Ja sam vuk samotnjak

3.2K 228 115
                                    

Otrčala sam bez riječi.Jednostavno nisam mogla dopustiti da se povežem s njim.Zatvorila sam vrata,potrčala prema baki i snažno sam je zagrlila.Nije ništa govorila samo me držala u svom zagrljaju dok su moje suze padale na njenu sivu bluzu.

"Ne mogu,bako.Ne mogu."

"Što mila?"-upitala me tiho.

"Ne mogu dopustiti da mi se približi i da mi postane drag."-jedva sam izgovarala gušeći se u suzama.

"Niall?O njemu pričaš?"
"Da."
"Čini se drag dečko."

"U tome i je problem,bako."-podignula sam glavu i pogledala sam u nju.-"Divan je,drag i sve to,ali ne mogu mu dopustiti da mi se približi i da mi postane bitan jer svi me na kraju povrijede."

"Ako je Matt takav ne zn.."

"Zašto sada njega spominješ?Rekla sam ti tisuću puta da ne želim pričati o njemu."-izderala sam se dok su se niz lice slijevale nove suze.

"Oprosti."-tiho je izgovorila.Na licu joj se moglo iščitati koliki joj je žao.

"Ne u redu je.Zapravo dobro da si ga spomenula.To mi je pouka da ne vjerujemo nikome.Više nikome ne vjerujem,nego tebi.Samo tebi bako."-opet sam je zagrlila i tako smo stajale u tišini par minuta.-" Bako,mogu li te nešto zamoliti?"-upitala sam je ležeći na njenim koljenima.
"Reci mila."
"Mogu li sutra ostati kod kuće?Samo jedan dan."-podignula sam se i pogledala u nju.-" Molim te."
"Znaš da to nije dobro i da treba ići u školu,ali ako će ti biti lakše onda dobro."
"Hvala ti."-opet sam je zagrlila i izljubila.-" Volim te."
"I ja tebe dušo."
"Idem malo čitati.,a ti se odmori."

Poljubila sam je još jednom i potrčala sam u sobu.Bacila sam se na krevet i iz ladice sam izvukla rokovnik.Čitala sam,ali nisam znala što čitam.Nisam mogla prestati misliti na Nialla.Zašto mi je ispričao sve ono sebi?Zašto se uopće trudi oko mene nakon svih onih uvreda?Zašto od svih cura iz škole ja?Nisam nalazila odgovora,ali što god je u pitanju ne smijem dopustiti da mi postane prijatelj.Zato ću ga izbjegavati što je više moguće.
Zbog toga sam i zamolila baku da sutra ne idem u školu jer moram smisliti način na koji ću uspjeti u tome,a i treba mi sna.Taj dan sam skoro cijeli prespavala.Kada sam se probudila već je bilo popodne.

"Bako,zašto me nisi probudila ranije?Ne želim da se mučiš."
"U redu je,mila.Trebao ti je san."
"Ja ću pripremiti večeru."

Najprije sam popila kavu,a onda sam se bacila na posao.Pripremila sam piletinu i tjesteninu.Kada smo večerale posklonila sam posuđe,a baka je čitala novine.

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Where stories live. Discover now