42.Bölüm

117 13 188
                                    

@pile16 @dystinabell❤❤

Hera yeni bir güne gözlerini araladığında genç adamın nerdeyse bütün geceyi uykusuz geçirdiğinden habersizdi. Yatağın soğuk tarafıyla karşılaşınca gözlerini devirmiş ve etrafına bakınmıştı. Acaba genç adam nerdeydi? Yataktan kalkıp sabahlığını  üzerine geçirirken salon kısmına geçmişti adımları.  O esnada da terasta olan genç adamı bulmuştu bakışları.

"Sensiz uyanmaktan nefret ediyorum" diye mırıldanırken kollarını kocasının beline dolamıştı. Dudaklarını ensesine dokundurdu, sessizce avuç içlerini gezdirdi teninde.

"Uyumamış gibisin" diye de ekledi.

"Uyudum sevgilim" diye bir yalan söylemişti. Bütün gece düşünüp durmuştu.

Hera genç adamın mavilerinde gezdirdi bakışlarını.

"Birşey mi oldu?"

"Hayır Hera birşey olmadı, iyiyim ben"

"O zaman  karımla Paris'in altını üstüne getirip alışveriş yapabilirim diye not alıyorum bunu kocacığım"

"Alışveriş mi?"

Hera kocaman gülümsemesiyle konuşmaya devam etti.

"Paris'e gelmişken alışveriş yapmadan gitmek mi?" dedi ve ekledi. "Asla"

"Yaparız o zaman hayatım, sen iste yeter ki"

"Gerçekten ne olduğunu söylemeyecek misin?"

"Birşey olmadı ki söyleyeyim Hera"

"Emin misin?"

"Eminim karıcığım hem de çok eminim" diye karşılık verirken içi rahat değildi elbet ama şu an bunu bilmesinin şu güzel günleri mahvetmekten başka bir işe yaramayacağını da biliyordu bu yüzden susmak en iyisiydi.

"Ben çok acıktım seni beklerken"

Hera "Bende... Üzerimi değiştireyim ineriz aşağıya hemen" deyip dudaklarına minik bir öpücük bırakıp terastan odaya geçmişti. Banyoya girip elini yüzünü yıkadıktan sonra odaya geri dönmüştü.

"Acaba ne giysem?" diye düşünürken dolabın kapağını kaldırıp serbest bıraktı. Krem renk kalın askılı bluzu ve renkli çiçeklerden oluşan desenli mini eteğini geçirdi üzerine. Saçlarını da sıkı bir at kuyruğu yapmıştı. Çantasını, gözlüğünü aldığında kahvaltı ve sonrası için hazırdı.

"Hayatım ben hazırım" diye seslendi ama genç adama.

"Geldim canım"

Otelin iki tane restoranı vardı; biri açık havada manzara eşliğinde yemek yiyebilmek için hazırlanmıştı diğeri de açık alanda bulunmak isteyenler için hizmet veriyordu. Açık restoran yağmurlu havalarda tasarlanan sistem sayesinde tek bir tuşla cam bir tavanla kaplanıyordu. Onlar da üst kattaki açık restoranı tercih etmişlerdi. Bütün şehir manzarası ayaklarının altındaydı ikisinin de.

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin