Yazardan
Baran Gizlerin evinin önü gelince korumalar onu durdurmuştu.
Korumanın birinin "kimsiniz?" Diye sormasıyla sert mizacını hiç bozmadan "Gülfem hanım için gelmiştim içerinin haberi var" dedi.
Koruma sadece kafa sallayıp geri çekilirken kulaklığından kapının oradaki korumalara haber verdi.
Kapıdaki korumalardan biri içeri girip salona geçip Asaf beye bakarak "efendim kapıda bir beyfendi var Gülfem hanım için gelmiş içeri alalım mı?" Diye sorunca Asaf bey çatık kaşlarıyla "alın" dedi.
Koruma kafasını sallayıp evden çıkarken kendisine haber korumaya haber verdi.
Baran kapının açılmasıyla arabasını sürüp kenara park ederek indi.
Kendisi açılan kapıya doğru yürüyüp içeri girerek kendisine eşlik eden Zeynep'in yardımıyla salona geçti.
Karayel oturduğu yerden kalkıp "hoş geldin biraz oturalım sonra yemeğe geçeriz o sırada da Gülfem de gelir" dedi.
Beraber tekrar çiftli koltuğa oturunca Baran Asaf beylere bakıp "tam tanışmadık ama ben Baran Berk Ayvaz kızınızın erkek arkadaşıyım" dedi emin sesiyle.
Karayel kollarını kavuşturup geriye doğru yaslanarak sadece izledi.
Rüzgarın kaşları çatık bir şekilde "çok rahatsın bu kadar onu bu kadar sahiplenen kişilere karşı" dedi.
Baran sadece sırıtıp "eğer Gülfem için bir değeriniz varsa saygım ve sevgim sonsuzdur ama onun için bir değeriniz yoksa size saygım ve sevgim olamaz asla" dedi.
Asaf beyin kaşları havalandı.
İçinden 'tam da kendisine göre birisini bulmuş' dedi ama dışından söylemedi.
Cenk "bence sen ayağını denk al yoksa buradan sağlam çıkabileceğini sanmıyorum haberin olsun" diyince Baran'ın sırıtması büyüdü.
"Beni tehdit edebilecek konumda mısın ilk önce onu bir sorgula sonra gel doğru düzgün tehditini savur" cümlesi bitince içeriye Zeynep girip Asel hanıma bakarak "Asel hanım sofra hazır ben dışarıya haber vermeye gideyim mi?" Diye sordu.
Asel hanım bir şey demeyerek sadece kafa sallayınca mutfağa doğru gidip oradan bahçeye çıktı.
Bölüm Sonu
Kısa ama şu anda acelem vardı ve bayadan beri beklediğiniz için atmak istedim.
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...