Çok beklediğiniz bir bölümü yazarken çok heyecanlandım.
İnşallah beğenirsiniz 🤲
Aslında olayları biraz daha uzatmak isterdim ama bir kaç yıl atlamak istedim
Evet konuşmayı daha fazla uzatmadan son şeyimi de söyleyip sizi salıyorum.
Satır içi yaptığınız yorumlarınızı okuyup cevaplamak için sabırsızlanıyorum
Oy vermeyi de unutmayın diyerek sizi salıyorum.
İyi okumalar 👇🥴😘
11 YIL SONRA
Tezahüratlar eşliğinde kafese çıktı.
Derin bir nefes alıp etrafındaki sesleri zihninden silerek karşısındaki rakibine baktı.
Kendisinden kütle bakımından ağırdı ama yeneceğini biliyordu.
O Daeva'ydı.
Zil çalması ile ilk hamleyi karşısındakinin yapmasını bekledi.
Öyle de olunca da bu sefer savunmaya geçti.
Savunmada kalırken rakibinin her yaptığı hareketi savuşturuyordu.
En sonunda kızan adam cebinden çıkarttığı bıçakla kendisine savurmaya başladı.
Bıçaktan kaçarken derin bir şekilde kolunu çizdirince sesler bir anda kesildi.
Karşısındaki rakibi bu sessizliğe karşı durup etrafına baktı.
Oda geri çekilip etrafına bakmaya başladı.
Kalabalık yavaş yavaş birisine yol açarken o ise kaşlarını çatıp kimin geldiğini merak ediyordu.
Çünkü bir kafes dövüşü varken kimse kolay kolay birisine yol açmazdı.
Arkasında adamlarla önde simsiyah giyinmiş bir kadın görmüştü.
Kadın olduğunu da üstündekilerden çıkartmıştı.
Kafasında olan şapka ve maskeden dolayı kim olduğunu anlayamıyordu.
En sonunda kadın kafesin kapısına kadar gelip kafasıyla adamlara kapıları işaret edince korumalar hemen kapıyı açtı.
İçeri girince kendisine bakınca kadının ela gözleriyle karşılaştı.
Kadın ona bakıp kafasıyla dışarı işaret edince korumalardan biri onun yanına gidip "lütfen bizimle gelin"
Kafasıyla onaylayıp kafesten çıkarken kendi odasına doğru ilerlemeye başladılar.
O koridora girerken bir adamın maç bitti herkes paralarını alıp dağılabilir dediğini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...