Tako se slatko smiješ.Šteta što to rijetko činiš

3.1K 212 64
                                    

"Samo budi tiho jer mi baka spava."

Ušao je lagano da je ne bi probudio.Sjeli smo za stol i Niall je iz torbe izvadio barem deset knjiga iz psihologije.

"Što će ti sve ovo?"-upitala sam listajući jednu od knjiga.
"Treba se dobro pripremiti."-odgovorio je uz smijeh,a onda je napravio neku preludu facu jer se sjetio da mora biti tiši zbog bake.Mene je ta faca natjerala na smijeh.
"Koji si ti štreber."-rekla sam sjedajući do njega.-"Ok,od kud da počnemo?
"Od početka na primjer."-ovaj put je on bio sarkastičan.Sviđa mi se to.To znači da mu vjerovatno idem na živce,a to mi savršeno odgovara.
"Ha-ha."

Listali smo knjige i pocrtavali sadržaj koji bi nam mogao odgovarati.

"Hej djeco."-baka se pojavila na vratima i začuđeno je gledala u Nialla.
"Dobar dan gospođo McBeth."-pozdravio ju je s osmijehom.-"Dajte da vam pomognem."-potrčao je do nje prije mene i pomogao joj je da sjedne za stol.
"Hvala ti sinko."-sjela je za stol i gledala je na sve te knjige ispred nas.-"Mila pa nisi Nialla ničim ponudila.Daj mu neki sok,kavu."
"Može samo sok."-rekao je uz smiješak.

Prevrnula sam očima i otišla sam u kuhinju po sok.

"A što vi to radite?"
"Pripremamo rad za Psihologiju,na temu Bipolarni poremećaj."
"Lijepo.A odakle si ti,Niall?"-iz kuhinje sam čula njihov razgovor.
"Iz ovog grada,samo sam se nedavno preselio u ovaj kvart.Mama je tu dobila posao pa smo se preselili.A vi ste isto odavde?"
"Ja da,ali Rosario ne.Preselila se tu nakon.."
"Znam."-odgovorio je tužnim glasom.Kako zna?Pa da,Ellie.
"Izvoli."-rekla sam spuštajući čašu soka na stol.
"Hvala ti.Hoćemo nastaviti?"
"Da."
"Djeco,ostaviti ću vas ja same da radite u miru."
"Dopustite mi da vam pomognem."-Niall se skočio i pomogao joj je da dođe do dnevnog boravka.Bio je tako pažljiv prema njoj.Ja sam je uzela za drugu ruku i zajedno smo joj pomogli da sjedne.
"Hvala ti."-rekla sam zatvarajući drvena vrata od dnevne sobe.
"Nema na čemu.Baka ti je zakon."
"Da,najbolja je."
"Divno brineš o njoj."
"Ne koliko ona o meni.Nikada joj neću moći dovoljno zahvaliti za sve što je učinila za mene."
"Voliš je i to joj je najveća zahvala."-stavio je ruku na moje rame,ali sam se automatski odmaknula od njega.
"Ne volim dodire.Bolje da se mi vratimo psihologiji."
"Ok.Oprosti."

Sjeli smo ponovno za stol i svu pažnju smo usmjerili na pripremu prezentacije.Nismo uopće komunicirali.Niall se potpuno uživio u rad.Promatrala sam kako nervozno gricka olovku čitajući tekst iz jedne od knjiga.To mi je bilo tako slatko i simpatično.Mislim da je primjetio da sam se zagledala jer je pogledao u mene i nasmiješio se.

"Uf,već je toliko sati."-uzviknuo je gledajući na sat na zidu.-"Moram ići.Nastaviti ćemo sutra."-brbljao je spremajući knjige u torbu.
"Ok."-odgovorila sam sklanjajući čašu sa stola.
"Vidimo se sutra."-poljubio me u obraz i otišao prije no što sam uspjela reći kako to mrzim.

Zanemarila sam to i nastavila sam sa pospremanjem.

NIALL P.O.V.

Probudio sam se oko 12 sati,na brzinu sam se otuširao i sišao u kuhinju.Tata je bio na poslu,a mama se svaki čas trebala vratiti.

"Jutro sister."
"Jutro."-nezainteresirano je rekla ne skidajući pogled s crtića.
"Jesi gladna?"
"Da."-sad je već dobro čula.Kad je hrana u pitanju sve drugo postaje manje bitno.Moja mala kopija.

Otvorio sam hladnjak i u zdjeli sam ugledao jelo koje nam je mama ostavila.Podgrijao sam ga i zajedno smo sjeli za stol i ručali.

"Hej dušice moje."-mama nas je pozdravila i poljubila u obraz.Seka je odmah rukavom pobrisala obraz na što smo se i mama i ja nasmijali.

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Where stories live. Discover now