11.Bölüm

435 44 68
                                    

Evet Arkadaşlar Yeni Bölümle Karşınızdayım. Umarım Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum. Keyifli Okumalar...❤❤❤❤

Kurt, açılan kapının sesiyle bakışlarını odaya giren Elmira'ya çevirdi.

"Merhaba"

"Merhaba hoşgeldin"

"Hoşbulduk biraz konuşalım istedim eğer müsaitsen" diye mırıldandı Elmira tebessümle bakışlarını odada gezdirip Kurt'un üzerinde sabitlerken.

"Olur otursana"

"İyi görünüyorsun"

"Sende öyle ama ben alışmaya çalışıyorum diyelim"

"Bensizliğe mi?? Bu biraz zor gibi Kurt"

"Ben sensizliğe çoktan alıştım Elmira seninle hiçbir bağım kalmadı hala sürmekte olan dostluğumuz dışında"

"Benim tanıdığım Kurt değilsin biliyor musun? Birşey değiştirmiş seni" diye mırıldandı Elmira rahatsız bir şekilde.

"Çok doğru bir tahmin Elmira değiştim artık eski Kurt değilim ben"

"Buna sebep olan şeyi merak ediyorum"

"İlk defa aşık oldum yetmez mi?"

"Kim bu şanslı kız merak ettim"

"Zamanı gelince öğrenirsin Elmira şimdi çalışmam gerek müsadenle" deyip önündeki bilgisayara döndü.

Hera, şirketteki imza işlerini halletmek Yiğit'in odasına gelmişti. İmzalaması gereken dosyaları imzalayıp kenara bıraktı.

"Elmira gelmiş" diye mırıldandı Yiğit tebessümle.

"Aa nerde? " diye sordu Hera şaşkınlıkla.

"Abimin yanında konuşuyorlar"

"Anladım" dese de engel olamadığı bir kıskançlıkla içinden mırıldandı.

"Gelmese de olurdu yani nerden çıktı ki şimdi hem Kurt'un odasında ne işi var bunun ya?"

"Bir şey mi dedin sevgilim?"

"Hayır restoranda işlerim vardı da o geldi aklıma benim buradaki işlerim bittiğine göre ben çıkıyorum"

"Tamam canım"

"Görüşürüz" deyip odadan çıktığında Elmira'nın da Kurt'un odasından çıktığını gördü.

"Tatlım "

"Canım naber görünmüyordun uzun zamandır" diye mırıldandı Hera tebessümle.

"Öyle oldu biraz Kurt'la olanlardan sonra"

"Evet kötü olmuş"

"Biz hep böyleyiz ya ilişkimiz fazla tutkulu böyle kavgalar normal haliyle"

"Tabi "

"Hem Kurt'tan ayrılmam birşey değiştirmiyor ben hep bu ailenin içinde olacağım"

"Ne güzel neyse benim gitmem lazım sonra görüşürüz yine" diye mırıldandı Hera tebessümle güneş gözlüğünü takıp Elmira'nın yanından uzaklaşırken kendi kendine mırıldandı.

"Bu ailede bir yerin olabilir ama Kurt'un kalbinde bir yerin yok Elmira"

Hera, şirketin çıkışına getirilen arabasına binip uzaklaşırken Kurt'ta odasının penceresinden onun şirketin bahçesinden  çıkışını  izliyordu. O gecenin üzerinden 2 gün geçmişti ve birbirlerinden kaçmışlardı adeta. Hera ne söyleyeceğini bilmiyordu, Kurt ise ne yapacağını.

KUSURSUZ İNTİHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin