בפרק הקודם:
"רייצ׳ל"-נשמעה צעקתו החדה של ליאם.
לקחתי תנופה, קופצת ומעיפה את רגלי בבעיטה בפניו של קלארק.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
המכה שקלארק קיבל מרגליי נשמע בקולי קולות במתחם הזירה.הוא הטה את פני לצד וגנח בכאב.
"מה לעזאזל?"-צעקה ברחה מפיו.
"טוב מתוקה, את התחלת"-אמר בחיוך משועשע והתקרב אלי בצעדים מאיימים.
"תעופי מפה"-נשמעה צעקה ובשניות בודדות ליאם הופיע ודחף אותי מקבל את האגרוף שקלארק כיוון אלי, לביטנו.
"ליאם"-קראתי בשמו.
הבטתי בקלארק שזה רק שיעשע אותו ובאתי להתקרב לכיוונו אך ידו של ליאם עצרה אותי.
"תקחו אותה"-צעק ושני שומריו במהירות תפסו אותי והוציאו מהזירה.
הזעם רתח בתוכי וביעבע יותר כשראיתי את ליאם רב מכות עם קלארק.
ליאם לא וויתר לו ובכל שניה הטיח בפרצופו את אגרופו.
הבטתי בכל תזוזה קטנה שליאם עשה בקרב הזה.
ליבי התכווץ כל שניה כשקלארק הצליח להטיח אחרי זמן מה אגרוף בפניו של ליאם.
פרצופו של ליאם זז לצד ימין ודם נטף מאפו בעוד שבפניו של קלארק הדם זרם מכמה מקומות.
"ליאם"-צעקה ברחה מפי, ניסיתי להשתחרר מאחיזתם של השומרים כשראיתי את קלארק מוציא סכין.
ליאם הביט בי ובשניה אחת ליבי נפל ארצה כשקלארק הכניס את הסכין בחוזקה בביטנו של ליאם.
"ליאםם"-המשכתי לצעוק.
הייתי בטראנס.
כל שניה עברה בשבילי כדקה שלמה.
ליאם נאנח בכאב והעביר את מבטו לקלארק.
החיוך של קארק רק גדל עוד ועוד והמדעות שלי רק ירדו כמו נהר.ליאם תפס בסכין והוציא אותה ממנו בעוד שקלארק מחזיק בה ודוחף אותה נגדו מנסה שוב להכות אותו.
ליאם סובב את ידו של קלארק וקליק חזק נשמע וצעקותיו של קלארק ישר אחרי.
ידו של קלארק נשברה והוא נפל בכאב על הריצפה.
ליאם אחז בבטנו ונפל על ברכביו והשומרים מיהרו לטפוס אותו ולהוציא מאחוז האחוזה.
"תעזבו אותי"-צעקתי מנסה להשתחרר. כל מה שרציתי זה לרוץ אליו ולהוכיח לעצמי שהוא נושם.
"תקחו אותה מכאן"-נשמע קולו של ליאם והשומרים מיהרו להוציא אותי מאזור מתחם הזירה.
"ליאם"-צעקתי בעצבים.
יצאנו לחנייה והתקדמנו לכיוון הרכבים.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...