MEDYA: Gülfem Arjin
Biraz geç geldi sorry
İyi okumalar
Gülfem'den
Sabah erkenden uyanıp banyoya girip işlerimi hallettim.
Banyodan çıkınca sessiz olmaya özen göstererek giyinme odasına girip bu gün okulu asmayı düşündüğüm için rahat bir şeyler giyinmek istedim.
Saçlarımı salık sevmiyordum önüme geldiği için o yüzden genellikle bağlı olarak gezerdim.
Ayaklarıma siyah sporlarımı giyip sade bir makyaj yapıp giyinme odasından çıktım.
Daha uyuyan abimi görünce yanına gidip yatağın kenarına oturdum.
Yanaklarını öperken gülümsediğini görünce güldüm.
"Hadi koca bebek üstünü giyin de gel aşağıya ben gidiyorum" dedim son kez öperek.
O beni onaylarken bende odadan çıkıp asansöre bindim.
Asansör durunca inip salona geçerek tekli koltuğa oturdum.
Maillere bakıp birşey olup olmadığına bakarken herkes gelmeye başladı.
Abim de gelince Asel hanım hadi yemeğe dediği için yemek odasına geçtik.
Herkes yerlerine otururken bende Aksel amca ve abimin ortasına oturdum dünkü gibi.
Seviyordum Aksel amcayı ve çabuk alışmıştım.
Yemekler yendikten sonra küçükler falan gelip otururken koca salonda karşımda Babaannenin torunu ve Araz oturuyordu.
Bana gözlerini açıp merakla bakıyordu.
Onun bu hali yanaklarını sıktırma isteğimi ortaya çıkarıyordu.
Asaf bey sahte şekilde öksürüp dikkatleri kendine çekince bana bakıp "ilk senin dün dediğin şeyleri açıklamanı istiyorum" dedi.
Omuz silkip "o benim meselem değil baba yerine koyduğum adamın meselesi ve onun da ağzı var diye biliyorum" dedim.
Bana bakıp gözlerini yumarak derin nefes alıp verdi.
Gözlerini açıp abime baktı "o zaman sen anlatır mısın ne olduğunu?" Dedi.
Ben abimin elini sıkıca tutup onun başlamasını bekledim.
Bana bakıp gülümseyerek onlara dönüp ifadesiz sesiyle "Asel hanımın çok eskiden bir arkadaşı vardı hatırlarsa adı Selin di hatta?" Diye sordu.
Asel hanım şaşkınca kafa salladı.
Abim onun hareketiyle devam etti "ben o zamanlar 5 yaşındaydım Asel hanım da daha yeni doğum yapmıştı o yüzden hastanedeydi tabi Asaf beyde gecelere kadar onun yanında durur sonra eve gelir beni kontrol eder yatardı" derin nefes alıp bırakıp devam etti.
"Selin de bunu fırsat bilip plan kurmuş deliydi ama bunu Asel hanımın yanında gizliyordu, beni de kendi çocuğu sandığı için ona iyi davranıyordu beni alabilmek için" derken bana geldiğimden beri kötü davranan kadının ağladığını gördüm.
Asaf beye baktığımda kendini sıktığını görüm.
Herkes şokla abime bakarken o aldırmadan devam etti "gene Asaf beyin olmadığı bir günde gelmişti bende işte canım sıkıldığı için bahçeye çıkmak istemiştim tabi çocuk aklı kimseyi yanımda göremeyince aldım oyuncağımı çıktım.
Başladım oynamaya sonra benim ismimi söyleyen birisini duyunca baktım ki ağacın altında Selin beni çağırıyor bir şey oldu zannedip oyuncağımı öyle bırakıp yanına gittim zaten ağzıma bezle kapatıp beni bayıltmış, gözümü açtığımda başka bir evdeydim korktum, anne diye kaç gece ağladım bilmiyorum ama son yaptığı şeylerden sonra bıçak sakladım bir şekilde yanıma gelince bıçağı gördü o sırada kargaşa çıkınca kalbine yakın bir yere saplamışım şoka girdim sonra zorla kendime gelmeye çalışıp evden koşarak çıktım o sırada kaza geçirmişim" diyerek elimi sıkıp gülümsedi ama bütün yaşadıklarını kanıtlarcasına acı bir gülüştü.
"4 yıl komada kalmışım beni kaza yerinde başka bir adam bulmuş bana çarpan adamda kaçıp gitmiş, ben uyandığımda hafızamı kaybetmişim tabi o adamda beni araştırmış ama bir şey bulamayınca beni oğlu yerine koyup nüfusuna almış işte öyle bana çok iyi baktı Arjin'in bu aile olayları olduğu zaman davete kimliğim gerekçesiyle gelemedim ama izledim o sıra aklıma dank etti ve gizlice DNA testi yaptırdım ve pozitif çıktı bana bakan adamda yani Kemal abi geçen sene bana sürpriz bırakarak şehit oldu" dedi.
Devrim gözleri dolu dolu "şey peki senin adın ne? Yada mesleğin?" diye sordu.
Onun sorusuna sakince cevap verdi "benim adım Karayel soyadımı da Giz yaptım kolay bir şekilde, PÖH Üyesiyim ben ve bu arada dedim ya bana bakan adam sürpriz bırakarak gitti diye o sürprizi sizde beğeneceksiniz" emin sesiyle.
Zil çalınca ayağa kalkıp beni de elimden çekerek kaldırdı "ben kaçırıldığım zaman Asel hanımın yeni doğurduğu kardeşimin teröristler tarafından kaçırıldığını ve birisine para karşılığı satılıp dağlara götürüldüğünü öğrenmiş Kemal abi ben büyüdükçe araştırmaya devam etmiş, ederken de küçük bir ipucudan yürüyerek bu sonuca varmış ve onu bulup kutarmış zaten o ne kadar orada dursa da hiç bir söylenene inanmayıp rol yapmış bilgileri öğrenmek için" dedi.
"Daha detaylı zamanla anlatırım şimdi misafirimiz karşılayalım" dedi mutlu bir şekilde.
Düşündüğüm şey olma ihtimali yüzde kaçtı aceba?
Bence %100'dü.
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...