחיק קלארק, לא מתאים לך. איפה אבא שלי?"-אמרתי מרגישה כאילו אני על קוצים."ששש מתוקה"-הוא הרים את 2 אצבעותיו והעביר על צידו של פניי.
בדיוק כשבאתי לפתוח את פי נשמכתי באגרסיביות אחורה ומלפניי נעמד ליאם מסתיר אותי מאחוריו."תפסיק קלארק, תגיד מה אתה רוצה מאיתנו ותשחרר את רוג׳ר"
עיקמתי את פני וליבי החסיר פעימה כששמעתי את ליאם אומר את שמו של אבי הביולוגי.
מאיפה הוא יודע מה השם שלו?
לא פלא שהוא כל הזמן לחץ על נקודות כואבות, הוא חקר עלי ויודע הכל."אני רוצה קרב עם רייצ׳ל"-קלארק אמר בחיוך ובסוף משפטו, שאמר את שמי הוא הזיז את ראשו אחורה ומציץ מאחורי גבו של ליאם והביט בי, נותן תחושה כאילו אני מתחבאת מאחורי גבו של בעלי.
"קרב איתי"-לפתע אמר ליאם והנחתי את ידי על גבו.
"לא"-התחלתי לומר אך הוא מיהר לקטוע אותי באקרסיביות.
"תסתמי רייצ׳ל"נתתי לו אגרוף חלש לגב וקלארק ציחקק.
"עם בכבודו ובעצמו ליאם סמית?"
החל קלארק עם המשחקים שלו.
"נשמע מפטה, אבל לא. אני מעדיף את המתוקה הזו מאוחרי גבך"-החל לומר בחיוך חולני.
אדם פשוט חולה."נו באמת קלארק, תיהיה גבר. מי מאים יש על אישה? במיוחד שיש לידה גבר. אתה לא חושב שזה מוציא אותך בצורה לא כל כך"-אמר ליאם מתגרה בו עם צחוק קל.
"לא כל כך, גבר"-השלים את משפטו ועיניו של קלארק נפערו."בסדר, אם אתה מנצח אתם יוצאים מפה חיים, אם לא היא הולכת איתי"-החל לומק קלארק.
"אני רוצה את אבא שלי חיי ושילך איתנו"-סיננתי בכעס וקלארק קרץ לי.
"גם הוא כלול""סגרנו"-אמר ליאם ושוב הרגשתי את שריריו מתכווצים.
"עוד 5 דקות בזירה"-אמא קלארק במבט מתנשא והתרחק מאיתנו.
"ליאם, אתה לא צריך"-התחלתי לומר תופסת במרפקו ומסובבת אותו אלי.
"לא סתם השארתי אותך באחוזה רייצ׳ל. אל תשחקי אותה. שנינו יודעים שאת לא תעמדי מולו"-אמר בכעס מוריד את ידי ממנו ומביט בי במבט כועס.
להגיד שזה לא העליב, זה יהיה שקר.
"אתה מגעיל אותי ליאם, יש לך פה מסריח שממנו לא יוצא שום דבר"-סיננתי מבין שפתיי וזזתי ממנו.
הוא לא ענה לי והוריד את ג׳קט חליפתו ונתן לאחד השומרים ביחד עם האקדח שלו שבדיוק, רק שמתי לב שנשא איתו.
קלארק כבר עלה על הזירה וליאם הלך באלגנטיות לכיוונה.נשכתי את שפתיי והבנתי שאני לא אתן לו לעשות את זה במקומי.
גם בגלל אגו וגם אם יקרה לו משהו אני לא אצליח להביט בו בגלל אשמה.לפתע החלטתי שאני אעשה את זה.
נתתי לסטיב שעמד לידי את האקדח שלי ורצתי לכיוון הזירה.
נכנסתי בין הכבלים לתוך הזירה במהירות.
"רייצ׳ל"-נשמעה צעקתו החדה של ליאם.
לקחתי תנופה, קופצת ומעיפה את רגלי בבעיטה בפניו של קלארק.
_______________________________________
איך?
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...