Ako želite poslušajte pjesmu Heaven u određenom trenutku.Sami ćete shvatiti kad dođe taj trenutak ;) hehe
"Rosario,Rosie,mila."-začula sam bakino dozivanje koje sam registrirala tek nakon par trenutaka.
"Stižem."-odgovorila sam lijeno ali dovoljno glasno da me čuje.Uzela sam mobitel s ormarića i vidjela sam da je prošlo osam,ali ne ujutro,već navečer.Spavala sam više od tri sata. Lijeno sam se ustala iz kreveta,umila se i spustila u dnevnu sobu.
"Pa hvala Bogu.Teže te je probuditi nego kopati kanale."
Nasmijala sam se na tu njenu foru.-"Oprosti.Bila sam umorna.Znaš da sam prošlu noć učila."
"Moraš se odmoriti.Pa praznici su.Biti će vremena za učenje."
"Znam,ali matura se bliži."-odgovorila sam uzimajući jabuku sa stola.Zagrizla sam jabuku,a onda sam nastavila pričati.-"Nego ti ideš večeras.Moramo te pripremiti za party."
"A ti?Ideš negdje s Niallom?"-upitala je sa smiješkom.
"Ne.On ide na jedan party.Zvao je i mene,ali nisam htjela ići."
"Zašto?"-upitala je pomalo ljutito.
"Party je kod Ellie."-potiho sam odgovorila bacajući se na kauč i dalje grizući jabuku."Aha.Žao mi je mila."
"Ma sve ok.Ima se pravo družiti s kim želi."
"Možda i nije najbolja ideja da ja idem.Možemo zajedno dočekati Novu godinu."
"A ne,ne.Nema šanse.Ideš na taj party i gotovo."-naredila sam joj i nasmijala se.-"Sad ćeš se lijepo srediti da mi budeš najljepša tamo."-ostavila sam jabuku na stol i ustala se.Pomogla sam baki da sjedne na stolicu,a onda sam otrčala u kupaonu po stvari potrebne za uređivanje."Što će ti sve to?"-baka je zbunjeno gledala u veliki crni neseser.
"Samo se opusti.Sve je pod kontrolom."-nasmijale smo se obje na to i ona se udobno smjestila na stolicu.Počešljala sam njenu sjedu kratku kosu i napravila frizuru,a na lice sam joj nanijela malo pudera i rumenila.
"Evo ga.Gotovo."-ponosno sam mahala kistom ispred nje.-"Još samo odjeća i biti ćeš mi najljepša dama na toj proslavi."
"Kao da mi je konkurencija oštra.Nitko nije mlađi od 70."-jedva je izgovorila kroz smijeh.
"Ma ti si meni najljepša na svijetu.Volim te,bakice."
"I ja tebe sunce moje."-zagrlile smo se snažno.Toliko sam sretna što je imam.
"Hej,nema plakanja.Pokvarit ćeš make up pa ćemo morati ponovno."-nasmijala sam se i otrčala sam u sobu po sivi kompletić koji je već bio pripremljen na krevetu.Obukla se i onda smo popile kavu dok Sarah nije došla po nju.
"Curke,lijepo se zabavite.I bako nemoj previše piti."-podignula sam prst u zrak,a baka i Sarah se nisu mogle prestati smijati.
"Čuvaj se.Ja se vraćam ubrzo."
"Nema vraćanja prije 2."
"Dobro šefice."-nasmijala se i otišla sa Sarah.Zaključala sam vrata i izvukla ključ ako zaspem prije nego se vrati.
Uzela sam kokice i ubacila sam ih u mikrovalnu.Pripremila sam zdjelu i u nju sam usula vrele kokice.Uzela sam čašu i bocu Spritea i zavalila sam se na kauč.Otkrila sam da večeras prikazuju divan film Jack Frost.Obožavam taj film.
"Dragi gledatelji prekidamo program zbog odbrojavanja.Nakon toga nastavite pratiti film."
Brzo je proletjelo vrijeme.Tako je uvijek kad gledaš super film.
"10,9,8,7."-voditeljica je krenula s odbrojavanjem.-"3,2,1.Sretna Nova godina."-uzviknula je publika zajedno s njom.
"Dobro shvatili smo,sad mi vratite film."-prepirala sam se s televizijom nervozno čekajući nastavak.Mobitel mi je zazvonio i vidjela sam poziv od bake.Kao švicarski sat je.
"Halo."
"Sretna Nova godina mila."
"Hvala također bako.Zabavljaš li se?"
"Da,dobro je.Što ti radiš?"
"I ja se zabavljam."-sarkastično sam se nasmijala samoj sebi podižući čašu Spritea u zrak.
"Brzo ću ja."
"Zabavljaj se.Zaslužila si."
"Volim te mila."
"I ha tebe bakice.Hajde uživaj.Pusa."
YOU ARE READING
Anđeo moga pakla (Niall Horan)
FanfictionOko sebe gradiš visoki zid i ne dopuštaš nikome da ti se približi, a duboko u sebi žudiš da se pojavi netko dovoljno hrabar da poruši sve zapreke i pokaže ti koliko mu značiš. Niall Horan