Bila sam blizu kuće i obrisala sam suze s lica.Neću da me baka vidi takvu.Ne želim da pati zbog mene.Ona je jedina koja je uz mene u dobru i zlu i previše je volim da joj nanosim bol.Nabacila sam lažni osmijeh na lice i ušla sam u kuću.
"Bako,stigla sam."-viknula sam iz hodnika skidajući kaput sa sebe.
"Hej mila."Ušla sam u dnevni boravak.Baka je sjedila na kauču i čitala je neku knjigu.Potrčala sam do nje i snažno sam je zagrlila.
"Kako je malena?"
"Bolje je."-odgovorila sam uzimajući daljinski upravljač.
"A ti i Niall?"
"Što s nama?"
"Jeste se pomirili?"
"Bako ne bi o tome."Uzela je upravljač i ugasila je televizuju.
"Hej,gledala sam to."-kažem nervozno.
"Mila,zašto si to radiš?Vidim da si opet tužna otkada se ne družite."
"Nekada moraš izabrati nešto što ne želiš i što te boli kako bi zaštitio druge."-rekla sam potiho nervozno lupkajući noktima po kauču.
"Ne razumijem te."
"Nije bitno.Molim te da o tome ne razgovaramo."-pogledala sam u nju potužno.
"Dobro,ali samo te molim da promisliš.Samo to."
"Ok.Mogu li sada nastaviti gledati televiziju?"-upitala sam iznervirano na što je ona uzela naočale i knjigu.Upalila sam televiziju i prebacivala sam programe.
"Joj ovo je odličan film."-baka usklikne i ostavi knjigu koju je do maloprije tako strasno čitala.-"Let iznad kukavičjeg gnijezda."
"Hoćeš gledati?"
"Da,ako ćeš i ti sa mnom."
"Može."-nasmiješila sam se i udobnije se smjestila pored nje.Zajedno smo gledale film,kao u dobra stara vremena Prije smo često to radile.Nedostajalo mi je to.Baka je stalno ponavljala kako je Jack bio zgodan i kako je kao djevojka bila zaljubljena u njega na što sam se ja smijala.
"Nedostajalo mi je ovo naše druženje.Mogle bi to češće raditi."
"Što se mene tiče može."-nasmiješila se.-"Mogle bi vikendom."
"Dogovoreno."-odgovorila sam uz smiješak i zagrlila sam je.Zaspala je pred kraj filma.Pokrila sam je dekom i pogledala sam film do kraja,a onda sam zaključala kuću i otišla u sobu.
Spremila sam se za spavanje i uzela sam jednu od knjiga s police.Čitala sam pjesme i onda sam počela spavati,ali me probudila zvonjava mobitela.Pogledala sam u ekran i vidjela Niallovo ime.Nadam se da nije ništa s Christy.
"Halo."
"Hej Rosie,Christy je."-začula sam njen preslatki,ali promukli glas.
"Hej anđele.Jesi bolje?"
"Da.Imam još malo temperature,ali bolje sam.Nego Rosie hoćeš mi pjevati nešto?"
"Ja?Da ti pjevam nešto?"-upitala sam zbunjeno.
"Da,molim te."-bila je tako slatka da je nisam mogla odbiti.
"No dobro.Što ću ti pjevati?"
"Hajde neku od Justina."
"Biebera?"
"Da,daa."-uskliknula je veselo.
"Znam samo Baby i Be alright."
"Može Be alright."
"Može,ali ti mi moraš pomoći."
"Dobro."-obje smo se nasmijale.Počela sam pjevati i ona mi se pridružila i pomogla s tekstom.Onda smo pjevale i Baby,ali je ona prestala.
"Christy?Dušo?"
"Zaspala je."-odjednom sam čula Niallov glas.-"Oprosti ako ti je smetala."
"Naravno da mi nije smetala."
"Nije mi dala mira dok te nisam nazvao."-nasmijao se potiho,vjerovatno da ju ne probudi.-"Hvala ti."
"Nema na čemu,već sam ti rekla to.Ništa,drago mi je da je zaspala.Idem sad.Laku.."
"Rosario."
"Da?"
"Ma ništa.Laku noć."
"Laku noć."Prekinula sam poziv.Što je htio?Ne znam,samo znam da mi nedostaje.Ne,Rosario,moraš misliti na to da je tako bolje za njega.Sjeti se Matta.Odmah su mi mislima prošle Mattova upozorenja.Moram prestati misliti na obojicu.Uzela sam slušalice,toplo sam se pokrila i uskoro sam zaspala.
YOU ARE READING
Anđeo moga pakla (Niall Horan)
FanfictionOko sebe gradiš visoki zid i ne dopuštaš nikome da ti se približi, a duboko u sebi žudiš da se pojavi netko dovoljno hrabar da poruši sve zapreke i pokaže ti koliko mu značiš. Niall Horan