Prijatelj?Kakav prijatelj?Ja nemam prijatelje

3.7K 217 108
                                    

Odlučio sam saznati što više o Rosario i onom kretenu koji ju je jučer onako vrijeđao.Uštetao sam u školsko dvorište i na jednoj od klupa sam ugledao poznatu smeđokosu djevojku.Ona je u našem razredu.Uputio sam se prema njenoj klupi.

"Je li slobodno?"-upitao sam s osmijehom pokazujući na prazno mjesto pored nje.

"Da,naravno.Sjedni."-odgovorila mi je osmjehujući se.

"Ja sam Niall."-izgovorio sam sjedajući i pružajući ruku prema njoj.

"Ellie,drago mi je."-spustila je mobitel na torbu i nježno je stisnula moju ruku.

"Lijepo ime,lijepa djevojka."

"Joj,hvala ti."-nasmiješila se i primjetio sam da se malo zarumenila.Bila je tako slatka i simpatična.

"Ovaj,koliko dobro ti poznaješ Rosario?"

"Pa mislila sam da je poznajem,ali me uvjerila da sam bila potpuno u krivu."-izgovorila je s nekakvom tugom i gađenjem.

"Kako to misliš?"-upitao sam zbunjeno.Nije mi bilo jasno što s tim želi reći.

"Pa bile smo najbolje prijateljice sve do trenutka kada sam otkrila njeno pravo lice.Zašto te zanima ona?"

"Pa dijelimo klupu pa me zanima kakva je.A što je učinila?I tko je onaj crni kreten?"-redao sam pitanja jedno za drugim.Jednostavno sam morao saznati tko je i kakva je.

"Matt."-osmijehnula se na spomen tog imena.-"On nije kreten.On je super lik.Nakon smrti njenih roditelja Matt joj je bio velika podrška i bili su par,ali ga je ona prevarila.Matt je to otkrio i prekinuo je s njom,a ona je postala čudna.Matt je moj prijatelj i stala sam na njegovu stranu.Glumila je nevinašce,a zapravo je drolja koja je povrijedila dragog momka."

Bio sam u šoku.Nisam znao što bi rekao.Izgubila je roditelje,ali više me šokiralo to što je učinila.Zato je Matt onako ljut na nju,ali po meni je i dalje kreten jer se tako ne postupa sa ženama što god da ti naprave.Rosario i varanje,ne ide mi baš zajedno,ali tko bi znao bolje od njene najbolje prijateljice.

"Znam da te šokiralo i mene je.Ali sve ovo ti govorim da znaš kakva je.Ona je luda i bolje ti je da se odmakneš od nje."-izgovorila je to čudnim tonom,kao neko upozorenje.

Rosario je baš u tim trenutcima prolazila pokraj nas.Podignula je glavu i kada nas je vidjela prostrijelila nas je ubojitim pogledom i ušetala u školu.Nešto zanimljivo je u njoj.Nešto zbog čega se ne mogu odmaknuti od nje.

"Ok,hvala ti Ellie.Vidimo se."-osmijehnuo sam joj se i na brzinu sam skupio torbu s klupe i krenuo sam u učionicu.Prvi sat nam je bila kemija.Požurio sam i skoro svi su već bili unutra.Došetao sam do njenog stola i za živo čudo nije bjesnila na to što sjedam pored nje.Samo je gledala kroz prozor.

"Jutro."-pozdravio sam je sa smiješkom,ali ona me potpuno ignorirala.

Ellie je ušla u učionicu i sjela je ispred nas i odmah se okrenula prema meni.

"Niall,jesi za piće kasnije?Ide naša ekipa pa ako želiš."

"Rosario,hoćeš ti s nama?"-na to pitanje se Ellie namrštila,ali ni u jednom trenutku nije pogledala u Rosario,kao da je i nema.

"Ni da me puškom tjeraju."-sarkastično je odgovorila i počela je šarati nešto po bilježnici.

"Onda Niall.Ideš ili ne?"

"Može,zašto ne."-odgovorio sam sa smiješkom.

"Super."-Ellie je prpošno odgovorila i okrenula se naprijed.

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Where stories live. Discover now