Utrčala sam u suzama u kuću.Srećom,baka nije bila tu tako da me nije vidjela takvu.Objesila sam jaknu o vješalicu i odmah sam otrčala u svoju sobu.Bacila sam se na krevet i nastavila sam plakati još više.Htjela sam vrištati od bola.Zadnja stvar koju želim je povrijediti Nialla,a to sam učinila.Ali to sam napravila za njegovo dobro i nadam se da će to shvatiti.
Matt svima dobro prodaje priču da je drag i dobar,ali ja ga znam i znam da ona upozorenja nisu bila bez veze.Zato se i moram odmaknuti od Nialla.Ne želim da strada zbog mene.On je previše drag i bolje mu je da me nema u svom životu i to će i sam uskoro shvatiti.
Začula sam otključavanje vrata,a onda sam raspoznala bakin glas.Ustala sam iz kreveta,umila se i popravila frizuru.Nisam željela da me vidi ovakvu.Dovoljno je već patila zbog mene.
Sišla sam u kuhinju i odmah sam je snažno zagrila i nasmiješila se iako je taj osmijeh bio pretežak.Zajedno smo skuhale večeru i ja sam postavila tanjure.
"Mila zašto ne jedeš?"
"Nisam gladna."-potiho sam odgovorila odmičući tanjur od sebe.
"Jesi dobro?Djeluješ mi tužno."
"Dobro sam,ne brini.Samo loš dan,ništa drugo."-trudila sam opet prekriti bol osmijehom i čini mi se da sam uspjela jer baka više ništa nije pitala.Nakon što sam pospremila posuđe i pomogla baki da legne otišla sam u sobu i učila.Nešto sam uspjela naučiti iako mi je u glavi bio samo današnji događaj.Pripremila sam knjige za sutra i legla sam u krevet.Nisam imala snage ni volje za ništa.Samo sam legla u trenirci u kojoj sam bila cijeli dan.Pokušavala sam zaspati,ali prokletnik Matt mi nije dozvoljavao.
Njegovo upozorenje mi je odzvanjalo glavom."Ako ga još jednom vidim u tvojoj blizini neće se dobro provesti."
Ne bi si nikada oprostila da se Niallu nešto loše dogodi zbog mene.Onda sam se sjetila i Christy,malenog anđela.Ona će mi posebno nedostajati.Toliko je volim,kao vlastitu sestru.Suze su opet krenule.Okrenula sam se kako bi sa ormarića uzela maramicu,a onda sam ugledala knjigu koju mi je Niall poklonio.Par sekundi sam se premišljala,ali na kraju sam popustila i uzela sam knjigu u ruke.Počela sam čitati jednu pjesmu,ali nisam imala pojma ni koja je,ni kako ide i opet sam okrenula stranice i vratila se na posvetu na koricama.
Ti si tip djevojke o kojem pjesnici pišu pjesme.
Zaplakala sam još jače i stavila sam ruku na usta da ne ispustim jecaj.Zaklopila sam knjigu i spremila sam je u ladicu.Uzela sam medu,snažno sam ga zagrlila i pustila suzama da teku.
"Oprosti mi Niall,ali ovo je najbolje za tebe."
Ustala sam iz kreveta iako nisam imala ni snage ni volje.Oprala sam zube i počešljala sam kosu.Obukla sam traperice potkošulju i plavu duksericu.Uzela sam i kapu pošto je vani užasno hladno.Tiho sam sišla niz stepenice,uzela sam kaput i izišla iz kuće zaključavajući vrata.
Molila sam Boga da se Niall ne pojavi s kavom,kao što je često znao,i nije došao.Odahnula sam.Možda je toliko ljut i više mi se neće ni javljati.
Putem sam uzela kavu i hodala sam prema školi slušajući glazbu.Došla sam u školu prije vremena i odlučila sam sjediti na klupi do početka sata.Promatrala sam ostale učenike,a zapravo sam tražila samo jednu osobu.Nialla.
Pogledala sam prema ulazu i ugledala ga.I on je gledao u mene i lagano se nasmiješio,a ja sam samo tupo gledala u njega.Prilazio je mojoj klupi,a strah je postajao sve veći.
"Hej draga."
Htjela sam nešto reći,ali me ona prekinula.
"Hej,Nialler."
YOU ARE READING
Anđeo moga pakla (Niall Horan)
FanfictionOko sebe gradiš visoki zid i ne dopuštaš nikome da ti se približi, a duboko u sebi žudiš da se pojavi netko dovoljno hrabar da poruši sve zapreke i pokaže ti koliko mu značiš. Niall Horan