2

12.5K 471 10
                                    

İlk oy yapan olarak beni mutlu eden ozturk2613 bu bölümü ithaf ediyorum

İyi okumalar🤗

Gülfem'den

Birde karın boşluğumda olan  bıçak yarası var dı.

Aslında hepsini tekte halledebilirdim ama yangına daldığım için birde buna astımım ve kan kaybetmemde eklenince zorlanıyordum.

Artık dizlerimin üstüne düşünce birisinin tekme atmasıyla yere yığıldım.

Cenin pozisyonu alıp ellerimle kafamı korumaya alıp gelen darbelere karşı kahkaha atarak adamları daha da sinirlendiriyordum.

Şimdiye kadar delirmiştir o.

Issız sokak olduğu için bulunmam zor olmuştur büyük bir ihtimalle.

Sert bir araba sesi duyduğumda kahkahalarım daha da arttı.

Gelmişti.

Adamların yarısı daha beni döverken yarısı gelenlerle ilgilenmeye gitti.

"LAN!!!" Diye onun sesini duyduktan biraz sonra başımdaki adamlar ikişer üçer kaybolmaya başladı.

Hepsi bitince cenin pozisyonundan çıkıp yerde yatmaya devam ettim.

Bilincim kapanmaya başlıyordu.

Zorla bilincimi açık tutarken kafamı yana çevirince onun bana doğru koştuğunu gördüm.

Korkmuştu yüzünden belliydi.

Hemen yanıma gelip çökünce beni kucağına almak için hareket edince acıyla çığlık attım.

Elini hemen sırtımdan çekip beni yavaşça döndürüp sırtıma baktı.

Sesli bir küfür savururken tekrar kendine baktırıp "özür dilerim yapmak zorundayım"

O elini sırtıma hızla yaslayıp kucağına aldı.

Ben bağırırken "uyanık kal sakın uyuma" diye telkinler veriyordu.

Acıyla konuşmaya çalışıp "o aileyi koru" dedikten sonra öksürüp kapanan bilincime karşı son bir kez gözlerinin içine bakarak gülümsedim.

Yazardan

Kızın vücudu astımdan ve kafasına fark etmeden  aldığı darbe yüzünden dayanamamış dı.

Son gazla ilerleyen arabaya rağmen şoföre bağırdı hızlı olması için.

Tedirgindi, korkuyordu.

Nefesi ciğerlerine yetmiyordu.

Çok fazla yara almıştı Yaşam Ateşi.

Ama ona bunları yaşatanı bir bulsun işte o zaman yer yerinden oynardı o kişi için.

Açılan kapısıyla hızla inip önceden haber verilmiş olan doktorun önündeki sedyeye yavaşça yatırdı.

Doktor ve hemşirelerin ona sorduğu bazı temel sorulara cevap verdi.

Giden sedyenin peşinden giderek ameliyathanenin içine giren sedyenin arkasından sadece baktı.

Bekleme sandalyelelerinin orada sağa sola doğru gidip geliyordu.

Duramıyor du yerinde.

Çıkan kim olursa olsun soruyordu durumunu ama hep aynı cevabı alıyordu "beklemeniz lazım"

Adamları herşeyi ayarladıkları için sorun yoktu.

Korumaların da aklında tek bir soru vardı 'iyileşecek mi?'

5 Saat sonra,

Çıkan doktorun hemen önünü kesip durumunu sorunca

Doktor "Gülfem hanımın sırtı 3. derece yanık, sol kolu 2. derece yanık, karnında olan bıçak yarası şans eseri boşluğuna denk geldiği için şanslıydık ama galiba duman da fazla kalmış o yüzden biraz dinlenmesi lazım dı ama galiba o dinlememiş ondan biraz oksijen maskesi takılı olacak, vücudun da çok fazla ezik var ve kafasına gelen sert bir şey yüzünden beyin sarsılması geçirmiş şimdilik bu kadar yoğun bakıma alınacak uyanınca sonuçlara göre normal odaya geçebilir"

Doktorun gitmesiyle adam kenardaki sandalyeye çöktü.

Uyanınca çok canı yanacaktı.

Kıyamazdı ki ona.

Tek damla göz yaşına ortalığı darma duman ederdi ama koruyamamıştı.

Yerinden kalkıp yoğun bakım ünitesine gidip camın önünden onu izlemeye başladı.

Arkasında kalan 5 adam da onunla birlikte geçip izlediler onu.

Hepsi için değerliydi Gülfem.

Bitti demek zorundayım

İnşallah beğenmişsinizdir

Oy ve yorumlarınızı hiç eksik etmeyin

Sevgiyle kalmanız dileğiyle🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin