Prvi spoj

2.2K 162 45
                                    

Opet bi vas zamolila da poslušate pjesmu ;) pokušavala sam pronaći onu pravu kako bi je ubacila odmah u tekst, ali su sve coveri pa sam odlučila samo prije tog određenog dijela nastavka napisati (pjesma) pa tko želi neka je posluša tada ;) hehe

"Rose, Rosie." - čujem njegov glas i nekakvo škakljanje po nosu. Otvorim lagano oči i vidim kako me škaklja pramenom moje kose i smije se. - "Dobro jutro."
"Jutro. Što ti radiš tu? Kako si uopće ušao?"
"Imam rezervni ključ koji si mi dala za hitne slučajeve. Sjećaš se?"
"A što je to hitno jutros?" - upitam pomalo nervozno.
"Pa doručak, ludice." - odgovori sa smješkom i poljubi me u čelo. - "Hajde ustani. Doručak je već na stolu."
"Ok, stižem za par minuta." - odgovorim trljajući oči.

Niall kimne glavom i ode iz sobe. Ustanem iz kreveta, umijem se i operem zube. Odlučila sam ostati u pidžami jer mi je bilo prelijeno se presvući u neku normalnu odjeću.
Promislila sam o Niallovom poljupcu u čelo, zar je zaboravio ono sinoć? Odmahnem rukom i siđem u kuhinju. Stol je bio postavljen, a miris kave se širio cijelom kućom.

"Dobro jutro još jednom." - kaže sa smiješkom. - " Sjedni. Croissant ili krafna?"
"Croissant."
"Ok, izvoli." - stavi jedan croissant na tanjurić i stavi ga ispred mene.
"Niall, mogu te pitati nešto?"
"Naravno." - odgovori nakon što proguta zalogaj krafne.
"Ono sinoć.. Što se dogodilo..." - počnem nespretno govoriti. Nekako mi je neugodno bilo.
"Meni je bilo lijepo."
"I meni." - kažem iskreno i nasmiješim se.

Niall ustane od stola i sjedne na stolicu pored mene. Pogleda me ravno u oči, a ja zadrhtim od njegovog pogleda. Nagne glavu prema meni i opet osjetim njegove usne na svojima. Zatvorim oči i prepustim se kratkom, ali slatkom poljupcu.

"Kad si to već spomenula, ja sam zapravo došao kako bi te pozvao na spoj." - izgovori pomalo zbunjeno. Bio je presladak u tom trenutku, zapravo sladak je u svakom trenutku. - "Onda, hoćeš li izići sa mnom?"
"Da." - odgovorim sa smiješkom i dobijem još jedan poljubac.
"Ok, onda se ti idi spremiti, a ja ću ovo poskloniti i idemo."
"Pomoći ću ti." - kažem uzimajući tanjur, ali mi ga Niall otme iz ruke i ne dopusti mi da mu pomognem s pospremanjem.

Nervozno otpuhnem i krenem na kat. Nisam ga ni pitala gdje idemo i kako se trebam obući. Odlučila sam se za stil koji svugdje prolazi, crne traperice, siva majica kratkih rukava i sive tenisice. Počešljala sam kosu i zavezala je u rep.

"Spremna sam." - viknem s vrha stepenica.
"Izgledaš prekrasno."
"Da baš, u običnoj majici i tapericama, lažove." - izbeljim se i on me pokuša škakljati, ali ga u tome spriječi telefonski poziv.

"Hej mama.Ali kako?Pa zar ne može nitko drugi?Ali znaš da mi je danas bitan dan." - zbunjeno sam gledala u njega jer mi nije bilo jasno što se događa. - "No dobro. Dolazim. Ali nadoknaditi ćeš mi ovo." - nervozno otpuhne i prekine poziv.
"Sve ok?"
"Ma mama me zvala. Ima hitan sastanak i nema gdje s Christy tako da opet ja moram biti dadilja. Žao mi je što nam plan propada."
"Pa ne mora propasti. Može ona s nama."
"Ma da, da na prvi dejt vodim malu gnjavatoricu, baš romantično." - primjetila sam koliko se iznervirao zbog svega ovoga.
"Pa što, to je posebno. Uostalom ona nije gnjavatorica i super ćemo se provesti." - odgovorim veselo i izmamim jedan osmijeh od njega.
"Sigurna si da to želiš?"
"Aham."
"Ti si najbolja." - podigne me u zrak i zavrti.
"Ne, nego si ti najbolji." - odgovorim i poljubim ga.

Odlučimo povesti i Twixa. Uzmem uzicu i krenemo do Niallove kuće.

"Ok, ovako. Dva sata ćemo se družiti s njom, a onda ćemo nastaviti ono što sam isplanirao."

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang