Final

3.4K 142 42
                                    

Yazardan

Kapıyı açan Karayel karşısın da gördüğü takım elbiseli adamlarla kaşlarını çattı.

"Buyrun" sert sesiyle dediği kelimelerle öne bir adım çıkan adam bütün ailede gözlerini gezdirip cevap verdi.

"İyi günler ben Mehmet Hayır ortaklık yaptığınız Ağaçhar holdingin avukatı, ortaklığı bozmam istendi acil olarak o yüzden rahatsız ettim"

Asaf bey dişlerini sıkarak bir adım öne çıkıp "biliyorsunuz ki ortaklığı bozmak pahalıya patlar hemde neden bozmak istiyorsunuz?"

"Adınız da çıkan haberler yüzünden ve bozmak için gereken bütün şartları göze alıp geldik"

Elindeki çantadan bir dosya çıkartıp uzatarak "bunu imzalarsanız bozmak için gereken para teslim edilecek"

Asaf bey dosyayı alıp okuduktan sonra sinirle avukatın verdiği kalemle imzaladı ama dosyayı vermedi.

"Para teslim edildiğine dair mesaj gelsin öyle veririm"

Avukat kafasıyla onaylayıp birisine mesaj attı.

3 dakika sonra Asaf beyin telefonuna mesaj gelince bakıp dosyayı avukata verdi.

Avukat tekrar iyi günler diyerek giderken ailede içeri girdi.

Asaf bey elinde telefonla birilerini arıyordu.

Karayel direk televizyonu açıp kanalları gezmeye başladı.

Magazin sayfasına denk gelince durup bekledi.

Biraz sonra kadın aldığı haberle heyecanla kameralara baktı.

"Evet son dakika gelişmelerin de şok eden olaylar meydana geldi. Bildiğimiz gibi Giz holdingin başarıları herkesçe biliniyordu. Başarılı işlerin arka yüzü bildiğimiz gibi değilmiş. Bütün başarılar tehditler ile hallediliyormuş. Ayrıyetten aldığımız bilgiler sonucu Giz'lerin oğullarından Cenk Giz madde satılan bir mekanda kullanırken kameralara yakalandığı da gelen bilgiler arasında"

Kadın derin bir nefes alıp "evet şimdi Cem Giz'in kameralara yansıyan görüntüleri ekranlara geliyor"

Bütün aile Cenk'e bakarken o şokla televizyona bakıyordu.

Çıkan görüntülerle kendine gelip ailesine baktı.

Asaf bey yıllar önce ilk kez ikinci göz ağrısı olan kızına kaldırdığı elini bu sefer oğlu için kaldırdı.

Odayı dolduran sesle herkes sadece baktı yıllar önce yaptıkları gibi.

Sunucunun konuşması ile sessiz ortamda bir bomba daha patladı.

"Evet gelen görüntülerden sonra altına eklenmesini istenilen bir not var 'Herkes bir gün yaptıklarının bedelini ödeyecek' "

Asel hanım sinirle saçını başını yolarken Alp sessizce evi terk etti.

Arman ve ikizlerde Alp abileri gibi sessizce evi terk ettiler.

Ayşenur o sırada görevde olduğu için hiçbir şeyden haberi yoktu.

Karayel televizyonu tuttuğu gibi yere fırlattı.

Asaf bey ise elinden ne zahmetlerle kazandığı şeylerin hepsinin elinden kayıp gitmesini izliyordu.

Cenk zaten tokattan sonra yaka paça evden atılmıştı.

Asaf bey "yıllar önce neden o lanet kızla karşılaştık ki?" Dedi fısıltıyla.

İlahi adalet olabilir miydi?

Bütün hayatları boyunca yaptıkları ve yapacakları kötü şeyler için onları Gülfem'le karşılaştırmış olabilir miydi?

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin