Bu bölümü yaeowl ve @SemaKac ithaf ediyorum.
Yazardan
Cihazın sesli bir şekilde ötmesiyle adam hemen camın önüne geçti.
Bir şeyler oluyordu ama o sadece izleyebiliyordu.
Doktor içeri girince perdeyi kapatmalarını söyleyip kızı kontrol etti.
Adam kapanan perdeyle bağırıp çağırıyor du.
Kızın açılan gözüyle kontrolleri yapan doktor dosyalara her şeyi yazıp çıktığında sinirden etrafa bağıran adamı görünce tırssa da belli etmemeye çalışıp yanına yaklaştı.
Adam doktoru görünce hızla yanına yaklaşıp sorusunu sordu sinirle.
"Ne oldu ona? O iyi mi?"
Doktor zorla yutkunup hızla başını sallayıp "iyi uyandı kontroller yapıldı birazdan normal odaya geçirilcek ama 1 hafta daha burada durması lazım iyi günler" diyerek ayrıldı adamın yanından.
Adam bişey demeden camın önüne gidip açılan perdeden cama bakan kızla karşılaşınca yorgun bir gülümse oluştu yüzünde.
Şükretti onun varlığına.
Kız yorgun olmasına rağmen oda ona bakıp içten bir şekilde gülümseyip zorla el salladı.
Arkadan herşeye tanık olan korumaların da yüzünde gülümse oluştu.
Burda olan korumalar bütün herkese haber gönderip uyandığını ve iyi olduğunu söylediler.
Kız normal odaya giderken oda peşinden gidip odaya girdi.
Hemşireler hızla geri çıkarken korumalar dışarda kapıyı kapatarak beklemeye başladılar.
Adam hızlı adımlarla kızın yanına gidip dikkat ederek yanına oturup saçlarını öpüp sarıldı.
Kız da ona zorla sarılıp yanağını öpüp ayrılarak yanında çocuk gibi sessizce ağlayan adamın göz yaşlarını sildi.
Kız adamın kafasını kaldırıp kendisine bakmasını sağladı "lütfen ağlama bak ben iyiyim ve yanındayım lütfen yapma böyle"
Adam kızın titreyen sesini duyunca kızın gözlerinin içine bakıp "korktum gittin diye seni öyle görünce ne yapacağımı bilemedim"
Kız sıkıca sarılıp "ben seni bırakamam ki öyle düşünme şimdi söyle bakalım benimle yatmak ister misin?"
Adam çocuk gibi kafasını salladı.
Kız bunun üzerine güldü ve aklına gelen şeyle gözleri büyüdü.
"Benim bu durumda olduğumdan Baran'ın haberi var mı?"
Adam gözlerini devirip kıskanç bir şekilde"bilmiyorum beni aramadı korumaları aradıysa..."
Adam sözünü bitirmeden kapı sertçe açılıp duvara çarptı.
Kırpkırmızı gözlerle direkman hedefi olan kızı uyanık görünce hemen diğer yanına geçip dikkatlice sarıldı.
İç çekişini duyunca kız daha sıkı sarıldı.
Adam onları yalnız bırakmak amacıyla odadan çıkıp korumaların yanına doğru gitti.
Baran'ı o halde görünce oda ağlamak istedi herkesi korkuttuğu için ama ona rağmen dolu gözlerini kapatıp derin bir nefes alıp vererek göz yaşlarını geri gönderip gülümsedi.
Baran'ın kafasını kaldırıp göz yaşlarını tek tek silip "ağlama" dedi.
Baran kızın üzüldüğünü görünce dolu gözleriyle gülümseyip "tamam ama bir daha kendi başına bir işe kalkışma sende"
Kız tamam anlamında sallayıp "elimden geldiğince dikkat ediceğim" dedi.
Baran kızın yanına koca bedenine rağmen kıvrılıp kızı da yavaşça yatırıp yan döndürdü.
Kız zaten daha yeni hemşireler gitmeden önce yapılan ağrı kesicinin etkisinde olduğu için hissetmiyordu.
Kız aklına gelen şeyle Baran'a bakıp dudağını büzerek "ama ben onunla yatıcaktım öyle demiştik şimdi çok üzülecek"
Baran kızın küçük çocuk gibi olan yüzüne bakıp gülümseyerek saçlarını okşayıp "sorun yok bir şey derse benle yatması için ben zorladım derim"
Kız bir şey demek için ağzını açtığı sırada kızın ağzını kapatıp yanağından öperek "hadi uyuyalım ben çok yoruldum"
Baran dediğinde haklıydı, çok yorulmuştu o kadar yolu gelirken.
Baran bir takım işler yüzünden Isparta'ya gitmiş bu olayları duyunca arabaya binip son gazla gelmişti ama nasıl geldiğini hatırlamıyordu bile.
Kız ağrı kesicilerin etkisiyle hemen uykuya dalmıştı.
Baran gözlerini hiç bir şekilde kızdan ayırmadan izledi.
Kapı açılınca Baran gelene bakınca onun geldiğini görünce numaradan burun kıvır dı.
Adam bu yaptığına göz devirip kızın uyuduğunu görünce sessizce konuşmaya başladı "ben yatıcaktım onla?"
Baran gıcıkça sırıtıp "ama benle yattı hem ona bir şey deme ben zorladım onu"
Adam sabır dileyip "senle sonra görüşürüz şimdilik keyfini çıkar"
Adam arkasını dönüp odadan çıkarak yavaşça kapıyı kapatıp gitti.
Adam çalan telefona bakınca hemen açtı "efendim..."
Bitti
Biraz kısa oldu afedersiniz
İnşallah beğenmişsinizdir
Oy ve yorumlarınızı hiç eksik etmeyin
Sevgiyle kalmanız dileğiyle🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
AcciónBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...