1

20K 526 48
                                    

İlk oy ve yorum yaparak beni mutlu ettiği için bu bölümü BraIk4069 ithaf ediyorum

Her bölümde böyle birilerini ithaf etmeye devam edicem

İyi okumalar size🤗

Gülfem'den

Son gazla ilerleyerek beni takip edenleri atlattıktan sonra yolun sonunda gözüken ağaçlık alana girdim.

Ağaçların arasından geçerek dar bir patika yoluna girdim.

Patika yol bitince karşıma çıkan korumalarla durup motoru onlara teslim ettim.

Yürüyerek yolu tamamlayıp açılan kapıdan içeri girdim.

Salona geçip tekli koltuğa oturup beklemeye başladım.

Gelen sert ayak sesleriyle gelen kişiye bakıp karşısına geçip elimi uzattım.

"Merhaba ben Lidya anlaşma için seçilmiş kişiyim isterseniz hemen geçelim"

Adam elimi sıkıp birşey demeden kafa sallayıp karşı koltuğa oturdu.

Adam elimi sıkıp birşey demeden kafa sallayıp karşı koltuğa oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Alex Devil.
35 yaşında babasından kalan şirketi yönetiyor.
Şirketi paravan olarak kullanıp oradan gelen parayla teröre yardım edip silah kaçakçılığı yapıyor.
Evlendi ama karısı kanserden öldü.
Çocuğu yok.
Yakın dövüşte çok iyi,
Silah ve bıçağı çok iyi kullanıyor]

Ellerini koltuğun kenarlarına koyup "evet Lidya anlaşma şöyle siz bana ödemeyi yapıcaksınız bende silahları size teslim edicem"

Yandan gülümseyip rahat bir şekilde arkama yaslanıp bacak bacak üstüne attım.

"Eee başka isteğin?" Gülüp ciddi yüz ifadesine geçiş yaparak "biz hiç bir şekilde ilk parayı vermeyiz, ilk önce mal sonra para"

Kaşlarını çatıp öne doğru eğilip "bende parayı almadan silah vermem"

Ona kaşlarımı kaldırarak bakıp "verme ama unutma ben sadece aracıyım asıl kişi karşısında asla böyle rahat olamazsın"

Alayla gülüp "çok korktum asıl dediğin kişi benim önümde yerlere yatar"

O öyle dedikten kapı açıldı ardından kapandı.

Sert ve kendinden emin ayak seslerini duyunca onun geldiğini anlayıp ellerimi birbirine vurup "o zaman onla da böyle konuşta görelim"

Yerimden kalkıp gelen kişiye kafa sallayıp kapı kenarına geçip izlemeye başladım kim kimin önünde yerlere yatıcağını.

Alex gelen kişiyi görünce yerinde kıpırdanıp oturuşunu düzeltikten sonra kendine göre dik ama ona göre hiç bir şey ifade etmeyen bir bakış attı.

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin