~21.Bölüm~

235 29 149
                                    

Evet Arkadaşlar Yeni Bölümle Karşınızdayım. Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Keyifli Okumalar..💕💕

Hera deniz kabuğu desenli pijamalarını giyip yatağın üzerine oturup telefonunun galerisinden Kurt’la çekilmiş fotoğraflarına bakıyordu. Her santimini aklına kazımış olsa da aklından çıkmayacağına emin de olsa içine dolan korkuya engel olamıyordu. Bu belki bir masaldı, bir aşk masalıydı ama sonu nasıl bitecekti? Kim daha çok zarar görecekti, Kurt’u kaybetmekten o kadar korkuyordu ki bunun fikri bile kanının çekilmesine neden oluyordu. Derin bir nefes alıp kafasındaki kötü düşünceleri ötelemeye çalışırken izlendiğini farkında bile değildi. Bir ses duydu taş sesi gibi. Bakışlarını balkona çevirince gördüğü manzarayla şok olmuştu.

“Kurt” diye mırıldanırken balkonun cam kapısına koşup kapıyı açmasıyla kendini sevdiği adamın kollarının arasında buldu. Kurt’la olduğu her an vazgeçilmezdi onun için ama birbirlerine sarıldıkları anların sıcaklığı, dokunuşları farklıydı çünkü onlar birbirlerine hiç ayrılmayacakmış gibi sarılıyorlardı öyle sarıyorlardı birbirlerinin kalplerini.

“Kalbim” diye bir fısıltı duydu Hera o anda kulaklarında aşkla yankılanan.

“Sevgilim sen nasıl çıktın buraya?”

“Valla merdiven dayayıp çıktım eskiden âşıklar cama tırmanırmış bende balkona tırmandım”

“Hey Allah’ım ya düşüp bir yerini inciteceksin sonra beni göreceğim diye”

“Seni görmediğim her saniye inciniyorum zaten düşmeme gerek yok ki sevgilim” deyip saçlarına minik öpücükler bıraktı gülümseyerek.

“Biri görmemiştir herhalde hala baskın yemediğimize göre”

“Bu yöntemi sevdim ben her gece buradayım artık” diye mırıldandı Kurt keyifle gülümseyerek.

“Yakalanırsın söyleyeyim Asım amca yakalarsa seni karışmam bak” diye mırıldandı Hera gülerek.

“Tüm ev ahalisi uyumuş bence bahçede de kimse yoktu”

“Evet, saat geç olmuş” diye mırıldandı duvardaki saate bakarken saatin gecenin 1’i olduğunu gördü.

“O evde sensiz olma fikrine alışmak istemiyorum o evde sensiz nefes alamıyorum bütün zaman dilimleri anlamını yitiriyor. Hayatımı güzelleştiren tek şey senin varlığın Hera”

“Seni çok seviyorum”

“Bende seni çok seviyorum”

Hera en sevdiği şeylerden birini yapıp bıyıklarıyla dudağının birleştiği o kısma minik bir buse bıraktı.

“Bıyıklarımı çok seviyorsun”

“Zaafım var”

“Benimde seni öpmeye zaafım var, sen olan her şeye zaafım var” diye fısıldarken dudakları birleşmişti. Bir sevgi çemberi vardı hiç durmadan etraflarını tutkuyla sarıp sarmalayan. Saniyeler sonra ayrıldıklarında nefes nefese kalmışlardı. Hera avucunu Kurt’un yanağının üzerine koyup hafif bir şekilde okşamaya başladı.  Onlar birbirine aşkla bakarken Hilal’in sesi duyuldu.

“Bal çiçeğim uyudun mu?” diye seslenirken ilk önce kapıya vurmuş şimdi de kapıyı açmaya çalışıyordu.

“Hilal, Hilal geldi Kurt saklanman lazım”

“Balkona çıkayım”

“Olmaz dışarıda hava soğuk üşürsün banyo, banyoya gir çabuk”

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin