5

7.9K 291 31
                                    

Bu bölümü sananeyabenden2 ithaf ediyorum

Gülfem'den

Gerçekten ne şom ağızlı birisiymişim.

Bunu fark ettim.

İnşallah düşündüğüm şey değildir diyecektim ki açılan kapıyla sustum.

Gelen Tuna abiyi görünce rahatça beni görmesini bekledim.

Beni görünce derin bir nefes alıp hemen yanıma gelip "kızım sen deli misin? Kafayı yediler sana bir şey oldu diye"

Ayağa kalkıp sorun yok derecesine elimi sallayıp "hadi gidelim daha fazla olay çıkmadan"

Çantaya hırkayı atıp şapka ve maskemi tekrar takarak Leylim'e bakıp yanına giderek sarıldım kulağına doğru fısıldıyarak "kendine iyi bak birşey olursa gittiğimiz yere gitmen yeterli orada bulurum seni şapka ve maske benden hatıra olarak kalsın yaptıklarımız da aramızda kalsın lütfen"

O bana hitaben tamam dedikten sonra vedalaşıp odadan çıktık.

Yiyecem azarları düşünerek yukarı kata çıkınca odamın önündeki kalabalık ile "yuh" dedim.

Biraz sesli demişim galiba ondan herkes bize baktı.

Tuna abi "Allah sabır versin" diyerek yanımdan ayrılırken ona beni kurtarması için yavru köpek bakışları atsam da ise yarama dı.

Beni gören Baran ve diğerleri gelirken ben bir adım geriye gittim.

Baran gelip sarıldıktan sonra derin bir nefes içine çekti.

Sonra kafasını kaldırıp geri çekildi.

Herkes sarılıp ayrılırken en son onla sarıldım.

Baran'la o sarıldıktan sonra geri çekilip arkalarını dönüp farklı yerlere gittiler.

Bir şey demek istesem de susup sorulan sorulara cevap verdim.

Ertesi gün saat 10

Öyle böyle gelişen olaylardan sonra hepsinin gönlünü aldıktan sonra herkes evlere dağıldı.

Dün uyumadan önce Baran ve onla da aramı düzeltip uyudum.

Sabah çıkmak için eşyalarımı toplayıp korumalara verdim.

Acıktığım için kantine inip bir tost ve bir de çay alıp masaya geçip oturdum.

Aldıklarımı bitirip masadan kalkarak çöpleri çöpe attıktan sonra çıkışa giderken gördüğüm insanlarla kalakaldım.

Bunun gerçekliğini ne kadar sorgulamak istesemde şimdi sırası olmadığını bildiğim için susmak zorunda kaldım.

İnsan hani sorgular dı ya bezen yaşanılan şeylerin gerçekliğini işte bende şu anda o durumdaydım.

Bir sürü maskem vardı insanlara karşı.

Ama herkese bana yapılan muameleye göre yaklaşır ve ona göre maske takardım.

Sadece gerçek yüzümü gören kişiler değer verdiklerim di.

Bölüm Sonu

Biraz kısa oldu ama bölüm armtma süresinin yazdigini düşündüğüm için attım.

Ben öyle süslü puslu laflar söyleyemem ondan bölüm başlarında ve sonlarında pek bir cümle yazmam

Bu arada bölümlere ithaf edilen kişiler ilk oy veren kişiler olduğu için

Birde şey sormak istiyorum işte ileriki bölümlerde Instagram bölümü istermisiniz ?

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen

Sevgiyle kalmanız dileğiyle...❣️

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin