26

3.4K 187 0
                                    

Uzun bir aradan sonra geldim.

Evet bana sayıp sövenler olabilir sorun değil haklı buluyorum.

Bence bölüm kısa diye de sonda söveceksiniz ama olsun

İyi okumalar👇

Yazardan

Hepsi yan yana motorları dur durunca Gülfem de motorunun anahtarlarını alıp yürümeye başladı.

Ağaçların arasında saklı olan restoran çok güzel bir yere yapılmıştı.

Gölge çetesi her zaman buralara gelir takılırlardı.

Restorana girip her zamanki kurulu yerlerine geçip oturdular.

Cam kenarı her zaman Gülfem'e aitti.

Baran önceden gelip Gülfem'in yan tarafına oturmuştu.

Gülfem'in karşısı boştu, çünkü her zaman Karayel otururdu oraya ve bugün biraz geç katılacaktı işleri yüzünden.

Herkes oturunca her zamanki gibi masa donatılmaya başladı.

Gülfemin aklından çok fazla düşünce bir anda geçiyordu ama asla hızına yetişemiyordu.

İsminin seslendirdiğini duyunca irkilerek kendine geldi.

Herkesin ona dikkatle baktığını görünce içten bir gülümse sunarak "dalmışım kusura bakmayın neden seslendiniz?" Diye sordu.

Nagihan Gülfem'i daha dikkatle incelerken bir yandan da onun sorusuna cevap verdi "sorun yok sadece ailenle aran nasıl bir de öğrendiğimize göre bizimkisi abin çıkmış birde sürpriz yumurtadan çıkma bir abla?"

"Sorun yok ya alışmaya çalışıyorum zaten az bir vaktim yanlarindan ayrılmam için ama alışırsam kalırım alışamassam çıkıp giderim ve abla konusuna çok şaşırdım ama çabuk atlattım" diyerek muhabbeti başlattı.

Gecenin sonlarına doğru herkes dağılırken oda kendi motoruna bindi.

Sürmeye başlamadan telefonu çalınca cebinden çıkarıp bakınca bilinmeyen bir numara olduğunu gördü.

Açmayacaktı ama son anda vazgeçerek telefonu açarak yanıtladı.

"Merhaba Arjin, beni hatırladın mı?"

"Evet bu alaycılığı nerde duysam tanırım ve bence tek ben değil herkes tanır değil mi Tehlike?" Karşıdan gelen kahkaha sesi ile Gülfem yüzünü buruşturdu.

"Hiç güleceğim yoktu valla, şimdi asıl konuya geçelim abinle ablan nerede biliyor musun?"

Sorusuyla Gülfem sinirlense de belli etmeyerek sakin kaldı.

"Bilmem sonuçta büyük değiller mi istedikleri yerde olabilirler canları isterse?" Diye soruya soruyla cevap verdi.

"O zaman abin ve ablanı benim biraz misafir ettiğimi öğrenmiş oldun ve senide davet etmek istedim gelmek ister misin?"

Bölüm sonu

Nasıldı?

Yeni bölümde görüşmek üzere

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin