בפרק הקודם:
"בשביל מה קראת לי? בשביל לראות שחתיכת שרמוטה נמרחת עליך?"-הרמתי טיפה את קולי.הזעם שהרגשתי היה בלתי ניתן להסבר.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
הוא לא ענה לי והסתובבתי חוזרת אחורנית לכיוון היציאה עד שידו של ליאם תופסת אותי.
"שחרר"
ניסיתי להשתחרר מאחיזתו החזקה."תסתמי"-קולו נשמע כועס.
"ת-ש-ח-ר-ר!"-אמרתי בקול רם כל אות ואות.
"לא"-הוא צעק וכל מבטם של האנשים שישבו במסעדה היו עלינו.הכנסתי את ידי השניה לכיסו של ליאם במהירות והוצאתי משם את המפתחתות לג׳יפ שלי.
"פעם הבאה זה לא יעבור לך בשתיקה"-אמרתי זורקת עליו את המפתחות של הפאררי שלו ובאה ללכת לאחר שהשתחררתי מאחיזתו ומכיוון והיה מופתע ממעשיי.
"תעצרי"-הוא עצר אותי בכך שתפס בידי השמאלית, שוב.
הסתובבתי בחדות והטחתי את ידי הימנית בלחי לו.פניו נטו לצד ואחיזתו השתחררה ממני.
"אתה אפס ליאם א-פ-ס"-אמרתי לאחר כמה רגעי שקט, מרגישה חנוקה מדמעות.ראשו עדיין נטה לצד וידיו התכווצו לאגרופים.
לא משנה מה, אבל שום דבר לא יצדיק את המעשה שלו.
לא אכפת לי אפילו מהו המניע להכל.
"ביננו אין יותר כלום מסתם חוזה שזה יהיה לך מובן"-אמרתי לו והלכתי במהירות מהמסעדה, משאירה אותו מאחור.
פתחתי את הג׳יפ שלי שעמד בחניה ובמהירות התנעתי אותו, יוצאת מהחניה ונוסעת.
השומרים שלי ניסו לעצור בעודי אבל ברחתי מהם, ברחתי מהכל.
לחצתי יותר ויותר על הגז, עוקפת מכוניות ומדמיינת אותו שוב איתה.
לא יודעת מי היא?
למה הוא היה איתה?
מה המניע שלו?
אני רק יודעת שכואב לי ולא כאב לי כך מאז המעשה של קלארק שמאז הופרדו דרכינו.
הדמעות שלי מזמן זלגו להן מעיניי ועם כל לחיצה על הגז הרגשתי כאילו ליבי יוצא מהמקום.
הרגשתי שאני רוצה להימחק מהעולם הזה כי התאהבתי בו.
למרות הכל התאהבתי בו, כמו טיפשה.
הטלפון שלי צילצל וצילצל אפילו לא בדקתי מי זה.
ישר על ההגה לחצתי על כפתור לדחות.עצרתי ברמזור אדום ודפקתי את ידי בהגה ללא הפסקה.
"למה? למה?"-המשכתי לצעוק מנסה לשחרר את עצמי מהמועקה הזו בלב.
"למה?"-לחשתי מנגבת את עיניי.
הבטתי ברמזור שעדיין היה אדום ופשוט לחצתי על הגז, עוברת באדום במהירות.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...