28

3.1K 176 2
                                    

Gülfem'den

Ben öndeki adama bakıp "Tehlike sensin galiba, evet evet sensin. Tipinden belli. Hem ben daha yakışıklı biri düşünmüştüm, kitaplardaki gibi. Bu bildiğin bizim bakkal Mustafa abiye benziyor" dediğimde abimle ablam güldü.

Adam bu dediğime gülüp "aynen aynen. Şimdi konumuza gelelim sen bizimle gelirsen abinle ablanı serbest kalacak" demesiyle kahkaha attım.

Gülmemi zorla bastırıp "pardonda siz kimi götürüp kimi bırakıyorsunuz? Abimle ablam ben gelmeden de kurtulabilirlerdi ben sadece eğlence için geldim baksana sadece çekirdekle duruyorum karşında" diyerek çiftlediğim çekirdeğin kabuğunu yüzüne attım.

O sinirlenip hızla yanıma gelirken ben hala aynı pozisyonda ona bakıyordum.

Yanıma gelip bana tokat atacaktı ki abim sinirle tıslayarak "eğer o elin ona değerse artık elini kullanacak ne bir canın kalır ne de elin" diyince bir adım geri çekilip bana sinirle baktı.

Onun bu korkusuna memnuniyetle gülümseyip abime baktım.

"Abi göndereyim gelsin mi?" Dediğimde neyi diye baktı sonra anlayınca gülümseyip "gönder gelsin bakalım" dedi.

Adamlar bana bakınca ablam dikkat dağıtmak için "lan piçler bizi çözmenize hiç gerek yok ben bu şekilde de sizi diğer tarafa gönderirim"

Odadaki herkes bu denilene gülerken ben cebimdeki çakıyı alıp hemen abime fırlattım.

Abim arkadaki ellerini öne getirip attığım çakıyı tutarak hızla yanındaki adamın bacağına sapladı.

Ben heyecanla kavga etmelerine bakıp bir yandan da çekirdek çitliyordum.

Ablama arkadan yaklaşan birini görünce "abla arkanda" diye bağırdım.

Ablam arkasındaki adamı da halledip etrafına baktı.

Abim de halledince ikisi aynı anda bana baktı ki bu normal bir bakış değil bence.

Yavaşça ayağa kalkıp elimdeki çekirdek paketini ablamın eline sıkıştırıp son kez ikisine şirince gülümseyip kapıyı hızla açarak koştum.

Dışarı çıkınca arabama varmadan kapıları açıp hızla sürücü koltuğa bindim.

Abimler de hemen arkamdan arabaya binince arabayı çalıştırıp son gaz bizim eve sürdüm.

Bizim eve gelince arabayı gören korumalar kapıları açıp bizim girmemizle kapattılar.

Arabayı durdurup inince abimlerde indi.

Harun abi bizi görünce ilk abimi sonra ablamı inceledikten sonra bana bakış
sen uslanmazsın attı.

Omuz silkip eve girerken ablam beni takip ederken abim korumalarla konuşuyordu.

Ablama bakıp "benim odaya götüreyim bir duş al dolaptan istediğin gibi eşya alabilirsin birde banyoda ki dolabın içinde ilk yardım çantası var yüzüne pansuman yaparsın eğer yardıma ihtiyacın olursa beni çağırırsın" diyerek kendi odama çıkarak kapıyı açtım.

Yorgun olduğu çok belliydi bu yüzdende bana bile cevap veremiyordu.

Bana gülümseyince bende gülümseyip "işini hallettikten sonra biraz dinlen sonra ben seni kaldırırım" tamam anlamında kafasını sallayıp içeri geçince bende kapıyı kapatıp aşağıya indim.

Abim içeri girerken beni görünce kollarını açtı.

Hemen gidip abime sarılınca oda bana sıkıca sarıldı.

Saçından öpüp "bir daha kendini tehlikeye atacak bir şey yapma yoksa bozuşuruz" diyince "tamam sen git yıkan bi yüzüne pansuman yap sonra dinlen ben sizi çağırırım hadi marş marş" diyerek ayrılıp merdivenleri gösterdim.

Abim benim bu halime gülüp merdivenlere yönelince bende mutfağa geçip yemek yapmaya başladım.

Bölüm Sonu

Biraz kısa oldu ama sizin bu bölümleri okurken ki yorumları ve oyları ile sevindiğim için hemen atmak istedim

Bana destek olmak için oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin