~Kesit~

98 14 1
                                    


Bir müziğin son ezgisini duyar gibiyim avuçlarımın arasında bunca zamandır. Bir şey mi bitti, bir şey mi son buldu? Kurumaya yüz tutmuş onca hatıranın içinde bir tek sen varken nasıl olacaktı bu veda? Nasıl yaşanıp son bulabilecekti ki? Balkonun kıyısına tutunmuş parmak uçlarım paslı demir kokusu sarar birazdan avuçlarımı... Biliyorum gitmeyi ne sen istedin ne de ben benden gitmeni... Sorgusuz sualsiz gelen bir rüzgârdı ölümün sessizliği... Merak etme parmak uçlarım hala paslı demir kokusunda saklı, onlara tutunmakta ısrarcı... Nedendir bilinmez bende öyleyim, etrafım insanlarla dolu ama o kadar yarım ve öksüzüm ki, sensiz... Bir açıklama bulabilseydim keşke tüm bunlara... Hem sana hem bana... Kuruyan boğazımı ıslatmaya yarayacak o bir yudum su bile işe yaramaz hale geldi artık... Seni kaybetmekten korkan bene inat gitmeye çalışan ruhun neyin esiriydi? Neyin prangası vardı boğazında düğümlü?

Keşke... Nefessiz kalan sana nefes olabilseydim diye düşünüyorum kaç zamandır. Sen bu evden gideli geçen birkaç gün sadece... Kokun... Kokun yastığında, o da bende saklı... Yalnız değilim... Korkma sakın... Son derece kalabalığım aslında... Bir oda dolusu insan var... Kaşık sesleri, sohbetler dönüyor kulaklarımda... Ama sağırım en çok da kalabalık gidince el ayak çeklince karanlıkta kalan yanım acıyor... Bakıyorum sen yoksun sonra adımlarım kapıdan çıkıp sokakları dolaşıyor... Onca yolu nasıl adımladım bilinmez... Sahi bu aralar bir bilinmez kuvvet var üzerimde ama bir o kadar da yorgunum aslına bakarsan... Nedendir bilmiyorum, bilsem de susuyorum.

Evet Arkadaşlar Kusursuz İntihar sezon  finali bölümüyle yarın sizlerle💗

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin