Evet Arkadaşlar Yeni Bölümle Karşınızdayım. Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Keyifli Okumalar...💝💝
Gecenin ilerleyen saatlerinde Hera yukardaki odalardan birinde Kurt'un verdiği kıyafetlerle üzerini değiştiriyordu. Kıyafetlerini katlayıp kenara bırakırken Kurt'un odasını incelemeye başlamıştı istemsizce. Yatağın üzerinde duran yastığa uzanıp avuçlarının arasına alıp kokusunu içine çekti, içine dolan huzuru tarif edecek kelime bulamıyordu. Yastığı aldığı gibi yerine bırakırken çekmecenin üzerinde duran çocukluk fotoğrafını eline aldı. Sapsarı saçlarıyla masmavi gözleriyle o kadar tatlı görünüyordu ki gülümsemeden edemedi Hera. Kapının hafifçe aralanmasıyla içeri girdi Kurt.
"Neye gülüyordun sen öyle?" diye mırıldandı Kurt merakla gülümserken Hera'nın yanına oturmuştu.
"Senin çocukluk fotoğrafına bakıyordum o kadar tatlıymışsın ki çok sevimli böyle tam mıncırmalık yani" diye mırıldandı Hera gülümseyerek.
"Sev o zaman" diye fısıldadı Kurt gülümseyerek Hera'nın kulağına. Kurt'un sıcak nefesi Hera'nın boynunu sıyırıp geçerken bunu o kadar içten o kadar derinden hissederek söylemişti ki Hera fotoğraftan bakışlarını kaldırıp baktı öylece. Bir adam nasıl bu kadar özel olabilirdi ki? Ve o adam şu an karşısında mavinin en güzel tonlarını taşıyan gözbebeklerini gözlerine dikmişti.
"Çok seviyorum zaten" diye karşılık verdi genç kadın avucuyla genç adamın yanağını okşuyordu usulca.
"Sen benim kayıp parçamsın Hera ve artık ben seni buldum" diye mırıldanırken Hera, Kurt'un dudaklarına bir öpücük bırakmıştı kısa ama anlamlı... Kurt genç kadının dudaklarının dudaklarından ayrılmasına izin vermeyip karşılık verdi öpüşüne. Kollarını beline dolayıp kendine hapsetti Hera'yı, onu ne kadar kendine hapsetse de yetmiyordu, yetmeyecekti biliyordu. Hera dudaklarına çarpan sıcak dokunuşların büyüsündeydi ve bu büyü hiç yok olsun istemiyordu. Ellerini Kurt'un boynuna bastırdı güç almak istercesine.
"İyi ki buldum seni " diye soludu Hera fısıltıyla gülerken.
"İyi ki bulduk birbirimizi" diye mırıldanırken kollarıyla sardı Hera'yı gülümseyerek.
"Seni hissetmek istiyorum" diye bir fısıltı duydu Kurt göğsünde sakladığı Hera'dan. Hera başını kaldırıp gözlerini Kurt'un gözlerinde sabitledi.
"Bunun için daha çok güzel anımız olacak sevgilim daha özel olmasını tercih ederim böyle değil" diye mırıldandı ve ekledi. "Böyle de çok güzeliz ama"
"Pişman olacağımı mı düşünüyorsun ya da emin olmadığımı?"
"Hayır canımın içi sadece seninle yaşadıklarımızın, yaşayacaklarımızın daha özel olmasını istiyorum" diye mırıldandı en içten gülümsemesiyle.
"Sen ne güzel bir adamsın böyle ya ben seni hak edecek ne yaptım?" diye mırıldandı Hera gülümseyerek.
"Karşıma çıkman yetti aslında bir de" deyip duraksadı.
"Ne bir de?" diye sordu Hera merakla.
"Birde böyle güzel gözlerle içime, en derinime işledin"
"Kendimi çok tuhaf hissediyorum aslında çok mutluyum ama çok korkuyorum" diye mırıldandı Hera tebessümle.
"Bu dünyanın en güzel tuhaflığı olmalı sanırım" diye karşılık verdi Kurt gülümseyerek ve ekledi. "Korkma ben hep baktığın yerde olacağım ve hep bu elleri tutacağım"
"Biliyorum yani hissediyorum"
"Hadi uyu sen bende yan odada olacağım"
Kurt oturduğu yerden kalkıp eğildi. "İyi geceler cennetim" deyip Hera'yı alnından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİHAR
RomanceSiz hiç masmavi okyanusta esarete mahkûm olduğunuzu hissettiniz mi kalbinizin en derinlerinde? O hissetti, tutsak kaldı o gözlere, o tene, o adama, Kurt'a; kocasının abisine. Kurt, masallara inanmayan bir adamdı fakat unuttuğu bir şey vardı aşk masa...