Oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin🤗
Birde aklımı ilerki bölümlerin birinde Instagram bölümü yapayım mı? Sorusu meşgul ediyor size de sormak istedim yapayım mı? Yapmayım mı?
Birde artık etikleme yapmak istemiyorum çünkü öbür oy verenleri sanki yok saymışım gibi geliyor ama yine isterseniz yaparım
Şimdi bu kadar konuşmaya karşın birazda okuyalım değil mi?
Size iyi okumalar 🥰
Gülfem'den
"Herşey hazır mı?" Benim sorumla Dilan önündeki kağıttan bakışlarını çekip bana sabitledi.
"Evet herşey istediğin gibi gösterişli ve şık" ellerimi çırpıp kanka korumalarımdan olan Doğa'ya "o zaman sen herkese haber gönder eski yeni aile farketmeksizin birde magazincileri de unutma" tamam anlamında kafa sallayıp oturduğumuz verandadan ayrıldı.
Şu 1 hafta boyunca sonuçlar açıklandı ve beklendiği gibi onların kızıydım.
Ben de bu davetten sonra o eve geliceğimi söyledim yoksa 18 yaşımı doldurmadığım için beni alacaklarmış.
Haspam.
Ben istemediğim sürece kimse bana bir şey yaptıramaz.
Aslında istemesem kimse beni oraya götüremez ama şimdilik gidip görmek istiyordum o ortamı.
O gelmeyecekti ama diğer herkes gelecekti Baran da dahil.
Davet yerini de Dila ve Dilan ayarlamıştı.
Şimdi yarın için giyiceklerimi de ayarlayınca rahat bir nefes alıcaktım.
Dilan'ın ikizi olan Dila'ya dönüp dudaklarımı büzerek şirinlik yapmaya başladım.
Bana bakıp onaylamazcasına kafasını sallayıp "ne istiyorsun söyle?"
"Yaşa be! Bana yarın için giyecek şeyler lazım halledebilirmisin?"
"Tamam hadi git biraz dinlen yarın 17.00 gibi bir ekiple gelir hazırlanmana yardım ederiz"
İkisinde sarılıp öpücüklerle boğduktan sonra eve doğru gitmeye başladım.
Zaten tanınan biriydim herkes tarafından sevilen de biriydim.
Kimseyle sıkıntı yaşamadım herkese ne kadar samimiyetimi hakediyorsa o kadar gösterdim.
Odama çıkıp uzun bir duştan sonra üstüme rahat birşeyle giyip saçlarımın ıslaklığını havluyla alıp yattım.
Uykunun beni ele geçirmesiyle bende rüyalar alemine selam verdim.
...............
Sabah 8 de kalkıp banyodaki işlerimi halledip mutfağa geçip kahvaltımı yaptım.
Etrafı toplayıp bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra odama geçip büyük boy bavulumu yatağın üzerine koydum.
Bana anca yeterdi zaten bu bavul.
Yetmezse de gelir alırdım artık.
Canım sıkılmasın diye telefondan açtığım 2010'ların şarkılarını hem dinleyip hemde söylerken arkamdan gelen sesle yerimden sıçradım.
Neden tetikte değilsin ki bu kadar tehlikeli şeyler yaparken derseniz cevabı şöyle verbilirdim.
O, Baran ve benim izin vermediğim kimselerin giremeyeceği bir ev olduğu için bu kadar rahat davranıyordum.
"Vaham iyi misin? Korkutmak istemedim seslendim duymayınca ondan geldim"
Endişeli şekilde yanıma gelen Baran'a sorun yok dercesine gülümseyip "iyiyim hissetmedim geldiğini ondan"
İyi olduğumdan emin olunca yatağın boş olan tarafına geçip oturdu.
"Sen şimdi başka evde kalırsan ben nasıl sabahları seni görmeden yapıcam?"
Biz üçümüz yani o, Baran ve ben aynı evde kalıyorduk o yüzden.
"Olsun sadece biraz uzağındayım öyle düşün istediğin zaman görürsün beni"
Konuyu dağıtmak için "akşam için ne giyeceksin?" diye sordum.
Bana bakıp gözlerini kısarak "takım elbise de sen ne giyeceksin?"
Alt dudağımı büzüp "bilmiyorum benimkisini Dila ayarlıyacak akşama doğru gelip yardım edicek hazırlanmam için"
Somurtup mızmız bir çocuk gibi "inadına seni çok güzel yapıcak beni çıldırtmak için"
Bana bakıp "sen niye bu kadar güzelsin ki?"
Yalandan kırılmış gibi yapıp elimi kalbime koyup "sen benim çirkin olmamı istiyorsun yani?"
Gözlerini pörtleterek bana bakıp pes dercesine ellerini kaldırdı.
"Ben şaşırıyorum kadınların bu kadar güzel bir şekilde laf çevirmelerine"
Saçlarımı havalı bir şekilde arkaya atıp"farkımız tarzımız bebeğim"
Kafasını olumsuzca iki yana sallayıp yerinden kalkıp bana bakarak "ben gidiyorum buradaki şirkette imzalanacak dosyalar kalmış onları halledeyim sonra gelir hazırlanır ve gideriz"
"Tamam görüşürüz akşam kendine iyi bak ve dikkat et"
O odadan çıkarken ben işlerime devam ettim.
Ne kadar oldu hatırlamıyorum Dila'ların geldiği haber verilince etrafı toparlayıp onları karşıladım.
Öyle böyle derken benim hazırlanmam onların hazırlanmaları falan derken saatler 19.00 gösterirken herkes hazırdı.
Aşağıdan erkeklerin gelip iki de bir sızlanmamaları için herkes yavaş yavaş indi.
Bende odaya bakıp son kez kontrol ettikten sonra telefonumu elime alıp çıktım.
Bölüm Sonu
Öyle böyle derken sonunda tam olarak hikayeye giriş yapmış bulunuyorum
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
AcciónBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...