Oy ve yorum yapmadan geçmeyin lütfen 💫
Yorumlarınız benim için çok önemli 😇
İyi okumalar👇😉
Gülfem'den
Yemekleri hazırlayınca kendi odama çıkıp yavaşça kapıyı açtım.
Ablam hemen sesi duyup kalkınca "sorun yok yemek hazır onun için geldim" dedim sessizce.
"Tamam hemen geliyorum" dediğinde odadan çıkıp abimin odasının önüne geldim.
Sessizce kapıyı açtım ama boş bir yatakla karşılaşınca istemsizce kaşlarım çatıldı.
İçeri girip balkon tarafına geçince dışarda oturduğunu gördüm.
İçerden battaniye alıp balkona geçerek omuzlarına koydum.
"Abi hadi içeri gel yeterince üşümüşsündür hem yemek hazır" dediğimde bir şey demeden sadece beni onaylayınca bende odasından sessizce çıktım.
Bir şey vardı aklına takılan ama bana zamanı gelince söyleyeceği için sormak istemedim.
Ben tabaklara çorba koyup masaya oturduğum sırada ikisi de gelip oturdular.
Sessiz bir yemek faslından sonra hepimiz salona geçtik.
Ablam ikimize de bakıp "bugün ne olduğunu birisi bana anlatmak ister mi?" Diye sormasıyla abinle ikimiz birbirimize baktık.
O sırada ablamın çalan telefonuyla ikimizde derin bir nefes verdik.
O telefona bakıp ayağa kalkara hemen telefonunu açtı.
"Ayşenur Rose Savaş/İzmir/Emredin komutanım" diye hazır ola geçmesiyle ona dikkatle baktık.
"......." Ablamın dikkatle komutanını dinlemesiyle bizde ona baktık.
"Emredersiniz komutanım" diyerek kapanan telefonla bize bakıp "şimdi benim acil gitmem lazım sonra bunu görüşürüz" diyerek arkasını dönüp çıkarken ben arkasından bağırdım.
"Abla korumalara söyle seni garaja götürsünler istediğini al" bana birşey demeden çıkmasıyla abimle birbirimize bakıp güldük.
"Allah'ın sevgili kuluymuşuz resmen" diyen abimi kafamla onayladım.
Ayağa kalkıp bu kattaki çalışma odasından masanın üstündeki kağıt ve dosyaları alıp tekrar salona geçip büyük yemek masasının üstüne koydum.
Abim de yanıma gelince rulo halindeki kağıdı masanın üzerine serdim.
Bir depo planıydı.
Abim bana bakınca "şimdi abi burada terör örgütlerine gönderilen silahlar duruyor" diyerek kağıdın üstünde çizili olan depoyu gösterdim.
"Burada tutulan silahlar şunlar; tüfekler, füze atarlar, İHA savar, Drone savar, el bombaları, gibi bir sürü ağır silahlar" diyerek abime bakıp "büyük bir ihtimalle yeni bir eylem olacak o yüzden bu kadar hazırlık" diyerek tekrar çizime odaklandım.
"Peki sen bunları nerden öğrendin?" Diye soru sormasıyla göz devirip "kaynaklarımdan, isim yok şimdi plana gelelim ben ve senin ekibin dahil 2 gün sonra Rusya'ya uçuyoruz yukardan izin alındı bizim özel jetle gidiyoruz herşey hazır orada planı öğreneceksiniz" dedikten sonra abime dönüp baktım.
Benim ona bakmamla oda bana bakınca "depo hakkında bilgin olsun diye bu çizimi sundum eğer aklında bir sorun olursa yukarınla konuşa bilirsin abi" dedim.
Benim bu konu hakkında bilgi verme iznim bu kadardı.
Açık kağıdın üstüne dosyaları açıp "abi senin imzanın gerektiği dosyalar var onları da halledersin memnun olurum çünkü biliyorsun ki şu anda sen baştasın birde yarın öğlen 1 de toplantı var yeni açılan şirketin yüzde otuzluk bir kısmının devir olacak onunla ilgili" dediğimde beni kafasıyla onaylayınca ona iyi geceler dileyerek odama çıktım bu gün burada kalacaktık yarında Gizlerin evine geçecektik.
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Kısa olmasına rağmen kısa bir vakitin içinde hızlıca atmak istiyorum bölümleri
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...