Probudi me nekakva buka koja se odvija pred kućom. Lagano otvorim i protrljam oči misleći da je ta buka samo plod nekog sna, ali i otvorenih očiju je čujem. Lijeno ustanem iz kreveta i kroz rolete vidim tri radnika u plavim odjelima. Ljudi iz elektre su zaista ispunili obećanje. Oko njih su se već počeli skupljati i susjedi. Znate da susjede sve zanima, a ovi sigurno umiru od želje da saznaju razlog zbog kojeg se nešto događa oko moje kuće. Nazujem tenisice, pošto još uvijek nemam svu svoju odjeću, spustim se u kuhinju i stavim vodu za kavu.Moram ponuditi električare, a i meni će jedna šalica tog vrelog napitka jako dobro doći da dođem sebi.
Kada voda provrije ugasim plin i iziđem ispred kuće. Ljubazno pozdravim radnike i susjede koji su gledali u mene kao u duha.
„Rose, kraljice!" – začujem dobro poznati glas svojeg prijatelja Louisa i ubrzo ga i ugledam u masi. Zatrči se prema meni i podigne me u zrak. Par puta me zavrtio poput kakvog djeteta, a onda me napokon spusti na tlo.- „Kako to da si tu? Zašto nisi javila da dolaziš?"
„Sve je ovo neplanski. Ni ja nisam znala da ću ostati, ali kada sam došla tu osjetila sam mir i odlučila sam tu provesti praznike."
„Znači ostaješ preko ljeta?"
„Aha." – odgovorim kimajući glavom na što se Louis nasmješi od uha do uha.
„To je jebeno." – jebeno je sastavna riječ njegovog rječnika i znam da to po njegovom znači odlično. Nasmijem se zajedno s njim i on me opet zagrli. – „Ekipa će biti presretna kad čuje."
Sjetim se sviju. Uf, nisam ni mislila o tome. Znam da će kad tad pitati nešto o Niallu i toga se tako bojim. Što da im kažem, da je on samo još jedna osoba koja me izdala?
„Rose, to si stvarno ti." – Liam se odjednom stvori ispred mene i u trenutku se opet stvorim u zraku i njegovom čvrstom zagrljaju. –„Kad mi je Lou javio mislio sam da halucinira od sinoćnjeg pijanstva." – wow, Tommo je stvarno brz. Nisam ni skužila kada je nazvao Liama, a uskoro sam shvatila da je javio cijeloj ekipi, a ne samo njemu.
„Uf, šuti frende, glava još ubija, ali kad je kraljica tu sve je super." – Tommo se nadoveže na Liama i shvatim da priča o tom nekom pijanstvu.
„A koji je povod tom jučašnjem pijančevanju?"
„Pa zadnji dan škole." – Harry odgovori prvi. Bravo Rose, s ovim si si osigurala bezbroj pitanja. Poželim sama sebe opaliti nečim po glavi.
„Nemoj mi reći da ti nisi jučer slavila?" – Steph upita začuđenim pogledom. Znam da ona u svemu vidi povod za slavlje i njoj je propuštanje nečega takvog, pa u neku ruku kao grijeh.
„Bila sam kratko." – tupavo odgovorim. Sjetim se što se sve dogodilo jučer i poželim samo ležati u krevetu i slušati tužne pjesme, ali znam da na to s ovim ljudima mogu zaboraviti, a u jednu ruku to je dobro jer sada bi sigurno ležala u krevetu, jela bi sladoled, slušala bi neke pjesme koje me podsjećaju na njega, na nas. Hah, čuj mene nas. Kao da smo mi ikada i postojali. Mi smo bili obična hrpa laži zahvaljujući Niallu Horanu. Moje raspoloženje iz depresije u trenutak prelazi u ljutnju i u ovom trenutku bi prebila i njega i Ellie.
„Halo, gluha." - primjetim da mi Steph maše rukom pred očima i vratim se u stvarnost. – „Jesi ok?"
„Da, samo sam se nešto zamislila."
„Pitala sam te gdje je Niall, ali gospođa zamišljena očito nije čula moje pitanje."
YOU ARE READING
Anđeo moga pakla (Niall Horan)
FanfictionOko sebe gradiš visoki zid i ne dopuštaš nikome da ti se približi, a duboko u sebi žudiš da se pojavi netko dovoljno hrabar da poruši sve zapreke i pokaže ti koliko mu značiš. Niall Horan