Evet Arkadaşlar Yeni Bölümle Karşınızdayım. Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Keyifli Okumalar...🍒🍒
Kurt ve Hera birlikte yaptıkları kahvaltıdan sonra dolaşmak için sahile çıkmışlardı, yan yana yürüyorlardı.
“Daha iyiyim bakma bana öyle” diye mırıldandı Hera tebessümle.
“Elimde olan bir şey değil seni seyre dalmayı seviyorum” diye karşılık verdi Kurt gülerek.
“Senin ellerini tutup şu sokaklarda çılgınca dolaşabilmeyi çok isterdim”
“Hepsi olacak sen istediğin sürece sadece seninde dediğin gibi zamana ihtiyacımız var” diye mırıldandı Kurt.
“Bir kapandayız sanki bu nasıl bir cehennem bir tarafımda cennet var bir yanımda cehennem ortasında sırat köprüsünde yürüyen ben, biz” diye mırıldandı Hera sıkıntıyla.
“O yüzden bu kadar güzeliz ya ateşte yandığımız için ”
“Kurt bu akşam evde kalmanı istemiyorum”
“Ne?” diye sorgularken şaşkın bakışları eşliğinde ekledi. “Bunu yapmayacağım Hera, olmaz”
“Olmak zorunda yapacaksın onunla yalnız konuşmak istiyorum”
“Evde olacağım Hera konu kapandı”
“Kapanmadı Kurt lütfen orada olursan işler karışabilir”
“Yine seni ağlatırsa onu öldürebilirim”
“Saçmalama öyle bir şey olmayacak o senin kardeşin”
“Ve asla beni affetmeyecek olan bir kardeş diyelim biz ona”
“Evde olmanı istemiyorum lütfen beni evimizde beklemeni istiyorum sadece, lütfen”
“Evde olacağım Hera orada olacağım”
“Olunca ne olacak sevgiliyiz mi diyeceğiz sanki Kurt?”
“Diyebiliriz ama sen istemiyorsun”
“Yapma Allah aşkına ne olur bunu ne için istemediğimi ikimizde biliyoruz”
“Biliyorum tamam, tamam dediğin gibi olsun evimizde bekleyeceğim seni”
“Teşekkür ederim”
“Umarım pişman olmam”
“Olmayacaksın merak etme bu konuşmayı yaptıktan sonra o evde kalmayı düşünmüyorum”
“Yiğit geliyor karşıda bizi gördü” diye mırıldandı Kurt karşıya geçen kardeşini görünce.
“Canım” deyip saçlarına minik öpücük bıraktı Yiğit gülümseyerek. Kurt Yiğit’in bu davranışı karşısında bakışlarını deniz manzarasına çevirerek kaçırmıştı.
“Kurt yürüyüşe çıkıyordu bende eşlik edeyim dedim”
“İyi yapmışsınız bilseydim beklerdim sizi ben bitirdim yürüyüşü ama size tekrar eşlik edebilirim” diye mırıldanırken Hera’nın elini tuttu.
“Yürümekten vazgeçtiniz sanırım”
“Ha tabi yürüyelim hadi” diye toparlandı Hera bakışlarını Kurt’a çevirirken Kurt gördüğü manzaradan sonra gözlerini kaçırmayı tercih ederken Hera usulca elini Yiğit’in avuçlarından ayırıp cebine soktu.
“Üşüdüm ben eve mi dönsek?”
“Daha yeni başlamıştık”
“Vazgeçtim yürümekten gidip dinlenmek istiyorum” deyip hiçbir cevap beklemeden arkasını döndü ve eve doğru yürümeye başladı Hera.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİHAR
RomanceSiz hiç masmavi okyanusta esarete mahkûm olduğunuzu hissettiniz mi kalbinizin en derinlerinde? O hissetti, tutsak kaldı o gözlere, o tene, o adama, Kurt'a; kocasının abisine. Kurt, masallara inanmayan bir adamdı fakat unuttuğu bir şey vardı aşk masa...