~34.Bölüm~ Sezon Finali

196 18 23
                                    

@pile16 ithafımdır💕

“Evleniyorlar ha evleniyorlar... Beni buraya kapattılar şimdi de evleniyorlar” diye bağırdı Yiğit içinde kabaran öfkeyle birlikte yattığı odadaki bütün eşyaları devirmeye ve dökmeye başlamıştı. Sonrasında içeri giren hastabakıcıların bir hayli zorlukla vermek zorunda kaldığı sakinleştiricinin ardından bayılıp kalmıştı.

Kurt, telefonun rehberine girip arayacağı kişinin üzerine dokundu. Ve beklemeye başladı.

“Hilal”

“Efendim enişte”

“Ben bir şey yapmak istiyorum Hera için, mutlu olsun diye” diye mırıldandı Kurt tebessümle bir yandan da elindeki dosyaları imzalamaya çalışıyordu.

“Hmm merak ettim şimdi Kurt yine hangi sürprizin peşindeyiz” diye konuştu Hilal merakla.

“İsteme töreni yapacağız haliyle sürpriz yapacağım çok sevinecek bence diye tahmin ediyorum” diye karşılık verdi Kurt gülümseyerek.

“Bal çiçeğim gerçekten çok şanslı Kurt, onu ne kadar çok sevdiğin gözlerinden okunuyor, görebiliyorum” diye mırıldandı Hilal gülümseyerek.

“Ben de onu çok seviyorum... Şimdi ben bir iki saat içinde sizde olurum Hera sakın çıkmasın evden Hilal”

“Tamamdır enişteciğim o iş bende sen merak etme, hadi görüşürüz” deyip telefonu kapattı Hilal ve hemen ardından restoranın mutfak kısmında olan Hera’nın yanına koştu.

“Başladın yine koşturmaya hayırdır ne oluyor?” diye mırıldandı Hera tebessümle elindeki mikseri fayansın üzerine bırakırken.

“Bir şey yok canım ne olsun... Sen ne yapıyorsun?”

“Islak kek yapıyorum ne yapayım canım tatlı çekti birazcık da” diye karşılık verdi Hera yaptığı kek harcını kalıba dökerken. Ardından da fırına verdi.

Hera “Şu kâsede kalan kısma bayılıyorum ya, sana da kaşık vereyim mi yer misin?” diye sorduktan sonra çekmeceden tatlı kaşığı alıp yüksek taburelerden birine oturdu.Önündeki kâseyi sıyırıp bir kaşık almıştı ki Hilal’in neşeli mırıltısı çalındı kulaklarına.

“Eve gidip şöyle bir film gecesi falan mı yapsak ya?”

“Olabilir aslında ama kek bitmeden gidemeyiz”

“Tarık bakar ya şerbeti de hazırlamışsın zaten” dedi ve biraz bekledikten sonra ekledi.

“Hadi gidelim”

“Ya biraz duralım kek pişsin gideriz”

“Ya Tarık bakar ona sen merak etme hadi biz gidelim filmler beklemesin” diye mırıldanırken kolundan çekiştirip Hera’yı oturduğu yerden kaldırdı.

“Hadi kuzen ya ben sana evde yaparım yenisini” diye ısrar etti Hilal gülerek.

“Allah Allah kızım ne bu acele böyle gideriz birazdan” diye mırıldandı Hera gülerek.

“Olsun bal çiçeğim gidelim biz hadi”

“İyi tamam dur çantamı alıp geleyim” diye karşılık verdikten sonra ceketini ve çantasını aldı ve birlikte restorandan çıktılar.   Eve geldiklerinde Kurt, Güney ve Murat Kaptan konağa onlardan önce gelmişti. Hera şaşkınlıkla bakarken ayağa kalkıp kendisine doğru gelen  sevgilisine sarıldı.

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin