MEDYA: Gülfem'in arabası
Lütfen satır içi yorumlarınızı ve oylarınızı yapmayı unutmayın
Hayalet okuyucu olmayın
İyi okumalar 😁 👇
Gülfem'den
Valizlerimi korumalarla birlikte aşağıya indirdik.
Baran'ı görmemiştim sabahtan beri.
Düşünceme omuz silkip banane dedim içimden.
Arabama yerleştirilen valizlerle birlikte bende herkesle görüşüp Serkan'ın tasmalarını tuttuğu Lola ve Prensin yanına gittim.
Tasmalarını tutup Serkan'a teşekkür ederek ikisini de arka koltuğa bindirdim.
Bende şoför koltuğuna geçince son kez camdan bakarak el salladım geride kalan herkese.
Açılan demir kapıdan dışarı çıkarak gaza yüklendim.
Şehir merkezinden telefonuma attıkları konuma bakarak eve doğru hızla ilerlemeye başladım.
Geldiğim zenginler mahallesinin birazcık dışında kalan büyük ve ihtişamlı villaya baktım.
Sürgülü kapının orada olan korumalardan birisi cama doğru gelince camı açtım.
"Kimsiniz ve neden geldiniz?" Sert sesine karşı bende aynı şekilde cevap verdim.
"Gülfem Arjin Harlem git içeriyi ara sor neden geldiğimi söylerler"
Bana son kez bakıp tekrar aynı yerine gidip kulaklığına dokunarak konuşmaya başladı.
İki üç dakika sonra onun işaretiyle kapı otamatik olarak açılmaya başladı.
Açılan kapıdan hızlıca girip evin önünde olan boş yere park edip indim.
Arka kapıyı açıp Lola ve Prensin tasmasını tutup indirdim.
Korumalardan bir kaçı gözlerinde belli olan tedirginlikle köpeklere bakınca sırıttım.
Çok eğlenecektim bu evde çoooook.
Kapıdan çıkarak yanıma gelen Giz çiftine baktım.
Asel hanım korkuyla karışık tedirginlikle Lola ve Prense bakıyordu.
Aramızda 5 adımlık bir mesafe kalınca Lola ve Prens havlamaya başladı.
Asel hanım korkuyla bir adım geri gidince daha çok havlamaya başladılar.
Ona bakıp göz devirerek "Asel hanım korkunuzu hissettikleri için bu kadar çok havlıyorlar lütfen korkmayın bağlılar zaten vede size yaklaştırmam lazım sizi tanımaları için kokunuzu almaları lazım"
Korkuyla kafasını iki yana hızlıca sallayarak bir adım daha geri gidecekken Asaf bey belinden tutup kendine yaklaştırdı.
"Yapma böyle daha çok kötü olacak bak şimdi kapa gözlerini ve farklı şeyler düşün mesela çocuklarını"
O gözlerini kapatarak farklı şeyler düşünürken bende ikisini ona doğru yaklaştırdım.
İkisi havlamayı kesince yavaşça onu kokladılar.
Onu kokladıktan sonra sıra Asaf beye geçmişti.
Onu da koklayıp geriye çekilince bende daha deminki yerime geçerek onları da yanıma çağırdım.
Asaf bey eşine gözlerini açmasını söylemişti.
Asel hanım öncekine göre daha sakindi.
"Sizi artık tanıyorlar ve zararsız olduğunuzu biliyorlar ama bu demek değil ki bir şey yapmazlar, sizi korkutmak değil amacım sadece bana karşı yapılan olumsuz herhangi söz veya davranışta onları kimse durduramaz çünkü onların kırmızı çizgileri benim, özellikle Prens daha hassastır bu konuda ve bu arada belirtmek isterim ki sadece benim dediklerimi yaparlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...