Yazardan
Bütün herkes toplantı odasında beklerken en sonunda Gülfem ve arkasında Baran girdi.
Herkes ayağa kalkarken o masanın başına abisinin koltuğuna oturdu.
Herkes şaşkınlıkla bakarken o hepsine eliyle oturmalarını gösterdi.
Baran da Gülfem'in karşısına geçip oturdu.
Gülfem asla abisi olsa veya olmasa abisinin koltuğuna oturmazdı saygıdan.
"Evet şimdi benim kendime ait yüzde ne kadarlık bir hissem var bu şirkette?"
Şirketin avukatlarından biri hemen size atladı "%50'lik bir hisseniz var Karayel bey bunun eşit olması gerektiğini diğerlerinin ise herkes hangi projeyi yapıyorsa yapılan yerin herşeyi yapana ait olduğunu söyledi"
Önündeki dosyayı Gülfem'in önüne doğru itip "burada Karayel beyin mal varlıkları var" önündeki diğer dosyayı da önüne itip "bunlarda sizin mal varlıklarınız, hepsi özenle kaydedilip korundu siz 18 yaşına gelince de otel zincirlerinin kendine ait olan kısmını size vermeyi düşünüyordu"
Onun dedikleriyle kız biraz düşündükten sonra kendi dosyasını açıp inceledi.
Kendi adı altında fazlaca malı vardı.
Dosyayı kapatıp ileri iterek "tama o zaman, şimdi yapacaklarınızı söylüyorum benim %50'lik hissem bende kalıyor diğer mal varlıklarımın bana ait kısımları detaylıca hesaplanıp bana dosya halinde gelmesini istiyorum ve Karayel beyin imza yetkisini elinden alıyorum itiraz kabul etmiyorum, onun hisselerini de benim üstüme devir olunması için işlemleri başlatın gerisini ben hallederim"
Karayel'in asistanı Gülfem'e korkuyla bakarken ona dönüp "patronuna şimdi haber ver çıkabilirsin"
O çıkarken o diğerlerine dönüp "Karayel beyin altındaki mal varlıklarından yarı yarıya bölüştüğümüz ne varsa Karayel beye ait onları da bana devir olunmasını istiyorum eğer bir yanlış göreyim hepiniz kendinizi kapının önünde bulursunuz"
Yerinden kalkmadan önce "herkes toplantı ile ilgili dosyaları Serap hanıma teslim etsin, sende Serap bana dosyaları hemen getir" o kafa sallayıp onayladı.
Yerimden kalkıp "artık herşey değişiyor sonuçta sonsuza kadar herşey aynı kalamaz değil mi? Toplantı bitmiştir herkes ne yapacağını biliyor" diyerek yerinden kalkıp arkasını dönüp toplantı odasının kapısını açan korumaya başıyla selam verip çıktı.
Baran da arkasından çıkarken arka arkaya Gülfem'in odasına girdiler.
Gülfem rahatlıkla koltuğuna oturup bacak bacak üstüne attı.
Baran kizin bu tavırlarını tam olarak bilmediği için sessizce durup bekliyordu bu olayların sonuçlanmasını.
Diğer tarafta Giz'ler salonda otururken Karayel'e gelen telefonla hepsi ona dönmüştü.
Karayel sekreteri aradığını görünce açıp konuşmasını bekledi.
"Karayel bey Gülfem hanım şirkete geldi ve acil olarak kurulu, şirket avukatlarını ve kendi avukatını da çağırdı"
Karayel'in kaşları çatılırken omzuna kafasını koymuş olan annesinin saçlarını okşayan eli durmuştu.
Herkes ona daha da dikkatli bakarken o sekreterin dediklerine dikkat kesilmişti.
"İşte kendi malları ve hisselerini sordu sonrada sizin..."
Devamını getirmeyen sekreterle sinirle derin bir nefes alıp "devam et" dedi tıslayarak.
"Sizin imza yetkiniz elinizden aldı itiraz istemiyorum diyerek ve sizin üzerinizde olan hisseleri de kendi üstüne almak için işlemeleri başlattı"
Kız derin bir nefes alıp hızlıca "galiba sadece bu kadar da değil çünkü beni size haber vermem için çıkarttı toplantı odasından"
Onun bu dedikleriyle yerinden hızlıca kalkıp telefonu boş koltuğa attı sertçe.
"Lan... Gülfem. Ne yaptığını sanıyor bu kız? Neyine güveniyor da böyle şeyler yapıyor?"
Herkes ayaklanırken Asel hanım hemen "ne oldu gene ne yapmış o sıçan?"
Karayel annesine dönüp "bana ait olan malları kendi üstüne almak için işlem başlatmış ve imza yetkimi almış elimden"
Sinirle oda da volta atarken kendi kendine sinirle söyleniyordu.
Sonra sinirle attığı yerden telefonunu alıp salondan çıkarak dış kapıya ulaştı.
Asılı olan arabasının anahtarını alıp hızla çıkıp arabasına doğru giderken Gülfem'i arıyordu.
Açılan telefonla arabasına binip "sen ne yaptığını sanıyorsun? Kimsin ki sen? Neyine güveniyorsun?"
Onu telefonun başından dinleyen iki kişi vardı.
Gülfem onun sınırlı haline karşın sadece gülümsedi.
"Ben senin bütün mal varlığını kendime almaya çalışıyorum. Ben Gülfem Arjin Harlem senin, sizin artık ezeli düşmanınız. Ben kendi zekama, kendime güveniyorum peki sen neyine güveniyorsun? Erkekliğine mi? Yoksa benden yaş ve cüsse olarakta büyük olmana mı?"
Sorularına karşın sinirli nefes sesleri gelirken devam etti.
"Bence hiç birine güvenme. Çünkü seni kadınlardan ayıran tek şey bacak arandaki penisin onu da bir gün bulamazsan ne olacak? Sende kadın olacaksın. Yaş olarak küçük olabilirim ve bu benim avantajım senden daha çevik ve hızlı olduğum için. Cüsse ise bir akıllı hareketlerle savunmasız kalabilir bunu da unutma"
Gülümseyip karşısındaki ona şaşkınlıkla bakan Baran'a bakıp devam etti "şirketteyim seni bekliyor olacağım abicim"
Telefon yüzüne kapanınca sinirle arabasını çalıştırıp gazı kökledi.
Şirkete varınca inip anahtarı güvenliğe atıp hızla içeri girdi.
Asansöre binip Gülfem'in katına basarak beklemeye başladı.
Kapılar açılınca koridorda ki bütün korumalar ona bakıp hiç bir şey yapmayıp önlerine döndüler.
Gülfem'in kapısının önüne gelince hızla kapıyı açıp arkasından kapıyı çarparak kapattı.
Dik ve yıkılmaz şekilde durup kendisine dik dik bakan kızı görünce daha da sinirlendi.
Kız Baran'ı zorla göndermişti telefon konuşmasından sonra.
İki kişi kozlarını paylaşacak ve kimse onlara karışamayacaktı.
"Hoş geldin abicim" yerinden kalkıp Karayel'in önüne geçti yavaş hareketlerle.
"Galiba duyduklarından hoşlanmadın ama birazdan duyacakların da hoşuna gitmeyebilir"
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...