Tim ve abisi dışındaki altı çizili yerlerin hepsi Rusça'dır!!!
Gülfem'den
Asansörün geldiğine dair ses gelince önüme dönüp bindim elimdeki çantayla.
Kapı kapanmaya başlayınca abim de kendine gelip hemen bindi.
Tama kapanıyordu ki birisi tuttu ve timdekiler girdi sırayla.
Benden uzak bir köşede birbirleri ile uğraşıyorlardı.
Bir anda Burak "siktir lan ordan" diye bağırarak Barış'a vurdu.
Onlara bakınca Haldun Burak'ı dürtüp gözleriyle beni işaret edip "kız var lan düzgün konuş" dediğinde gülüp sorun yok anlamında elimi sallayıp kendi sesimle "hani hatırlarsanız evde 10 yakın erkekle birlikte olduğum için alışığım"
Benim sesimi duyan tim aynı anda bana baktı.
Barış ıslık çalıp "kız sen neymişsin de bizim haberimiz yokmuş" bu sefer abim vurdu.
"Düzgün konuş lan!" Diye sessiz bir şekilde bağırmasıyla onların haline gülüp duran asansörle yüz ifademi düzeltip elimdeki sırt çantasını abimin eline verip "kolay gelsin beyler burada ayrılıyoruz sorularınızı kulaklıkla sorarsanız yada albaya sorun" diyerek acele adımlarla çıktım.
Otoparka doğru yürürken adamımla bilerek çarpıştım.
Çantam yere düşüp içi açılarak yere döküldü.
Adamla beraber dizilerdeki o sahneyi canlandırarak ikimiz aynı anda eğilince kafalarımız çarpıştı.
Birbirimize aynı anda baktık.
O benim gözlerime dikkatle bakarken 1-2 dk sonra kendine gelip eşyalarımı toparlayarak çantama koydu.
Bana bakıp gülümseyerek çantamı uzatınca "teşekkür ederim ve affedersiniz ben çarptım" diyerek çantamı alıp ayağa kalktım.
Ben kalkınca gülümseyerek yere bakıp oda kalktı.
Bana bakınca "sorun değil hanfendi bu çarpışmada benimde hatam var unutmayın lütfen"
Ona onun anlayamayacağı şekilde sahte bir gülümse gönderip "lütfen kendinizi suçlamayın burada sadece ben suçluyum ve özür mahiyetli bir kahve ısmarlamak istiyorum" dedim.
Bana bakıp alttan alttan sırıtarak "tabi ki de isterim bir özür kahvenizi içmek peki nerede içelim?"
Sorusuyla bende sahte bir mütevazılık içinde gülümseyip "siz neresi derseniz olur bana fark etmez siz önden arabanızla ilerleyerek bana yolu gösterin ben sizi takip ediyor olucağım" diyerek arabamı gösterdim.
Tamam anlamında kafasını sallayıp kendi arabasına doğru giderken bende kendi arabama gidip bindim.
(Arkadaki kırmızı araba Gülfem'in arabası)
Oda siyah arabaya binmiş olarak yanıma gelince önüme geçerek sürmeye başladı.
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Diğer bölümde biraz aksaklık olabilir ama ben yinede ayarlamaya çalışıp erken bir şekilde bölümleri atmaya devam edicem
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...