Trčala sam nenormalnom brzinom zanemarujući užasnu bol u prsima koja me probadala.Bilo mi je bitno samo da vidim što je Christy.Milion misli mi je prolazilo glavom.Nije valjda Matt nešto učinio?Ma ne,nije toliki gad.Zapravo je,ali nadam se da s ovim nema veze.
Dotrčala sam u njihovu ulicu i još brže sam potrčala do njihove kuće.Pokucala sam na vrata,a onda sam se savila od bola hvatajući zrak.Ubrzo sam začula otključavanje vrata.Vrata su se otvorila i ugledala sam Nialla,ali ovaj put bez osmijeha na licu.Sada sam vidjela samo zabrinutost."Hej."
"Gdje je?"-odmah sam upitala,bez pozdrava.
"Gore u sobi."-rekao je pogledavajući u stepenice koje vode na kat.
"Idem k njoj."-brzinski sam odgovorila i uletila u kuću.Potrčala sam uz stepenice i uletjela san u njenu sobu,al nije bila tamo.Iz susjedne sobe sam začula kašalj.Otvorila sam vrata i na krevetu sam ugledala Christy.Bila je potpuno blijeda i iscrpljena.
"Rosie.Stigla si."-tiho je rekla i blago se osmijehnula.
"Naravno anđele."-nasmiješila sam se i prišla joj bliže.
"Nedostajala si mi."
"I ti meni,anđele.I ti meni."-nagnula sam se i poljubila je u čelo koje je bilo vruće.-"Mila kada si mjerila temperaturu?"
"Prije pola sata."-Niall je odgovorio s vrata.-"Christy vrijeme je za tabletu."
"Ne,ne.Ne želim tabletu.Mrzim tabletu."-počela je plakati i vrištati na što sam je zagrlila da se smiri.
"Svi ih mrzimo,ali tableta će ti pomoći i biti će ti bolje."
"Dobro."-malo se smirila i popila je tabletu.
"Bravo,anđele."-rekla sam s osmijehom uzimajući čašu iz njene ruke.-"Sad će tebi tvoja Rosie izmjeriti temperaturu."Uzela sam toplomjer s ormarića i stavila sam joj ga pod pazuh.Ubrzo se oglasio i vidjela sam da ima temperaturu.
"38,5.Donesi joj obloge."-pogledala sam u Nialla koji je i dalje bio prestrašen.Izišao je iz sobe i otišao je po obloge.-"Skuhati ću ti čaj.Koji najviše voliš?"
"Onaj od trešnje."-tiho je odgovarala.Bila je potpuno iscrpljena.
"A da?Taj je i meni najdraži."-odgovorila sam sa smiješkom,a i ona se malo osmjehnula.-"Brzo se vraćam."Izišla sam iz sobe i spustila sam se u kuhinju.Ulila sam vodu u kuhalo i upalila ga da se grije,a onda sam krenula u potragu za čajem.
"Što tražiš?"-stvorio se iza mene.Nisam ni čula kad je ušao.
"Čaj."
"Druga polica lijevo."Uzela sam odgovarajući čaj i vrećicu sam ubacila u šalicu i ulila sam prokuhanu vodu.S police sam uzela i med i limun.
"Jesi napravio obloge?"-upitala sam režući limun.Nisam mogla pogledati u njega,nisam imala hrabrosti ni snage.
"Da."Uzela sam tacnu s čajem i krenula sam na kat,a on je krenuo za mnom.
"Rose,stani."-uhvatio me za ruku.-"Hvala ti što si došla."
"Nema na čemu.Znaš koliko ju volim."
"Znam."-blago se nasmiješio.-"A mi?Što je s nama?I dalje ćemo se pretvarati da smo stranci?"-podignula sam glavu i pogledala sam u njega.
"Rosie."-Christy me zazvala i bez riječi sam ušla u sobu ostavljajući ga pred vratima.
"Tu sam,anđele."
Dodala sam med i limun i dala sam joj čaj da pije.Niall je ušao ubrzo nakon mene."Oblozi."-pružio mi je dva mokra ručnika.Bez riječi i izravnog pogleda sam uzela ručnike i jedan sam stavila na njeno čelo,a drugi na stopala.
"Rosie."
"Da,anđele."
"Legni pored mene,molim te."Bilo mi je nelagodno zbog toga,ali sam ipak to učinila.Legla sam pored nje i naslonila je glavu na moje rame.Niall je stajao zbunjeno par trenutaka,a onda je izišao iz sobe.
YOU ARE READING
Anđeo moga pakla (Niall Horan)
FanfictionOko sebe gradiš visoki zid i ne dopuštaš nikome da ti se približi, a duboko u sebi žudiš da se pojavi netko dovoljno hrabar da poruši sve zapreke i pokaže ti koliko mu značiš. Niall Horan