~26.Bölüm~

268 31 151
                                    

Evet Arkadaşlar Yeni Bölümle Karşınızdayım. Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Keyifli Okumalar...💚💚

Hera sabaha kadar uyuyamamıştı bugün duruşma vardı ve herşey bitecekti az kalmıştı. Heyecanını yatıştırmak için sıcak bir duş almayı tercih etmişti daha sonra da bir kahve...  Saatler sonra mahkeme salonunda hakimin karşısında durmuş davanın görülmesini bekliyorlardı. Yiğit tam karşısında durmuş gözlerini dikmiş sana bakıyordu, o Yiğit'e bakmıyor olsa da bunu farkındaydı. Dakikalar sonra da bu dava faslı bitmiş ve boşanmışlardı.

"Bitti artık istediğin oldu" diye mırıldandı Yiğit.

"Zorluk çıkarmadığın için teşekkür ederim Yiğit"

"En azından dost kalırız diye düşündüm yanıldım mı yoksa?" diye mırıldandı Yiğit tebessümle.

"Neyse ben gideyim artık" diye mırıldandı Hera yalandan tebessümle.

"Bir kahve içelim mi en azından bu kadar tahammül edebilirsin bana demi?"

"Belki sonra"

"Lütfen kırma beni" diye tekrarladı Yiğit ısrarla.

"Dedim ya belki daha sonra Yiğit" deyip ekledi. "Görüşürüz"

"Görüşürüz" diye söylendi Yiğit adliyeden çıkan Hera'nın peşinden.
Hera adliyeden çıkıp arabasına biner binmez telefonuna sarıldı. Listenin ilk sırasındaki numaraya dokunup kulağına götürdü.

"Sevgilim iyi misin?" diye sordu Kurt merakla.

Hera özgürlüğe kavuşmanın verdiği sevinçle "İyiyim canım çok iyiyim bitti artık boşandık" mırıldandı.

Kurt neşeyle mırıldandı. "Çok sevindim demiştim sana herşey güzel olacak diye"

"Biliyorum ve seni çok seviyorum, çok seviyorum"

"Bende seni çok seviyorum" diye karşılık verdi Kurt sevgiyle. "Gelecek misin?"

"Geleceğim evde görüşürüz"

"Tamam canım" deyip karşılıklı telefonu kapadılar. Hera şirketteki kalan  birkaç işini halletmek için şirkete gelmişti, arabasını otoparka park edip giriş kapısına doğru ilerliyordu ki bir anda gözleri karardı ve kendisini bayıltan kişinin kollarına yığıldı.

***
Elmira aceleyle Kurt'un evine geldi. Aceleyle kapıyı çalmaya başladı. Kurt duyduğu bu sesle elindeki dosyayı masanın üzerine bırakıp kapıyı açtı.
Elmira'yı karşısında görünce şaşırmıştı.

"Elmira, senin ne işin var burada?"

"Benim sana bir şey söylemem lazım Kurt" diye mırıldandı Elmira telaşla.

"Ne oluyor nefes nefese kalmışsın" diye sordu Kurt merakla.

"Kurt ben hamile falan değilim hepsi yalandı" dedi bir anda Elmira telaşla.

"Ne?" diye mırıldandı şaşkınlıkla ve ekledi. "Bunların hepsi bir oyundu yani" diye tekrarlama ihtiyacı hissetti Kurt emin olmak ister gibi.

"Biz Yiğit'le bir oyun kurduk amacımız sen ve Hera'yı cezalandırmaktı ama"

"Yiğit mi?"

"İkimizde Hera'yla birlikte olduğunuzu öğrendik"

"Peki ne değişti Elmira ama ne ne oldu da vazgeçtin bu oyunu oynamaktan?" diye sordu Kurt öfkeyle.

"Yiğit Hera'yı kaçırdı"

Kurt duyduğu bu cümlenin zihninde kaçıncı kez yankılandığını bilmiyordu. Yiğit bunca zaman herkese  karanlık bir oyun mu oynamıştı yani? Ve şimdi de Elmira Hilal'in

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin