Imaš dobro dupe. Slatko i čvrsto

1.7K 139 59
                                    

"Je li zaspao?"
"Da, kao top. Pijandura." - Taylor odgovori uz smijeh. - "A što je s tobom?"
"Kako misliš?"
"Pa nekako si čudna cijelo jutro. Je li to zbog onoga jutros?"
"Ma ne, samo sam umorna." -pokušam slagati i praviti se da je sve ok, da mi nije neugodno.
"Ok, ali ako je zbog onoga ne trebaš se zamarati."
"Ok, idemo." - uđem na brzinu u bus koji se pojavio u pravi trenutak.

Ubrzo smo stigli na fakultet i odmah smo krenuli na predavanja. Dan je bio kao i svaki drugi. Predavanje, predavanje, pauza, predavanje, predavanje. Sve je bilo kao i svaki dan.

"Idem ja na svoj predmet. Nađemo se ispred kada završi predavanje." - Taylor me pozdravi i odjuri na predavanje iz predmeta Ruska književnost. To je jedan od izbornih predmeta koji ja nisam odabrala. Ja sam se odlučila za Francusku književnost tako da je ovo jedino predavanje na kojem nismo zajedno. Krenula sam prema predavaonici ispred koje je bilo svega par učenika što mi je bilo jako čudno.

"Danas nemamo predavanje." - jedan od kolega je uzviknuo i svi su se razbježali kao da je dojava o bombi. Kvragu, što da sada radim sat vremena? Izišla sam u dvorište i počela sam čitati neku knjigu.

"Rosita." - podignem glavu i ugledam Chrisa koji je bio blijed. Očito mamurluk nije popustio.
"Chris otkud ti tu?" - upitam ga kada sjedne pored mene.
"Probudila me glavobolja, onda sam popio tabletu i kavu, ali mi nije pomoglo i onda sam odlučio šetati i eto me tu."
"Pa ti opet pij."
"A ne neću." - sarkastično odgovori i izbelji se. - "A da pustiš tu knjigu i pričaš sa mnom?"
"Ne mogu. Sačekaj samo da pročitam ovaj dio."
"Dosado." - Chris mrgodno odgovori i odluči sačekati. - "Hej Rosita." - opet me omete nakon par minuta.
"Što je sad?" - upitam mrgudno jer me prekinuo sada kada je najzanimljivije.
"Tko je onaj seksi tip koji me gleda već par minuta?"
"Ma tko?" - podignem glavu i pokušam skužiti o kome priča.
"Onaj plavokosi macan koji se sada pretvara da tipka na mobitel." - pogledam lika i shvatim da priča o Niallu. Počnem se smijati zbog toga.

"Kog se vraga smiješ? Znaš tko je on?"
"Znam i moram te razočarati, ali on kao prvo sto posto nije gay, a kao drugo ne gleda tebe nego mene." - jedva izgovorim od smijeha.
"Što smo umišljeni."
"Nisam umišljena nego realna." - odgovorim mu i izbeljim se.
"A tko je on?"
"Uuu imam ideju." - zanemarim Chrisovo pitanje zbog ideje koja mi se upravo mota po glavi. - "Istina ili izazov?"
"Koji kurac?" - Chris me pogleda zbunjeno.
"Istina ili izazov?" - opet ponovim.
"Izazov, uvijek."
"Sjajno." - pljesem rukama i šapnem mu što treba uraditi.
"Ti si luda, ali može." - uzvrati uz smijeh, a onda se namršti zbog glavobolje koja ga očito još muči.

Chris ustane s klupe i krene prema Niallu koji ga nije ni skužio dok mu se nije obratio. Sjela sam bliže kako bi mogla sve čuti.

"Zdravo." - Chris ga veselo pozdravi, a Niall zbunjeno pogleda u njega.
"Zdravo."
"Je li slobodno tu?" - upita gledajući na mjesto pored Nialla.
"Da, je." - Niall odmakne svoju torbu s mjesta i Chris sjedne pored njega, a Niall nastavi tipkati na mobitel.
"A da malo spustiš taj mobitel?" - Chris upita i uzme mu mobitel iz ruke.
"Halo, što izvodiš ti?" - Niall ga je gledao još zbunjenije nego prije.
"Mišu nemoj se sada izvlačiti. Vidio sam kako me gledaš."
"Ja tebe? Jesi ti pijan ili što?"
"Kako si sladak kada se praviš blesav." - Chris mu namigne, a Niall se ustane s klupe i pogleda ga ljutito.
"Ti si puknut kao kokica." - Uzme torbu i krene prema fakultetu, a onda se dogodi ono što sam čekala. Chris ga zgrabi za dupe.
"Mmmm, imaš dobro dupe. Slatko i čvrsto." - Chris mu opet namigne, a Niall ljutito ode dok mu se lice zacrvenilo kao paprika.

"Zadovoljni madame?" - Chris me upita klanjajući se.
"I više nego zadovoljna." - izgovorim uz smijeh. Znam da ovo nije ok, ali nakon svega što je on meni priredio ovo je ništa.

"Što se smijete vas dvoje?" - Tay se odjednom pojavi iza nas gledajući u nas kao da smo najveće budale.
"Ništa, neke naše fore. Ne moraš ti sve znati." - Chris odgovori i izbelji se.
"Tako je." - složim se s njim i opet se počnemo smijati.

****

"Ti stvarno opet ideš van?" - Taylor upita po deseti put večeras.
"Da." - Chris sasvim mirno odgovori kao da je to normalno da se nakon sinošnjeg pijančevanja opet ide opijati.
"Ti stvarno nisi sav svoj." - Taylor nervozno odvrati i sjedne na kauč.
"A ti jesi nema što."

"Chris stvarno bi trebao razmisliti. To ti nije najpametnije." - upletem se u raspravu, ali ubrzo shvatim da to nije najpametnija odluka.
"Ako ste vas dvoje starci koji samo sjede pred tv-om ja nisam."
"Ne moraš biti kreten." -Taylor ga upozori.
"Ne moraš ni ti pa jesi."

Kvragu što se događa? Njih dvojica su krenula u besmislenu raspravu i Chris je bijesno otišao. Stvarno nije pametno to što radi, ali dovoljno je zreo da zna što je dobro za njega. Taylor je bio nervozan i ljut zbog Chrisovog ponašanja.

"Hoćemo gledati neki film?"
"Nemam volje za ništa." - drsko i ljutito odvrati.
"Dobro. Mogao si to i na ljepši način reći."
"Oprosti. Samo se brinem."
"Zbog Chrisa?"
"Da." - odgovori kimajući glavom.
"Znam i to je lijepo od tebe, ali biti će on dobro. Ne brini se."
"Nadam se. Možda bi ipak mogli gledati neki film." - blago kaže uz osmijeh.

Na kraju smo gledali tenis, a onda je Taylor otišao spavati jer je bio umoran. Prije toga smo poslali Chrisu poruku i rekao je da je dobro da ne brinemo.

Ja nisam mogla spavati, vjerovatno zbog prevelike doze kofeina, pa sam odlučila nastaviti čitati knjigu. Toliko sam se pogubila u njoj da sam zaboravila na vrijeme. Odjednom sam začula otključavanje vrata. Pogledala sam na sat i bilo je tek tri ujutro. Chris se nikada ne vraća tako rano, ali valjda je večeras pametniji.

"Chris, jesi ti?" - krenem u hodnik prema njemu jer sam pretpostavila da je barem malo popio.
"Rosita." - izdere se i odmah po glasu shvaćam da je opet pijan iako ga ne vidim jer je svijetlo u hodniku ugašeno. - "Ne mrdaj se dok ne upalim svijetlo." - kada to učinim šokiram se kada ugledam osobu koja je s njim.

"Niall?"
"Hej." - kratko me pozdravi dok i dalje drži Chrisa koji se naslonio na njega. - "Hoćeš mi pomoći?" - upita me nakon par trenutaka koliko sam zbunjeno gledala u njega.
"Da naravno." - zbunjeno odgovorim i dotrčim do njih. Uzmem Chrisa za drugu ruku i Niall i ja ga nekako dovedemo do kauča.
"Hvala macane." - Chris izgivori zaplićući jezikom i opet udari Nialla po dupetu zbog čega se on opet zacrvenio.
"Nema na čemu prijatelju, samo molim te više ne radi to."
"A što ću kad imaš slatko dupe." - namigne mu, a onda se zavali na kauč.
"Idem ja." - izgovori pognute glave i krene vani.

"Niall stani." - poviknem i krenem za njim.

(a/n) Ekipisaaaa nadam se da sam vas nasmijala s nastavkom :D a morala sam tu stati, nemojte se ljutiti na mene haha
Potruditi ću se da idući nastavak bude čim prije ;)
Hvala vam na podršci. Love you all

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Where stories live. Discover now