18

4.5K 203 8
                                    

İyi okumalar🥰😇😊❣️👇

Gülfem'den

Zil çaldıktan sonra kucağında uymayan Baran'ı kaldırmak için omzunu dürtüp seslenmeye başladım.

"Baran"

"Baran"

"Hı" diyince göz devirip tekrar seslendim.

Sonunda gözlerini açınca bana bakıp tatlı tatlı gülümsedi.

"Hadi kalk öğle arası yemek yemek istiyorum" diyerek kafasını sıraya bıraktım.

"Ah!" Diye ses çıkarınca hemen ona baktım.

Kafasını tutup "kafam acıdı sen bu kadar gaddar mı oldun ya?" Dedi mızmızlanarak.

Ona göz devirip "ben zaten yaptıklarımla herkese gaddar olduğumu gösterdim bunu anlamadıysan sen körsündür" dedim.

Benim de canım acımıştı ama yine de bunu onun bilmesine gerek yoktu.

Onu arkamda bırakıp sınıftan çıkarak hızla aşağı kata ikizlerin yanına indim.

Onların bana endişeyle baktıklarını görünce "birşey yok sadece üstüme yatan Baran'ı kaldırmak zordu o yüzden" diyerek inmeye başladım.

İkizler diğerleri cevap vermeyince kısaca onlara bakıp geri önüme döndüm.

Hepsi kaşları çatık bana bakarken "neden öyle bakıyorsunuz?" Dedim masum masum.

Devrim kızara bozara "ablacım niye biz daha tanışmadık eniştemizle?" Dedi.

İkisi de olduğumuz durumu kabullenip abla diyorlardı ve bunu seviyordum.

"Merak etme yakında damlar yanınıza" dedim umursamazca.

Maskelerimi hızlı değiştiriyordum.

Yemekhaneye geçince herkes yemeklerini alıp geçtiği için sıra yoktu.

Hemen tabilot alarak yemeklerimizi alıp bizim masaya doğru geçtik.

Bizim çete ben ve Baran dışında şu anda domuz gribine yakalanıp yataklara düşmüştü.

Bizde kapmamak için yanlarına gidemiyorduk ama arada mesajlaşıyorduk.

3 veya 4 güne toparlanır gelirlerdi.

Biz oturunca 2-3 dakika sonra yanımda boş olan yere bir tabilot koyuldu.

Baran oturunca herkes ona bakarken o yemeğini yemeğe başlamıştı.

Dirseğimi karnına geçirip ahlamasını umursamadan gülümseyip "bu Baran bunlarda kardeşlerim ikizler Evrim ve Devrim, onların kardeş saydığı kişiler de Toprak, İkizler Deniz ve Gediz, Yalın, Polat, Serhat ve son olarak ta Bulut " diyerek tanıttım.

Onlar birbirlerini gözleri ile yerken ben sakince yemeğimi bitirip tabilotu kirliler için olan yere bırakıp geri masaya döndüm.

Birbirlerine atamadıkları ama atmaya çalıştıkları x ışınlarını görmezden gelmeyi seçerek telefonuma baktım.

Boş boş telefonda gezerken onların yemeği bitmesiyle şükredip yerimden kalktım.

Biraz beraber takılıp zil çalınca onları katlarına bırakıp bizde sınıfa çıktık.

Su vakitte şunu öğrenmiştim ki ikizlerin arkadaşları kendi kız kardeşi veya ablası olsun olmasın kıskanıyor ve sahipleniyorlardı.

Okul bitişi çıkarken Baran'ın bana seslenmesiyle durup ona baktım.

"Gülfem ailenle tanışmak için yemeğe gelebilir miyim?" Diye sordu masum masum.

Onu kıramayacağımı bildiği için böyle soruyordu.

"Konuşurum ama anca o biyo abilerle tanışınca olur haberin olsun" dedim.

Hızla beni bekleyen takımın yanına gidip okulun bahçesinden çıkarak benim arabamın yanına vardık.

"Evet sizde geliyormusunuz?" Dedim merakla.

Onlar "biz cafede biraz oturur öyle gideriz" dediler.

"Siz bilirsiniz ben eve gidiyorum birşey olursa beni aramanız yeter başkalarını telaşlandırmayın bosu boşuna bir alo demenizle hemen gelir halleder ablanız" çantamdan çıkardığım arabanın anahtarıyla kilidi açıp el salladım.

"Şimdi ablanız kaçar malum evde bekleyen iki yaramazım var" diyip arabaya bindim.

Arabayı çalıştırarak gaza basarak okulun sokağından çıktım.

Bir günün daha sonuna gelişmiştik.

Ve ben eve gidip uyumak istiyordum.

Bölüm Sonu

Bölüm nasıldı?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin