32

2.6K 155 4
                                    

Gülfem'den

Gizlerin evine varınca abimle arabaları park edip indik.

Abimin timi de bizim arabalardan inince kapıya doğru yürüdük.

Arkada onlar sohbet muhabbet ederken kapıya varmamızla zili çaldım.

Kapı açılınca Zeynep beni görmesiyle hemen boynuma sarıldı.

"Hoşgeldin abla gelip gidiyorsun ama bir türlü konuşamıyoruz bugünde ödevlerim bitince gelip seninle oturmak istedim"  bende onun sarılışına karşılık verip "olur ama ilk biz içeri mi geçsek Zeynep çünkü misafirlerimiz var da" diyince Zeynep hemen kızarak kenara çekildi.

Onun bu halini gören arkamdakilerin kıkırdısını duyunca iyice domatese döndü.

Arkamdakilere dönüp "yürüyün len içeri eşek sıraları uğraşmayın Zeynep'imle" diyerek içeri gösterdim.

Onlar içeri girerken daha hala gülüyorlar dı.

Abim de içeri geçince ben kapıyı kapatıp Zeynep'e dönerek "ben üstümü değiştirmeye gidiyorum eğer birisi sorarsa söylersin haberin olsun  senle de bu eşekleri gönderince konuşalım olur mu?" 

Zeynep olur manasında kafasını sallayıp arkasını dönerek yanaklarını tutup söylene söylene mutfağa doğru gitmeye başladı.

Onun bu haline gülüp asansörün oraya  giderek düğmeye bastım.

Asansörün gelmesiyle binip kendi katıma basıp bekledim.

Asansör durup kapılar açılırken bende inip kendi odama girdim.

İlk önce banyoya gidip işlerimi halledip çıktıktan sonra giyinme odasına girdim.

Üstümü giyinip saçlarımı yukarıdan salaş bir topuz yapıp ayaklarıma da  patik çorap giyip panduf giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyinip saçlarımı yukarıdan salaş bir topuz yapıp ayaklarıma da  patik çorap giyip panduf giydim.

Telefonumu da alıp odamdan çıkarak asansöre bindim.

Asansör durunca salona geçip abimin yanına oturdum.

Timi göremeyince "nerde seninkeler abi?" Diye sordum.

Abim telefondan bir şey bakarken "onlar ikizler ve Araz'la dışarda futbol oynuyorlar" diyince tamam anlamında kafa salladım.

Telefonum çalınca kimin aradığına bakıp açtım.

"Efendim Baran" Diye cevapladim aramayı.

Derin bir nefes alıp vererek "bizimkilere eğlenmeye gidiyorum demişsin dün ve eğlenebileceğin her tarafa baktım ama yoktun bende büyük bir ihtimal diğer eğlenmeden bahsediyorsun diye iyi misin diye aradım" dediğinde bir şey demeden devamını bekledim.

"Ama bu ihtimal olsun istemiyorum çünkü senin kendine zarar gelebilecek bir şey yapmadığını umuyorum lütfen bana deki sen yanlış düşünüyorsun de, zaten dün arayacaktım ama ebe abin ve ablanla geldiğini öğrenince bugün arayayım dedim ama sen de galiba toplantıdaydın sekreterin yanıtladı ondan telefonunu" dediklerine derin bir nefes alıp vererek artık konuşma vaktinimin geldiğini anlamamla

"Sorun yok sadece geri zekalının biri beni görmek istemiş bende görüşüp geldim yolda da abimlere rastladım öyle endişelenecek birşey yok anlaştık eğer emin değilsen Gizlerin evine gel oradayız" dedikten bir şey demesine izin vermeden yüzüne kapattım.

Herkes daha hala bana bakarken "Baran geliyor hem sizde güzelce tanımış olursunuz hemde o da bana ulaşamadığı zamanlardaki endişesini yatıştırır" abime dönüp "ben dışarıdayım" diyerek ayağa kalktım.

Dışarı çıkarken Ada'yı aradım.

"Efendim patron" sert sesiyle telefonumu cevaplamasıyla "Ada benim bebeklerim nasıl bayadan beri işler yüzünden onları göremiyorum da" diyince derin bir nefes alıp "huzsuzlaşıyorlar ama diğerleri o kadar değil ama Anka, Simurg, Lola ve Prens yanlarına kimseyi yaklaştırmıyorlar" diyince dudaklarımı büzüp önümde ki futbol oynayanlara baktım.

Aklıma gelenle gülümseyip "sadece sen onların olduğu yere git eğer bir şey yapmaya çalışırlarsa bağırarak benim yanıma getireceğini söyle zaten onlar sakinleşir ve sende hepsinin tasmalarını takıp yanıma getir çünkü bebeklerimi çok özledim ve burda onlarla oynayabilecek bir sürü kişi var birde unutmadan sana dediğimi de getir eksiksiz"

Ada'dan bir süre ses gelmedikten sonra "tamam hallediyorum 45 dakikaya yanında oluruz" diyince ben kapattım.

Onların yanına yaklaşınca Araz beni görmesiyle abla diyerek koşarak yanıma gelmeye başladı.

Eğilip yanıma ulaşmasıyla onu kucağıma aldım oda hemen boynuma sarıldı.

"Seni çok özledim" demesiyle bende ona sıkıca sarılıp "bende seni çok özledim ve sana sürprizim var" diyince hemen yüzünü boynumdan kaldırıp meraklı gözlerle bana bakmaya başladı.

"Birazdan birileri gelecek görürsün hem beraber görürüz kimin geldiğini" diyince kafasıyla onaylayıp benden ayrılıp yere inmek isteyince indirdim.

"Abla sen burda dur bekle biz hemen şu abileri yenip geliyoruz" dedikten sonra önüne dönüp futbolun oynandığı yere doğru koşmaya başladı.

Bende şezlonglara yatıp gözlerimi biraz dinlendirmek için kapattım.

Bölüm sonu

Biraz kısa evet ama artık yazma hevesim kalmadı

Kısa da olsa bölümleri atıp benim yanımda her zaman olup destek çıkanlara bir son yazmak istiyorum

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin