Arkadaşlar Yeni Bölüm Geldi, Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Herkese Keyifli Okumalar...💜💜Hera sırtının çarptığı sert zeminin Kurt'a ait olduğunu arkasına döndüğünde anlamıştı. Daha şaşkınlığını atamamışken karşısında yarı çıplak duran adamın konuşmasına dikkat kesildi.
"Bir dahakine daha dikkatli ol bence bu kadar şanslı olamayabilirsin, düşersin" diye mırıldanırken gülümseyerek ıslak saçlarını geriye attı.
Hera gülümseyerek konuşmaya başladı. "Görmedim odaya bakıyorum kusura bakmayın"
"Hera... Adın Hera Akkaya'ydı demi?"
"Evet Hera sende yani sizde Yiğit'in meşhur abisi Kurt Beysiniz" diye mırıldanırken gülümsedi.
"Bey fazla ve gereksiz sadece Kurt demeni tercih ederim sonuçta bir aile olacağız" diye mırıldandı gülerek ve devam etti.
"Çok memnun oldum Hera" diye mırıldanırken elini uzattı.
Hera da elini uzatırken tebessümle "Bende " diye karşılık verdi.
"Sonunda kardeşimin dilinden düşürmediği güzeller güzeli Hera'sıyla tanıştım"
"Bu kadar meşhur olduğumu bilmiyordum"
"Körkütük aşık bir adam belirtisi diyebiliriz buna"
"Sanırım fazla işkoliksin"
"Aslında yeterli miktarda diyelim ama çalışmayı severim"
"Abi, Hera" diye bir ses duyuldu koridorun başından. Bu ses ikisininde yakından tanıdığı bir sesti. Yiğit...
"Ooo gençler siz tanışmışsınız bile"
"Biraz ani ve ilginç bir karşılaşma oldu ama" diye mırıldandı Kurt tebessümle.
"Eninde sonunda tanışacaktık diyelim"
"Hera'yı da ayaküstü tuttum böyle"
"Yoo iyiyim ben"
"Olsun siz inin bende üzerini değiştirip geliyorum aşağıya"
"Tamam biz aşağıdayız"
Kurt tam odasına girecekti ki geri döndü ve seslendi.
"Hera"
"Efendim"
"Dikkatli ol" diye mırıldandı gülümseyerek ve göz kırptı.
"Birşey mi kaçırıyorum ben?"
"Küçük bir şaka diyelim"
"Siz ayaküstü iyi kaynaşmışsınız ya bir de iyi anlaşamazsak diyordun"
"Öyle oldu biraz abinin sanırım tatlı bir sohbet anlayışı var "
"Öyledir canım tanıdıkça daha çok seversin inan bana" diye mırıldanırken güldü Yiğit.
Hera bu temenniye sadece gülümserken el ele oturma odasının kapısından içeri girdiler. Sofranın çeşit çeşit yemeklerle emek emek hazırlandığı çok aşikardı. Hera, Yiğit'in elini bırakıp cama yöneldi.
"Abim üzerini değiştirip geliyor teyze"
"Gelsin bakalım gelsin özlemiştir benim yemeklerimi "
"Teyzem senin yemeklerin özlemez mi ya aşk olsun" diye mırıldanırken gülerek kollarını teyzesinin boynuna sardı.
"Sofra hazır istediğinizde geçebilirsiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİHAR
RomanceSiz hiç masmavi okyanusta esarete mahkûm olduğunuzu hissettiniz mi kalbinizin en derinlerinde? O hissetti, tutsak kaldı o gözlere, o tene, o adama, Kurt'a; kocasının abisine. Kurt, masallara inanmayan bir adamdı fakat unuttuğu bir şey vardı aşk masa...