Yazardan
Yanağına dokunup duran parmaklarla en sonunda gözlerini açmaya karar verdi.
Karşısında gördüğü Araz'la neye uğradığını şaşırdı.
En son ne olduğu yavaş yavaş aklına gelince yatakta oturdu.
Karşısında tatlı tatlı bakan kardeşi ablasına eğilip sulu sulu öperek kapının oraya koştu.
"Hadi yemeğe abla" diyerek gülerek odadan çıkarken ablasının arkasından söyleneceğini biliyordu.
Gülfem yüzünü buruşturup kaçan kardeşinin arkasından söylenerek ayağa kalktı.
Banyoya geçip işlerini hallettikten sonra giyinme odasına geçip üstüne siyah eşofman giydi.
Odadan çıkarken saçlarını da yukarıdan sıkıca at kuyruğu yaptı.
Mutfağa geçince kurulmuş sofrayı ve birbirlerine sinsi bakışlarla bakan ikiliyi görünce kafasını bunlar olmamış gibi salladı.
Boğazını sahte bir şekilde temizleyince ikisi de aynı anda ona baktı.
İkisinin ortasında kalan yere oturup "neyi bekliyorsunuz yemeğinizi yemek için?"
İkisi de bu soruya cevap vermeden önülerine döndüler.
Gülfem sesli bir şekilde nefes verip yemeğini yemeye başladı.
Yemek sessizlik içinde bitince erkekler mutfağı hallederken oda salona geçip televizyonun karşısına kuruldu.
Kanallarda gezerken bulduğu aksiyon filmini izlemeye başladı.
Yanında hareketlik olsa da pek umrunda olmamıştı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Kapı çaldığını duyan hizmetçi kıvıra kıvıra kapıyı açmaya gitti.
Kapıyı açınca karşısında bedenini saran takýmla duran kadına kıskançlıkla tedirginlik arasında baka kaldı.
Bu kadını hiçbir zaman görmemişti.
Yutkunup gülümsemeye çalışarak "buyrun, kime bakmıştınız?"
Kadın ifadesiz yüzü ve sert sesiyle "aile üyelerin hepsi içeride mi?"
Korkusunu saklamaya çalışarak "evet... Niye soruyorsunuz?"
Kadın gözlüklerinin altından gözlerini devirip kafasıyla arkasındaki korumalara işaret verdi.
Korumalar bu işaretle kadının önüne geçip hizmetçinin kolundan acıtmayacak şekilde tutup kenara çekip bıraktılar.
Kadın içeri girip seslerin geldiði yere doðru ilerledi.
Herkes sert ve keskin topuklu sesiyle sessizleşip kapıya baktılar.
Kapıdan içeri giren siyahlar içindeki giren kadın herkesi şaşkına uğrattı.
Zayıf bir insanın bile hayatında dönüm noktası vardır.
İçeri giren kadının da hayatında ki dönüm noktası Gülfem'le karşılaşmaktı.
Değer verdi mi?
Verdiyse de her şeyi yapacak kadar gözünü karartmıştır.
Herkesi görebilecek belki de ortaya geçip dikildi.
Arkasından gelen korumalarda arkasına hilal þeklinde dizilip dik dik aile üyelerine bakmaya başladılar.
Evin babası bir adım ileri çıkıp "kimsin? Hani cesaretle evimi basabiliyorsun?"
Kadının dudağının sağ tarafı kıvrıldı alayla.
"Seni ilgilendiren kısım niye burada olduğum değil mi?"
Kafasını yana yatırıp "bence evet"
Biraz bekleyip devam etti.
"Hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama sizin bir kızınız vardı? Bilmeden piçin birinin ortaya attığı bir şey yüzünden tokat atıp hakaretler ettiğiniz kızınız"
Sesli yutkunuşlar salonu sardı.
Kadın yana eğdiği kafasını dikleştirip gözlerini kısarak hepsini dikkatli şekilde izleyerek dudaklarını yaladı.
"Şimdi gelelim asıl mevzuya, korkmayın hemen ben o değilim ama ondan daha beterim"
Bir adım öne atarak devam etti konuşmasına.
"İntikam almak istiyorum ve alacağım, ben burdan ayrıldıktan 15 dakika sonra övündüğünüz her şeyinizi elinizden alıp o iğrenip, tiksendiğiniz o insanlara vereceğim"
Bir adım daha öne atıp asker olan kardeşlere baktı.
"Size acıyamıyorum bile, elinizde sadece değerliniz olan vatan sevginiz ve hizmet edeceðiniz meslekleriniz kalacak oda ne kadar sizi sevmiyor olsam da bir tek vatan sevginizden emin olduğum için"
Geri çekilip hepsine son kez göz gezdirip gözlerinin içlerindeki tedirginliklere baktı.
"Herkes bir gün yaptıklarının bedelini ödeyecek"
Arkasını dönüp giderken korumalar da arkasından çıktı.
Kapının kapanmasıyla herkes birbirine bakmaya başladı.
Gerginlik elle tutulabilecek seviyeye ulaşmıştı.
14 Dakika Sonra
Asaf beyin ortada volta atıyor oluşu herkesi daha da tedirgin ediyordu.
Cenk sesli şekilde yutkunup bileğindeki saate bakarken "son 1 dakika"
Asaf bey dahil herkes durup Cenk'e baktı.
Asel hanım zorla gülmeye çalışırken "rahat olun artık 15 dakika resmen dolmuş sayılır ve bir şey yapamayacağını da görmüş olduk"
Söylediği sözlerin hemen ardından zil sesi ortaya bomba gibi düştü.
Herkes birbirine bakarken Karayel hemen yerinden kalkıp kapıya doğru yürüdü.
Hizmetçi onun açtığını görünce mutfağa geri geçti hızlıca.
Karayel'in arkasından ailesi de gelmişti.
Kapıyı açan Karayel karşısın da gördüğü...
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Geç geldi biliyorum ama bu aralar dikkatim çok dağınık.
Konuya odaklanamıyorum buda benim yazmamı etkiliyor.
Morel durumlarımda düşük olunca daha da zora sokuyor beni bu durum o yüzden lütfen bu aralar bölümlerin geç gelmesi muhtemel.
Siz benim yerime her zaman en iyisi olun.
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
AksiBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...