42

1.9K 108 2
                                    

Bir kahvecinin önüne gelince o arabasını park etti.

Bende park edince telefonumla küçük el çantamı alıp indim.

Onun yanına varınca bana gülümseyip önden geçmem için işaret yaptı.

Önden girip cam kenarında olan boş masaya geçip oturdum.

Oda gelip karşıma oturunca garson gelip siparişlerimizi alıp gitti.

Bana sorular sormasıyla bende mecburen onu çok merak ediyormuşum gibi hareketler yaparak sorular soruyordum.

Adam temiz biri değildi.

Beğendiği kızların gözlerini boyayarak kendine seks aleti olarak kullanıyordu.

Siparişler gelince biraz durup sadece bedenimi aç gözlükle süzüp kahvesinden bir yudum aldı.  

Sessizlik için de kahveler bitince o hesabı ödemek için yanımdan ayrılınca bende ayağa kalkıp çıkışa yöneldim.

Yürürken adamı kontrol edip abime mesaj atıp 5 dk sonra beni aramasını istedim.

Çıkışa gelince oda yanıma vardı.

Bu arada adamın adını söylemeyi unuttum James Abluka.

Soyad ne alaka diye sormayın ki bildiğime göre baba türk annesi yabancıydı.

Bana sırıtıp "sizi çok sevdim de evime davet ediyorum lütfen beni kırmayıp kabul edin"  ona davetkar bir gülümsemeyle bakıp tam cevap verecektim ki telefonum çaldı.

Telefonuma bakıp "önemli bir telefon açmam lazım kusura bakmayın" bana sorun yok derken onu dinlemeyip hemen açtım.

"Efendim"

"ne oldu? Hem niye Rusça konuşuyorsun?" Sorusuyla yüzümü üzgün bir maske takıp "ne diyorsun sen? Tamam tamam hemen geliyorum" diyerek telefonu abimin yüzüne kapatıp telefonu çantama attım.

Adam bana merakla bakarken "arkadaşım ormanda kaybolmuşta burada da benden başka tanıdığı olmayınca beni aramış ve benim şimdi onun yanına gitmem gerek lütfen maruz görün beni"

Bana sahte üzüntüyle bakıp "bende sizle geleyim siz önden ilerleyin ben sizi takip ediyor olacağım"

Onu kafamla onaylayıp hemen arabama geçip telefonu arabaya bağlayıp abimi tekrar aradım.

Bir yandan da arabayı çalıştırıp son gazla arabanın nevigasyonundan açtığım yoldan ilerliyordum.

Abim telefonu açınca "abi adam arkamdan geliyor deponun orada ki ormanlık alanın en başına gelin adamı alalım bu adam bizim için önemli bir koz olacak elimizde sonra da güvenli yere geçer hazırlanır uçağa geçiş yaparız hadi bay 25 dk orada oluruz" diyerek kapattım.

Ormanlık alanın başına gelince arabayı kenara çekip hızla indim.

Bölüm Sonu

Nasıldı?

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin