Svijet je divno mjesto kad postoje ljudi kao ti

2.3K 182 55
                                    

Kako volim to božićno vrijeme.Grad obasjan lampicama i ukrasima.Definitivno najlijepše doba godine.Zadnji je dan škole prije praznika i danas nam zaključuju preostale predmete.Ocjene su mi dobre.Imam uglavnom petice i četvrice i samo jednu tricu,iz matematike naravno.Znam da se u idućem polugodištu moram još više potruditi ako želim upisati studij Književnosti.Niall mi je obećao da će mi pomoći s matematikom ukoliko ja njemu pomognem s književnosti.Kako on kaže,usluga za uslugu.

Naša druženja su sve češća i češća.U početku sam strahovala zbog Matta,ali od onog dana se nije približavao ni meni,a ni Niallu.Kukavica se boji za svoje dupe.Napokon imam mir,a i sreću.Nešto što već dugo nisam imala.

Zazvonilo je zvono koje je označilo kraj zadnjeg sata u ovom polugodištu,ali i godini.
Svi su se pozdravljali sa prijateljima,a ja se nisam imala s kim pozdraviti,osim s Niallom,ali on je bio zaokupiran pozdravljanjem s Ellie i njenom ekipom.Došao je do nje i snažno su se zagrlili.Često se druži s njom,a ja mu ništa ne govorim jer ima pravo biti dobar s kim želi,pa makar to bila moja bivša prijateljica.

Uzela sam bilježnicu i ubacila sam je u praznu torbu i krenula sam doma.

"Rosie,čekaj me."-Niall se izderao i potrčao je prema meni.-"Pa gdje di pobjegla?"
"Nisam,samo nemam što više raditi tamo,nastava je gotova."
"Pa mogla si me sačekati."-izbeljio se i nasmijao.
"Nisam te htjela ometati dok si se pozdravljao s ekipicom."-rekla sam pomalo sarkastično.
"Ne budi ljubomorna."-rekao je u šali.
"Neću jer nemam zašto."-odgovorila sam mrko.
"Znaš da si mi ti naj frendica."-prebacio je ruku preko mog ramena i nasmiješio se.
"A ti meni naj frend,od svih frendova.Je da si jedini pa ti i nije neka konkurencija."-počela sam se smijati,a on se pravio ljut.
"Da ih je i 1000 ja sam najbolji."
"Ma naravno,umišljenko."

Smijali smo se cijelim putem.Otpratio me do kuće.

"To je to.Ništa,želim ti sretne praznike."
"Ej,ej,pa polako,kao da se nećemo vidjeti još sto puta do Božića."-nasmijao se i prišao mi bliže.-"Nećeš me se tako lako riješiti,ne brini."-šapnuo mi je na uho i nasmijao se.
"Znam dosado."-našalila sam se,a zapravo sam bila presretna što je tako.
"Idem.Vidimo se uskoro,dosadna."-mahnuo je i brzim korakom je krenuo kući.

Baka i ja smo počele s pripremama.Kupile smo maleno drvce koje sam ja ukrasila,a onda smo zajedno pekle kolače.Navečer sam joj pomogla s kupanjem i oblačenjem,a onda sam se i ja spremila za ponoćku.Pomogla sam baki da sjedne u kolica i krenule smo na misu.Grad je bio još lijepši kada je pala noć i lampice su potpuno došle do izražaja.
Bilo je predivno,ali jako hladno.Meteorolozi su čak najavili i snijeg.Bilo bi predivno da imamo bijeli Božić.

Ušle sno u crkvu koja je već bila napola puna.Pomogla sam baki da sjedne,a onda sam i ja sjela pored nje.Otkopčala sam kaput i skinula rukavice jer je u crkvi bilo dosta toplo.

"Baš je lijepo."-baka mi je šapnula pokazujući na veliko drvce i jaslice.
"Da,prekrasno je."
"Je li slobodno tu?"
"Da,izvol..."-počela sam odgovarati okrećući se,a onda sam ugledala Nialla i Christy.-"Hej vas dvoje.Ljepotica i panj."
"Ha-ha,jako smiješno.Hajde pomakni tu svoju guzicu da sjednemo."
"U crkvi smo.Pazi kako se izražavaš."-tiho sam se zasmijala i pomaknula se da sjednu.
"Rosie,mogu sjesti na tebe?"
"Naravno,dušo."-potapšala sam koljena i sjela je na mene.Rukama sam obuhvatila njen struk,a ona je stavila svoje ručice na moje.

Niall se pozdravio s bakom,a onda smo pratili misu.Christy je na pola mise zaspala.Naslonila je glavu na moja prsa i mirno je spavala,kao beba.Niall me lagano gurnuo u rame na što sam pogledala zbunjeno u njega.

Anđeo moga pakla (Niall Horan)Where stories live. Discover now