16

4.8K 223 2
                                    

Gülfem'den

Sağa sola da dönsem uykum hiç bir şekilde gelmiyordu.

Ağlamak üzereydim çok yorulmuştum ve yarın okul vardı ama ben uyuyamıyorum.

Sinirle yataktan kalkıp oflayarak balkona çıktım.

Sert rüzgar tenimi yalayıp geçerken kollarımı birbirine sardım.

Derin bir nefes alıp geri verirken kafama gelen bir şey yere düştü.

Kafamı tutup yere baktığımda küçük taşa bağlanmış bir kağıt olduğunu gördüm.

Yere eğilip kağıdı taştan çözüp açarak okumaya başladım.

Üstünde hiç bir şey yok üşüteceksin içeri gir lütfen

Şaşkınlıkla kağıda bakıp yerden kalkıp balkon demirliklerine tutunup aşağı eğildim.

Baran'ı görünce daha şaşkınlığımı üstümden atmadan sessiz olmaya özen göstererek "sen ne yapıyorsun gecenin bir vakti burada?" diye sordum.

Sırıtıp "ben her zaman bir nefes uzağında olmak için and içtim bu gecenin bir vakti olsa bile" dedi emin sesiyle.

Üzerimdeki şaşkınlıktan sıyrılıp göz devirerek kollarımı birbirine bağlayıp"Allah Allah şimdi de beni etkilemeye mi çalışıyorsunuz Berk Ayvaz Bey" dedim sinir bozucu sesle.

"Aha Berk ve beyi aynı cümlede kullandı bu sefer işin zor Baran Ayvaz" diye homurdanmasını duyunca dudaklarımı birbirine bastırarak gülümsememi bastırdım.

Ciddi yüz ifadesi ile "gidiyormusun yoksa herkesi başımıza mı toplayayım?" Diye sordum.

Bana şaşkınlıkla bakıp "sen kimsin ya ben benim vahamı istiyorum çık içinden in misin cin misin belli değil zaten?" Diye hızlı hızlı konuştu.

Arkamdan gelen hırlama sesiyle  arkamı dönüp dibime giren Prens'e bakıp başını okşayarak "Baran gelmiş bur şey yok hadi sen de git uyu yoruldun bu gün yeterince" bir kere havlayıp içeri girmek yerine balkonda olan pufun üstüne çıkıp yatarak orada uyumaya başladı.

Baran'a dönüp tek kaşımı havaya kaldırarak "Berk eğer biraz daha saçmalamaya başlarsan kendini bebeklerime yem olarak sunacağım" sert sesime karşın seslice yutkunup bir adım geri giderek şirin olmaya çalıştığı şekilde gülümsedi.

"Yok benim vaham öyle demek istemedim aaa saate bak çok geç olmuş beni merak eder koca adam hadi sana da iyi geceler rüyanda beni gör" diyerek ortadan kaybolması ile tuttuğum kahkahamı serbest bıraktım.

"Seni çok merak eder koca adamın" kahkaham devam ederken Prens'in uyandığını görünce içeri girdim.

Arkamdan oda gelince kapıyı kapatıp yatağıma geri girdim.

Elimde kalan kağıdı da  katlayıp baş ucumdaki komidinin çekmecesini açıp kağıdı koyup geri kattım.

Uykumun gelmesiyle rüyalar alemine geçiş yaparken son istediğim artık mutlu olmaktı.

Ertesi gün saat 06.30

Yüzümdeki ıslaklık ile uyandığımda günümün daha ne kadar kötü başlayabileceğini kendime sorarken bir yandan da Lola ve Prens'in mamasını kaplarına koydum.

Sularını da koyunca banyoya gidip işlerimi hallettim.

Okulun serbest giyinilmesine izin verdiği için beyaz v yaka kısa kollu, siyah önü düğmeli dizlerimin bir yukarısında bir etek ve asker yeşili ceket giydim.

Okulun serbest giyinilmesine izin verdiği için beyaz v yaka kısa kollu, siyah önü düğmeli dizlerimin bir yukarısında bir etek ve asker yeşili ceket giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz spor ayakkabılarımı da giyip saçlarımı yukardan sıkı bir at kuyruğu yapıp önden iki tutam bıraktım.

Sade bir makyaj yapıp doğal görünüm elde ettikten sonra Lola ve Prens'e dönüp "bebeklerim ve okula gidiyorum Zeynep'i üzmeyin bir şey olduğu zaman gelmeye çalışıcam kapı açık kalsın burası size emanet" diyerek kapıyı açık bırakarak asansörün düğmesine bastım.

Gelen asansörle inerken 3. Katta durunca ikizler bindi.

Onlar bana günaydın derken bende gülümseyerek günaydın dedim.

1. Kata gelince hepimiz inip yemek odasına doğru yürüdük.

Girince ben gene boş olan yani Araz ve Devrim'in arasına oturdum.

Dün akşam işte Asel hanım bizi tanıştırdıktan sonra ilk konuşamadı kimse ardından ikizler sadece yalnız kalıp sindirebilmek için odalarına çıktıklarını söylediler ve de abilerini bu konu hakkında kesin bir şekilde söylediler.

Araz zaten dünden hazır gibi beni gördüğü her yerde abla abla diyerek yanıma geliyordu ama açıkçası bu benimde hoşuma gidiyordu.

Asaf bey ve Asel hanım da odalarına çıkarken yarın müsait vakitte abilere ulaşabilirlerse bu konuyu konuşacaklarını söylediler.

Bitti

Biraz kısa oldu ama bölümü merak eden  bir okuyucum tarafından iki de bir mesaj alınca hızlıca atmak istedim

Yanlış anlamayın sadece o bu şekilde yapınca biraz heyecanlandım sadece ondan hemen attım

Baş harfi BraIk4069 🤣🤣🤣

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin