Gülfem'den
Sabah erken kalkıp kısa bir duşun ardından üstümü değiştirdim.
Turuncu saçlarımı bu sefer açık bırakıp bileğime iki tane siyah toka taktım.
Hazırladığım çantanın içene son kalan şeyleri koyup son kez odaya bakıp çantayı elime alarak odadan çıktım.
Yüzümde olan yaraları biraz makyajla kapatmıştım.
Aşağı kapının oraya çantayı bırakıp abimin timi olan gruba mesaj yazdım.
Gönderen: Gülfem Arjin
Saat 11'de uçak kalkıyor saat 10.50'de herkes hava alanında olsun olmayan olursa operasyona katılamaz
Mesajı gönderdikten sonra yemek odasına geçiş yaptım.
Herkes yavaş yavaş gelirken ben kahvaltıya başlamıştım.
Kahvaltım bitince ayağa kalktım.
Abime bakıp "ben çıkıyorum sende gelirsin sizinkilerle beraber" diyerek kimseye açıklama yapmadan odadan çıkıp dış kapıya ulaştım.
Kapının yanındaki eşyalarımı alıp çıkıp arabama eşyalarımı yerleştirip çalıştırdım.
Hava alanına varınca güvenliklerden geçip özel uçak alanına gittim.
Kendi uçağımı görünce oraya doğru gidip eşyalarımı gerekli yerlere yerleştirmesi için görevliye verip en arkada ki tek olan koltuğa oturdum.
Gözlerimi kapatıp dinlenirken timin sesleri gelmeye başladı.
Onlarda yerleşirken uçak kalkış için anons edip kalktı.
Hadi hayırlısı bakalım nasıl geçecek bu Rusya macerası.
Benim uyuduğumu sandıkları için sessizce konuşuyorlardı.
Bende onları umursamadan düşüncelerimi dinlemeye başladım.
9 Saat sonra
Geldiğimiz otelde bu gün dinlenip yarın gelen malzemelerle operasyona başlayacaktık.
Kendi odama geçip üstüme rahat birşeyler giyip kendimi yatağa attım.
Uykunun kollarına kendimi bırakırken aklımda deli sorular vardı.
Sabah saat 6.30
Kalktığım gibi banyoya gidip işlerimi hallettim.
Kafama omuzlarda biten siyah kaküllü olan peruğu güzelce yerleştirdim.
Gözüme de kahve lens takıp yüz hatlarımı makyajla biraz değiştirdim.
Aynadan kendime bakınca artık ben ben değildim.
Bu halime sırıtıp banyodan çıkıp üstümü giyindim.
Odada ki eşyalarımı toparlayıp çantaya koyduktan sonra son kez kendimi aynada süzdüm.
Benim hala ne görevi yapacağımı bilmiyordu abim ve timi.
Onlar depoya girerken ben ise adamların patronları oyalayıp eğer yakalayabilirsem onu da alıp gidecektik.
Odadan çıkarken topuklu ayakkabılırımın sesi her tarafa yayılıyordu.
Ben asansörün önünde durup düğmeye bastığım sırada arkamda ki kapı açıldı.
Adım sesleri duyunca omzumun üstünden gelen kişiye baktım.
Abimin geldiğini görünce bebim olduğumu belli edicek bir harekette bulunmadan bekledim.
Abim yanıma gelince ona doğru dönüp "beyfendi bu çantayı benim için taşıyabilirmisiniz lütfen?" Diye sormamla bana bakıp gözlerini kıstı.
"Peki niye? Yani yanlış anlamayın ama sizin de eliniz ayağınız var ya hani?"
Kaşlarımı çatıp "ya Allah aşkına abi karşında bir kadın varken ve nazik bir şekilde yardım istiyorken niye kaba davranıyorsun aceb?" Benim bu sefer kendi sesimle konuşmamla anında bana döndü.
"Arjin?" Şaşkın sesine karşın sadece sırıttım.
Bölüm Sonu
Dayanamadım gene ve 1 gün önce attım.
Nasıldı?
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
AcciónBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...